Hallo allemaal, Hier ook nog aan het werk ..... Heb veel leuke foto's gezien , maar ben er een beetje snel doorheen geflitst dus weet het niet allemaal precies meer . Hier net gewebcamt met oma, erg leuk, en Zoë ging ineens voor het eerst klappen , een erg leuke verassing voor oma (en voor mij). Wel grappig om te zien, dit was voor het eerst dat Zoë ook echt door had dat er iemand op het scherm zat, ze vond het prachtig! Knuffels voor iedereen!
Schiet al op dus Supermummy! Voor ik het vergeet: morgen veel plezier bij het kijken naar je kleine beeb in je buik. Spannend hoor
*draai duimen* *draai duimen*, wel snel laten weten hoe het gegaan is hè! Trouwens vandaag de eerste opmerking over mijn buik gehad , toch wel leuk En vandaag 9 jaar verkering, maar denk dat vriendje het vergeten is, heb hem net maar tekstje gestuurd met Gefeliciteerd, benieuwd of hij het dan snapt
Tja, doe er niet aan mee, dus ga me er verder ook niet mee bemoeien, was alleen wel blij dat de sfeer hier weer wat gezelliger is, zeker omdat ik er ook niets mee te maken heb.
Als het alleen maar gezellig blijft als niemand het over de meeting heeft... Dan hebben we het er maar niet meer over he