Aahh, mooie Lune, gisteren ook al zulke prachtige foto's. Vind het echt een mooi meisje. Ik ben werken. Tot later. Doei
Lune haar haar is op het moment een ramp.. Achter een matje en net wat te lang bij de oren en aan de zijkant heeft ze bijna niks (inhammen, net als haar papa ) en voor wat dunne plukjes die op haar hoofd omhoog gaan staan Ik zit eraan te denken om die piekjes korter te knippen, dan lijkt het misschien ook wat voller want het is nu zo pierig..
Werkze bones! Joma, welke kleur is je haar nu? Mom, ook werkze! SM, jij hebt zo een echo.. spannend! Ben heel benieuwd!
Mooie Sara! Wat een heerlijk koppie heeft ze toch.. Die mooie donkere oogjes.. Goh, we vinden elkaars kinderen allemaal wel prachtig he? De februarimama's hebben nou eenmaal ook de mooiste kids 8)
Ja dankzij Boney´s fotos met Tessa op haar fietsje kwam ik op het idee om er ook een voor Sara te halen, en ze vind het geweldig ja. Ik ga eten bye bye !
Wat een prachtige foto's allemaal weer! Ik smelt helemaal weg . @Vivi, ik heb ook geen PB gehad ..... Ff een vraagje. Zoë is de laatste tijd erg "lastig" (nou ja, tis een lieverd hoor maar steeds vaker AAARRRRGGGGGHHHHHH ). Tijdens het eten gooit ze meer dan de helft op de grond, ik heb al een aantal dingen geprobeerd, boos worden (erg moeilijk ....), negeren, aanmoedigen als ze het wel goed doet etc. maar niets helpt. En die blik die ze op zet als ze iets op de grond gooit . Maak nu 2 x zo veel eten voor haar zodat ze de helft op de grond kan mikken en dan toch nog genoeg eet, maar vind het wel zonde van het eten .... Iemand tips? Ook, hier is niets aan te doen, een fase neem ik aan, is ze zo hangerig, dat heeft ze nog nooit gehad. Als ze wakker is hangt ze vrijwel continu aan mijn broek te krijsen dat ze opgetild wilt worden. Zeis nooit erg aanhankelijk geweest, dus vind het ook wel lief, maar toch ook erg lastig, zeker als ik aan het koken ben of zo. En met die buik van vijf en een halve maand en een baby van 10 kilo op de arm is het toch wel een beete erg zwaar. Herkennen jullie dit? Ben benieuwd naar de echo SM! @Ariel, pfff, wel zwaar zo vroeg iedere dag. Hopen dat het snel voorbij gaat en dat ze lekker wat langer gaat slapen. Maar ze is nog steeds de liefste hoor !
Cassie, het is alsof je Lune omschrijft Maar eigenlijk is zij altijd wel zo.. Veel aandacht vragen en om mij heen 'drentelen'. Met eten gooien doet ze ook. Wij negeren dat compleet want als er iets is wat leuks is is het wel een boze papa of mama 8) Ze mag bijvoorbeeld niet bij de kast, die doet ze open. Ik haal haar daar dus steeds weg en zeg dan streng 'nee'. Maar als madam dus even geen aandacht krijgt gaat ze er juist heen, mij intussen aankijken.. Ze weet dan dat ze (negatieve) aandacht krijgt. Lastige dingen vind ik dat. Als ik aan het eten koken ben is ze extra 'vervelend', ik heb dan geen aandacht voor haar en het is einde van de dag dus is ze ook moe. Ik zet haar dan in haar kinderstoel voor de laptop, mag ze nijntje en bumba kijken op youtube, heel pedagogisch verantwoord
Die Lune , wat herkenbaar! Zoë heeft dat nu met de koelkast, ze snapt hoe ze die moet openen en blijft dit dus inderdaad ook doen ..... Wanneer komt de tijd dat onze kinderen gaan luisteren! (hmmmm, waarschijnlijk nooit ...................... )
Dat met dat eten heeft Rosalie ook heel erg, maar dan vooral als ze niet meer wil Ze eet de afgelopen dagen ook heel slecht. Maar ja dan zal ze wel niet meer nodig hebben denk ik dan.