sm bakpapier sloeg tegen die warmtespiraal aan debovenkant, maar dacht idd ook dat het niet kon, maar gebeurt dus toch
Ik vind de 20 weken echo ook zoooo spannend!! Maar heb er ook zo veel zin in! Wil zoo graag weten of het echt een jongetjes is
Ben zooo enthousiast over deze zwangerschap! Echt niet normaal meer!! Hmm klinkt misschien wel heel erg lomp dit
Spannend rond je verjaardag! Ik ben half september uitgerekend, maar hoop niet dat deze beeb ook eerder komt. Dan komt ie dalijk op me moeders verjaardag
Och ja eigenlijk maakt het allemaal niks uit, als het maar komt En als het effe kan dat ik niet tot 42 weken door hoef te lopen.
ariel, niets lomps aan toch, je gaat deze zwangerschap waarschijnlijk toch heel anders beleven dan de eerste ow, geloof dat ik ons maar eens moet gaan aankleden, en dan ff boodschappen doen, heb vanavond een avond voor het goede doel op school dus moet als paul thuis komt gelijk weer weg
sm weet nog zo goed dat je toen zo zat te wachten, deze gaat gewoon met 39 weken komen (ga er iig voor duimen)
Ja ik werk van 17 tot 22 deze week, dus s ochtends doe ik lekker niks. Grr Debie ik heb ook zin in een kroket, maar bestaat hier niet, ja van die vieze met kaas en ham rin bah ale:
fotoverkleinen.nl/uploads/1236856830Nbroedkip.jpg Broedkippenlijst Ariel uitgerekend 12/09/2009 Suppermummy uitgerekend 25/09/2009 Ichtus Noraa Cassie