Wat goed! Als mijn buik weer normaal doet ga ik het ook weer oppakken.. Ik vind dat je best een eitje mag, juist omdat je regelmatig gaat hardlopen 8)
nu zit ik dus voor te lezen en nu mag ik ineens achter chocolade eitjes aan....hmmmm... maar dat is ook wel lekker....eigenlijk.. stiekem toch wel.... en Mrijn.. 20 min. achterelkaar hollen is erg lang hoor.. mij lukt t niet.. aan t einde van de straat ben ik echt doodop.. ik heb dan ook de conditie van een visstick...
Wordt morgen de vloer gelegd Joma? Fijn dat het bijna klaar is. Je zal het wel zat zijn! Trusten Debie.
wat ben jij gemeen.. die wil ik ook! (en dan geef ik je ook nog tips hoe ze te eten.. stuur ze maar eens deze kant op zou ik zeggen!)
Pff, al dat gelul over chocola.. Gelukkig ben ik beroerd geworden van de drop, kon het toch niet laten die als eerste te pakken. De dorito's zijn nog onaangebroken. Morgen nieuwe poging wagen.
nou ik lees er niet overheen, vindt gewoon volluit schofferig en gevoelloos hoe jij reageerd! en je je zegt gek he dat ik me hier niet vaak laat zien, blijf lekker weg dan!
heb net een snicker naar binnen gewerkt en heb nog meer trek net kwam een vriendin haar haar doen tijd niet gezien en zegt ze zo ben je afgevallen dus doet me goed mag weer wat lekkers extra nemen
Jahahaa, dat deed ik ook altijd! Inmiddels kan ik dat echt niet meer, sinds die rare maagklachten. Dan lig ik de hele nacht kotsmisselijk in bed en dat heb ik er dan net niet voor over haha! Ik ga ook zo naar bed, ben moe. Ow Jeroen ook hoor ik net. Gezellig samen!
uhm even denken: thema: Boomhut (stoer hout, misschien een legerprintje als je daar van houdt) uhm... een truck/auto/kraanwagen op de muur schilderen uhm even denk hoor...
lus nie drop nie.... en de eitjes smaken raar.. allemaal verschillende kleur en vulling, maar geen een lekkere.. en nu ben ik misselijk.. yak..