@SM spannend meid hoop dat het gaat lukken, waar lag dat huisje ? ik wil volgend jaar met mijn ouders naar spanje gaan en bryan natuurlijk als we in de buurt gaan kan ik misschien langskomen @suus wat is tess toch een schatje zeg ik zie hier genoeg potentiele schoondochters ieders keer voorbij komen hahaha
woon jij in de buurt van middelharnis? Tenminste dat dacht ik als ik het me goed herrinner. Ik heb daar familie wonen.
Ja Supermummy, dat klopt. Middelharnis ligt hier 5 km vandaan. Mijn zus woont daar, vlakbij de haven. Waar woont die familie van jou?
ik heb trouwens een vraagje bryan heeft al vanaf vorige week ieders keer koorts en dan weer niet en uur later weer wel iemand idee wat het kan zijn, ok heeft hij veel poepluiers de ene gewoon en dan weer dun
Hallo meiden Ik heb een aantal pagina's terug gelezen en heb eelrijk gezegd niet ehct zin om overal op te gaan reageren. Wat ik wel heel erg jammer vind is al het gekat en gefit op elkaar. Waarom moet dat toch? We zijn allemaal volwassen mensen en moeten toch normaal tegen elkaar kunnen doen? Dan dat gedoe over afzeggen op de meeting,tja dat kan nu eenmaal niet iedereen kan toch? Ik kwam zo wie zo al niet niet omdat ik jullie niet wil zien maar omdat het voor mij te ver weg is en met de trein nee dank u. Ik kom hier ook niet veel tis nu eenmaal niet anders ik heb het gewoon echt mega druk met 3 kinderen en daarbij moet ik ook nog een man tevreden houden hier Het gaat al niet echt super tussen ons en ik wil er toch ehct alles aan doen om onze relatie goed te houden. Verder kan ik zeggen dat het hier verder wel goed gaat de kinderen doen het super wat toch wel erg belangrijk is. Met mij gata het wat minder ben de laatste tijd een beetje down,er gebeurt hier gewoon teveel in 1x. Ben vanmorgen naar de huisarts geweest en heb 2 bulten uit me nek laten verwijderen wat erg zeer deed. Verder noraa: wat fijn dat je een echo hebt gehad,zou graag op je hyves kijken maar die heb ik volgens mij niet. Sm: leuk zeg meid ik ben erg benieuwd of jullie het huis kunnen bemachtigen. Mys : meisje wat fijn dat het goed gaat met bryan nu en hoe is ie met jou? Joma: wat fijn dat het nu aardig op begint te schietn bij jullie thuis ben benieuwd naar foto's als het helemaal af is hoor. Voor een ieder die ik nu ben vergeten sorry ervoor
Hoi! Tessje.. Ik kom je opeten..! *hamhamham* lekker ding! Sizzel, bah wat een nieuws Kan me voorstellen dat je daar wat down van wordt.. Bah! SM, ben heel benieuwd hoe het gaat met dat huis! Ligt natuurlijk ook aan de belangstelling. Wij vroegen toen 134.500 voor ons appartement en wilden zakken naar 125.000. Uiteindelijk was er zoveel belangstelling dat hij voor 134.000 is verkocht. Ik heb koppijn Ga zo op de bank denk ik.
@ Lianda, gewoon komen wanneer je zin en tijd heb hoor! En 2 bulten in je nek AUW! Ik hoop dat je je snel weer een beetje happy voelt! @Maja, hoofdpijn bleh Hopelijk zakt het zo een beetje!
Wow Meiske van zo'n badkamer en keuken kan ik alleen maar dromen En wat een leuke kamertjes van de meisjes. Lianda, ouch 2 bulten!Beterschap, en veel sterkte met alles, omdat je zegt dat het niet zo goed gaat. Maja, thanks voor de prijsindicatie, hehe heb je wel lekker winst gemaakt in die paar jaar, of hebben jullie er veel aan verbouwt?