O Sizzel, dat is inderdaad niet het nieuws waar je op zit te wachten Anoek, ik vind die poncho wel leuk en is ook handig denk ik. Shirtje vind ik minder. Maar ieder zijn eigen smaak hoor! Ariel, mooie buikfoto al zeg Vivi, pb gehad Sofie is vanavond met haar mondje op het randje van de tafel gevallen Huilen dat ze deed. En logisch, want natuurlijk deed dat erg veel pijn. In haar mondje bloedde het een beetje, maar ik kon niet goed zien waar. Ze wilde er niet naar laten kijken. Nu ligt ze lekker te slapen en heeft ze er geen last meer van.
Agossie Meiske, Tess had zaterdag een tand door de lip. Ook een beetje bloeden, maar na een knuffel was ze het weer vergeten. Je weet dat er nog wel meer builen en schrammen komen, maar ik vind het echt zo sneu. Knuffel voor Sofie. Siz, he bah zeg. Daar wordt je toch naar van, die onzekerheid.....de angst. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Anouk, poncho vind ik ook wel grappig. Maar weer niet bijzonder mooi. Oh, ik ben een zeikerd, doe maar niets op me uit...ha ha ha.
nee, echt mooi is ie niet nee maar ik vond hem wel wat hebben, ik ga vrijdag even kijken in de winkel misschien hebben ze hem daar. Leek me alleen handig.
Ooh Sizzel logisch dat je er down van bent, veel sterkte! Wat lijkt me dat erg die onzekerheid! Vivi spannend maar de pil al de deur uit of nog niet? Meiske, aah arme Sofie, maar gelukkig viel het mee waarschijnlijk?! Mijn man was dus bij het CB met Sara. Grrrr ik wilde perse weten hoe groot ze nu was en hoeveel ze weegt etc, maar hij zei dat zie je wel als je thuis bent.... maar alles was in orde. Ze heeft 2 prikken gehad. Over het huis: Hehe we zijn in onderhandeling.... wij hebben 180.000 geboden, toen kwam er antwoord dat ze dan geen interesse hadden, en wij weer teruggemaild bedankt voor de bezichting en de moeite, net kwam er een telefoontje en ze gaan het overleggen ben benieuwd. Jij trouwens nog kijkers gehad Meiske?
auw, meiske dat zal wel pijk gedaan hebben. Is altijd zo zielig. Een extra knuffel doet vaak wonderen
ik ga nog even snel dweilen......... krijg morgen bezoek. Vandaag belde een collega. Een andere collega is nu zo'n 30 weken (denk ik, in juni uitgeteld) zwanger en haar man heeft besloten om bij haar weg te gaan, verliefd op een ander. NOU JA, eikel
Spannend Supermummy, in onderhandeling klink al erg serieus! Ben benieuwd wanneer jullie wat horen! Wij hebben geen kijkers meer gehad. Echt balen. Ik wil nu eigenlijk wel eens dat het huis verkocht wordt. We zitten al sinds september met dubbele woonlasten Vind het zo'n zonde van het geld. Eind maart is er hier open huis. Ben benieuwd of er uberhaupt mensen op af komen.
Ze kan zo heerlijk schaterlachen....die oogjes helemaal samen geknepen, tanden bloot en maar kraaien....*smelt*.
wat een lol in badje, heerlijk. Wij hebben vandaag weer eens een keer lekker gezwommen, Sarah schaterde van het lachen, zo lief
@SM nee pil is nog niet de deur uit,ik ben namelijk heel bang dat als ik zwanger ben weer zo'n zware tijd krijg in het begin met overgeven enz en dat kan ik nu niet gebruiken moet toch echt eerst ff mijn eindproject afhebben dus misschien van de zomer, ik zou echt graag willen hoor liever vandaag dan morgen
Ja dat is echt balen dubbele woonlasten! En jij als verkopende partij zou jij bereid zijn om met de prijs om laag te gaan? en zoja hoeveel? hehe ik ben gewoon benieuwd he