Sorry, ik eet het toch zelf op Het is van dat 'echte' drop in zo'n kartonnen pakje, van die oldtimers.
En ik ben het met de rest eens: je bent een mooie vrouw, Mrijn. Ook met die 15 kilo die ik dan weer nergens zie zitten
Oe, ik heb nog witte eitjes gevuld met caramel..... Aan de ander kant, dan moet ik morgen voor straf weer hardlopen.... Ik ga nu 3x in de week een stukkie rennen en dat bevalt goed. Ik ben pas 1,5 week bezig en kan nu weer 20 min aan een stuk hollen (hobbelen). Ik hoop dat ik in juni in bikini durf!
Mrijn, neem die veren nou maar gewoon aan (wat zal je poepert jeuken ). Je bent gewoon een lekker wijf
zo ben ik ook weer ff zo nog wat spullen aan de kant voor morgen en jippie dan is het bijna af oh wat een geweldige foto,s weer van Juul en haar mama allebei even mooi!
mrijn, mooie foto Ik stop met lezen, kan al dat lekkers niet aan, ben nog steeds veel met gewicht bezig, nu met opletten Meiden slaap lekker, droom heerlijk en tot morgen
NIEMAND DIE ME WIL HALEN VOOR DE BERUCHTE MEETING ... .... .... .... * gooit het voorzichtig weer op * OWOW meiden iemand enig idee waar je ideeen op kan doen voor een leuke jongens peuter kamer ?