Wow, ik is jaloers , mooi huis Supermummy! Buikje begint inderdaad te groeien, mag ook wel na 5 1/2 maand Wel leuk dat het nu een beetje begint op te vallen.
Hebben jullie al namen verzonnen Supermummy? Hier was het altijd makkelijk. Piet bemoeide zich er niet zo mee. Zei alleen wat als hij het echt geen mooie naam vond. Bij Eva wilde hij Vera. We wisten nog niet dat het een meisje was, dus toen ik heftige weeen had heb ik hem nog even duidelijk gemaakt dat ze Eva ging heten als het een meisje was en geen Vera. Dat heeft hij toen maar zo gehouden, want een vrouw met weeen moet je altijd gelijk geven
Hihihi goeie actie ,en ja tijdens weeen gaat hij je niet tegenspreken.... Hmmmm ik hou wel van Eva namen zoals Sara, Nora etc
Nee hier nog geen namen verzonnen, maar we hebben nog wel wat namen die we 'over' hadden van afgelopen keer.
Mama's die al gewone melk geven... Fenne krijgt eigenlijk altijd halfvolle melk, maar ik las elders in een topic dat het beter is om volle melk te geven... hoe zit dit nou? Ik geef trouwens wel volle joghurt...
meis mij is verteld gewoon te geven wat je zelf in huis haald , in de volle melk zitten wat meer vetten , hier krijgt bryan afwisselend , dan volle dan half volle , gewoon doen waar jij je goed bij voeld