eerst de doritos.. die zijn het snelste op.. omdat je dan waarschijnlijk nog wel iets lust kun je dan de drop pakken.. daar moet je langer op knauwen voordat je die op hebt en als je dan een ontwrichte kaak van het kauwen hebt kun je toch niets meer eten en is het allebei op.. (hoef je ook niet tegen die zak doritos aan te kijken die er anders nog zou liggen en die je dan dus niet zou kunnen eten.. ) (isse mijn mening hoor.. zeg alleen wat ik zou doen..)
Ja, daar kan ik me helemaal in vinden Kijk, ik wou het gewoon even geanalyseerd hebben, nou weet ik het zeker. Dorito's here I come!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH * twijfeld even * * nog even * * uhm * JAAAAAAAAAAH DOE MAAR WAT VOOR DROP EIGENLIJK ?
Oww.. Hier word ik helemaal blij van! Chocolaaaaa! Ik wil zeker wel ruilen, voor de dorito's en de drop!
Niet omdat ik nog meer veren in mijn kont wil (aan de ander kant, die is groot genoeg), maar dit vind ik zo'n leuke foto van mijn nichtje en mezelf Mystery: wie weet ken je mijn zusje wel. Ze lijkt erg op mij alleen is ze 10 kilo lichter en 10 cm langer (Damn, wat leven we toch in een rotwereld!). Ze is 34 en heet Charlotte.