Hoi, ik kom even dag zeggen. En ook weer zeggen dat ik weer weg ga Ik moet op pag. 5155 beginnen met lezen. Was al terug aan het lezen, maar de stemming was niet zo goed. Daar heb ik nu even geen zin in. De begrafenis gisteren was een mooie dienst. En een fijne dag met alle fam. Thuis met Tessa en mijn moeder is het heel goed gegaan gelukkig. Ik ga zo werken. Tot later allemaal. Doei
Huh, wat ben ik nu weer aan het doen.... Ik had een foto geplaatst, wilde die weghalen.....ineens de laatste berichten allemaal weg. Of ben ik te ongeduldig? Drukte wel 10 keer op de knop....
Bones, fijn dat het een mooie dienst was. Hoe is Peter eronder? Werk ze. Daisy, ik heb jouw link ook niet gezien. Fotooooo's?
zo ik heb ff lekker een dutje gedaan met bryan was ik hard aan toe voel me al paar dagen niet lekker bryan ligt nog steeds te slapen en ik ga lekker met tijdschrift op de bank zitten heb via mp een bobike stoeltje gekocht gaan we straks halen
Ik heb even snel gekeken naar je foto's. Leuk zeg. Ook een leuke verjaardag gehad zo te zien. Ik moet nog bijna 40 pagina's terug lezen. Heb dus geen idee wat er allemaal is gebeurd in al die pagina's. Ik ga er nu weer een paar doen ondertussen koffie drinken en dan over 10 min. weg om te gaan werken. Jullie nemen het me vast niet kwalijk dat ik niet ga reageren op iedereen? Het is echt teveel... Doei doei en tot snel.
Och, wat leuk Daisy, zo'n blog! En wat een mooi popje zeg! Ze heeft echt al hele lange haartjes of niet?
Fijn dat het een mooie dienst was Boney. Heeft je moeder genoten van het oppassen? Mijn moeder vindt dat altijd geweldig en is er dan helemaal vol van als we weer terug zijn!