Zit wel een beetje met een probleem: Finn was mega chagi na het douchen vanochtend en ligt op bed sinds 8.15 en slaapt nu 20 min. Maar nu moeten we toch echt om 9.45 de deur uit. Vind ik zo zielig als ik hem wakker moet maken! En dat komt z'n humeur ook niet ten goede... Als ie nou gewoon meteen in slaap gevallen was
Ach dat ventje van me voelt alles goed aan Hij is net zelf wakker geworden. Wel een erg kort dutje maar goed, komt nu wel uit! haha
lees wel mee, maar weinig puf tot veel reageren, ben chaggie, nog steeds gezeik met die klote abnamro en nu hebben ze de overstapservice nog niet geregeld, zouden ze al per februari doen, nu komen alle rekeningen op die rekening binnen en geld op ing. En alle bedrijven die je belt krijg je een mooi bandje en kunnen ze het alleen schriftelijk wijzigen. grr
Ik stel voor om vandaag alles in het zwart te schrijven, om zo te laten zien dat we als forum genoten mee rouwen met Dwaas.
ja idd mom. Dus bij deze dwaas, als je het leest, heel veel sterkte, liefde en kracht voor de komende tijd...
Hier echt een rot nacht gehad. Ik was laat klaar met werken, rot de dienst afgesloten. Toen hadden we een nachtwacht die van toeten nog blazen wist en zelfs toen ik op het toilet zat vragen aan mij ging stellen (laat me met rust!) Eindelijk onderweg naar huis kon ik praktisch aanbellen bij Ichy omdat er een omleiding was ivm werkzaamheden. Kom ik thuis val ik met mijn neus in de boter: Elena overstuur. Een uurtje met haar zoet geweest. Toen lag ik net een half uurtje op bed ging de wekker van Erik, omdat hij er uit moest ivm vlucht halen. Hem geknuffeld, laatste kusjes en toen stiekem een paar traantjes gelaten. Eindelijk in slaap gevallen en natuurlijk weer vroeg uit de veren. Ik heb wallen van hier tot tokio en vanmiddag een sollicitatiegesprek, dus dat wordt wat!
SM gefeliciteerd met je mooie echo, lekker! Joma, ziet er mooi uit die woonkamer. Het speelhoekje vind ik erg leuk! Lune, wat heb je toch een schattig koppie! Vivi, naar dat je ziek bent: beterschap, and it happens, dus niet schuldig voelen, het is hooguit vervelend. Ariel het is wat met je vroege vogel, wat is nu de bedtijd? Debora, vervelend zo'n zieke gastouder. Dat is het nadeel tov een kdv. Wij hebben het hier een hele tijd gehad, ze was in het zkh belandt. Toen is Elena naar 3 verschillende gastouders geweest. Daar heb ik 2 vaste inval zeg maar nu aan over gehouden die ik altijd kan bellen voor nood. Zorgt jou gastouderbureau niet evt voor vervanging? Zou ik niet in 1e instantie voor kiezen bij n griepje, maar ben gewoon benieuwd. @ Rot nachten... zit het in de lucht of zo??? Ik wens iedereen een goed schoonheidsslaapje toe vandaag!
Iedereen weg? Wij kruipen weer even het bed in. Heel onpedagogisch de hele ochtend Elena tv laten kijken.. sorry maar mama trok het echt even niet met je te spelen. Debie, wij gaan ook net weg bij ABN, wat een gedoe! Het is met mijn mobiele telefoon ook al zo erg. Maar ik kan me er nooit zo druk om maken. Is dat echt de reden dat je chagarijnig bent?
haha ja mom, weinig geslapen en zijn serieus al maand of 5 bezig om zaken met de abnamro te regelen, hebben nu eindelijk een nieuwe rekening bij de ing en nu werkt de abnamro weer niet mee met de overstapservices, 2 maanden geleden waren ze alle papieren die we de week daarvoor hadden getekend kwijt,nieuwe ingevult, en nu weer onze handtekeningen niet. Kan daar niet zo goed tegen en ben niet echt lekker, zal ook niet helpen Lieve dwaas wil je heel veel sterkte wensen vandaag en de komende weken, hele dikke kus voor je meid.
Bij AH deze week 2e bambix avondpapje gratis! (het bericht stond wel gericht aan wakkere ouders, dus weet niet of wij daar wel onder vallen ) En dit kwam ik tegen.. hmmm Leren lopen kan het emotionele gedrag van je kindje beinvloeden VERANDERENDE PATRONEN Het dagelijkse leven van je baby ligt waarschijnlijk overhoop omdat hij wil leren staan en lopen. Dat geldt ook voor zijn slaapritme. Tot voor kort deed hij 's morgens en 's middags een dutje, maar dit ritme wordt minder voorspelbaar. Soms wil hij niet slapen, maar blijft hij liever in zijn bedje heen en weer schuiven. Leg hem 's ochtends en 's middags nog eventjes in bed, maar maak je geen zorgen als hij niet rust. Uiteindelijk zal hij wel weer gaan slapen zodra hij heeft leren lopen en de nieuwigheid eraf is. Nog waarschijnlijker is het zelfs dat hij 's nachts niet doorslaapt. U kunt hem helpen weer te gaan slapen door kalm en resoluut te reageren. Herhaal je gebruikelijke bedritueel. Kijk een minuut of tien aan of hij zelf in slaap valt. Ga dan weer naar hem toe en streel hem zodat hij weet dat je er bent. Ga daarna weer weg. Ook eetpatronen raken soms in de war. Je baby eet de ene keer niets en de volgende keer meer dan jij. Vertrouw hem. Hij vindt zelf wel een middenweg zolang je er geen groot probleem van maakt. Geef hem tussendoortjes met veel calorieën, zoals een boterham met smeerkaas of een banaan.
Dat is ook zo... Lieve Dwaas, ook ik wil je alle kracht toewensen die je vandaag kan gebruiken. Ik weet verder niet goed wat te schrijven, er zijn geen juiste woorden voor denk ik. Lieverd, hele dikke knuffel!
Debie ook al chaggie, join the club Heb net niet geslapen, lukte niet, lig alleen maar te piekeren en niet eens over hele boeiende dingen. Mom, Erik blijft 2 weken weg toch? Bah, dat is helemaal niet leuk! Ik zou ook echt wel een paar traantjes wegpinken en echt niet stiekem.. En dat sollicitatiegesprek ga je gewoon doen! En goed ook! Het is maar een uurtje ofzo en dan ben je er gewoon voor de volle 100%! Yes you can! Succes Debora, dat is idd een nadeel van een gastouder.. Als ik ga studeren moeten wij ws ook een gastouder of Lune krijgt een flexplek bij het kdv, moeten nog even uitzoeken over hoe en wat.
Ach mijn schatje staat te huppen en te springen voor de tv en ineens krijg ik een: wat hou ik toch veel van mijn kleine meisje- gevoel! Nu moeten we echt naar bed!
Ik heb sinds vandaag weer buikpijn, ongikrampen. Best gek want de laatste dagen eigenlijk helemaal niet meer. Je zou toch zeggen dat mijn baarmama nu enigzins gewend zou zijn aan het spiraal.. Misschien ben ik daarom ook wel zo chaggie, hormonen! Oe, Jeroen moest het gister ook al ontgelden.. Ik wou hem steeds schoppen en dan weer knuffelen, dan weer uitschelden en dan weer lief doen.. Die arme jongen werd helemaal gek van me Oeff.. Toch echt wel flinke ongikrampen.. grr..
Ha, maja, dank je wel. Nog even iets positiefs van vandaag: ik heb zojuist definitief onze vakantie geboekt, heerlijk, ik heb er nu al zin in. Maar eerst eind april naar italie, ook heel vervelend...