Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

hihi ik heb een buik van mezelf :) Maar er komt nu in mijn onderbuik een soort van een hard bolletje.

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    :)

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer

Tis nog niet echt super duidelijk hoor, maar het was zeg maar een stuk platter hahaha ;)

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Let niet op de strepen van de vorige keer :) En me kleding... :oops: daar werk ik in.....

5. supermummy

ooh leuk :) een beginnetje!

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jaaa :D word vanzelf wel heeeel groot whahaha

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Haaaaaaaaaaaaaai .. hier even weinig puf, drukke dag gehad.

Joma ik heb een speciaal vraagje aan jou, normaal zou ik je hier niet mee belasten (niet lachen hoor), maarre ik heb na bezoek aan de kapper nog zelf aan mijn pony geknipt en het is al beter wat ik wilde, maarre.. ik kan niet zo netjes knippen en nou denk ik dat iedereen het kan zien (hoewel iemand zei: ik moet even het telefoonnmr van jou kapper hebben, hi hi). Zou je misschien een paar puntjes van mijn pony af willen knippen, zodat ik in ieder geval niet meer het gevoel heb evt voor lul te lopen? Ik weet niet wie ik anders moet vragen.. ik durfde het zelfs hier eigenlijk niet te zeggen, gek he.

8. supermummy

Ariel, ja ik heb ook zo'n mooi tjigerpatroon, maar die van mij zijn nog wat donkerder van kleur.

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Oh, de 1e buikfoto. Leuk hoor.
    En SM, gewoon zeggen dat dat een zw buikje is toch.

10. supermummy

hihi mom2b moet toch wel lachen om jou, dat je zelf aan je pony hebt zitten knippen.

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Wij gaan lekker eten bestellen, uitzonderlijk voorstel van Erik, want dat wil hij nooit. Volgens mij is het een klein beetje omdat hij geen zin heeft om te koken, maar hij zei omdat het ons laatste avondje is samen (morgen werk ik en daarna is ie 1 1/2 wk de hort op). Schatje.

12. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    :) ik zelf eigenlijk ook wel. Maar ik heb echt 10x geprobeerd uit te leggen wat die gast moest doen.. niet schuin maar met de hoofdlijn mee knippen. Ik heb letterlijk aangewezen waar het links moest beginnen en rechts moest eindigen en dan houdt ie zich er nog niet aan. Toen heb ik het maar opgegeven en dacht ik: ik doe het thuis wel even, maarre.. met een stoffen schaartje en geen ervaring valt het erg tegen, ha, ha, ha!

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi wat lief Mom! ;) Enne zelf pony knippen, heb het ook heeeeel vaak gedaan. Gelukkig met succes haha.

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Joma II, wat een stoere schoen trouwens! Mag ik vragen waar je m hebt gekocht en wat ie kostte? En is het echt een hele flexibele zool. Ik was bij de v Haren binnengestapt, maarre flexibel ho maar! Toen bij Ziengs, maar die vond ik echt lelijk, een met rits was wel ok, hoewel ik m perfect vond zitten raadde hun die af. Nou ja, dan niet. Denk dat ze liever wilde dat ik voor de duurdere versie ging, maar ik vond m echt niet mooi hoor!

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ik zie t al Jomie, bij Scapino voor een acceptable prijs, mooi ga ik daar ook es kijken!

16. supermummy

Ik ben proberen mijn man te bereiken ,hij moest met Sara op controle bij het CB, en ze zou ook 3 prikken krijgen :( dus ben benieuwd.
    Mijn man vroeg nog voordat hij ging wat hij allemaal moest zeggen :) als ze gingen vragen wat ze op een dag at etc :) dat soort dingen weten ze gewoon niet he.

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Wel fijn dat je man mee is sm.

Erik is eten halen, duurt wel n half uurtje enne Elena ligt te pitten (ik hoop dat ze nog wel wakker wordt, anders heb ik haar vandaag helemaal niet gezien!) dus... ben ik hier weer. Maar iedereen zit waarschijnlijk lekker te eten... wat zal ik is doen.. ah... ik ga n biertje dinken! Je weet nooit wanneer ik weer zwanger ben, dus nu nog maar even van genieten!

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik geef je groot gelijk Mom!

Enne ik zit niet te eten ;) Rosalie zit in bad :)

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Hmmm... Elena blijft maar slapen....

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Oh ik heb zin in een lekker bad en een goed boek.. maarre, denk niet dat Erik dat leuk vindt als ik dat nu doe...

Deel Deze Pagina