En zo ken ik jullie weer ! (morgen 7 - 17 werken... bleg) En toen kwam de olifant met zijn grote snuit... .. en die blies dit verhaaltje uit.. Trusten! Ps. Ik neem het drinken wel over van Wen voor za, dat had je toch he?
OW OW OW SOOOOOOOOOOORRRRRRRYYYYYYYYYYYY debora hahahaha Leuke ideeen meid , ik ga eens neusen nu echt weg
ow ja heel simpel maar werkt altijd: ridders. Maak een mooi schild van hout aan de muur. Met een B er op ofzo. Piraten: met schatkisten ofzo
uhm een landen thema: met vlag (dekbedovertrek) oudhollands: is wel minder stoer maar ook leuk: ruitjes, molentjes
leuke tip: je hebt schoolbord verf in allerlei kleuren. Voor op de muur of een een stuk hout. Kan ie straks leuk tekenen. Is niet heel duur en toch leuk
astronauten, met van die glow in the dark sterren aan het plafond. uhm nou ben ik een beetje uitgedacht.... Weten jullie meteen wat mijn hobby is....... kinderkamers
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh mijn cijfer is binnen en ik had een 7,7 mijn dag kan niet meer stuk! hier betaal ik voor mezelf bij de kapper 20 euro en voor bryan 10 euro (ook al x 4 en al x gratis ) en nu ga ik slapen tot morgen allemaal
@debora leuk ideetjes heb je hoor! @VIV gefeliciteerd toppie ! zo hier is de kamer klaar voor de vloer morgen pfff ga nu mijn bedje opzoeken! oja had vandaag nog leuke schoentjes beegle van dokter Vischer gekocht voor Gwen leder met flex zool. deze ga nu douche en naar bed trusten!
goedemorgen, kapper hier 29,95 knippen en als ik het ook laat verven ben ik meestal zo'n 70-80 euro kwijt voor knippen en verven. fijne dag allemaal
goeiemorgen Wen, hoe ging het bij het kdv? Leuke foto's gezien en mooie kleertjes..... (waarvoor dank want mijn koopdrang is weer aangewakkerd) Hier weer een lekker nachtje, Sarah 5 keer krijsend wakker geworden, vanochtend boos en krijsen als ik nee zei...... of als ze niet binnen een seconde kreeg waar ze naar wees, ja daaaaaag ben niet gek! Dus heb ik haar maar weer in bed gelegd, is meteen in slaap gevallen. Ik weet nooit zo goed wat te doen bij dat krijsen, ik negeer haar dan maar en ze krijgt pas het flesje als ze stil is. Ook in de nacht weet ik niet wat ik moet doen, het is nu alweer bijna 5 weken zo en dat breekt me (ons) enorm op. We zien wel 2 boventandjes zitten dus daar kan ook een stukje onrust zitten maar ik heb geen idee.........HEEEEEELLLLLPPPPPP