niemand advies heb net geprobeerd een broodje te eten maar dat valt niet mee hoor sorry als ik vandaag wat ego ben
sorry meis , had het niet gezien , volg je gevoel , als het je niet lekker zit gewoon even langs gaan !!
tja ik weet het gewoon niet mijn lymfeklieren zijn behoorlijk gezwollen das een kut gevoel hoef je maar naar te wijzen en dan doet het pijn
Vivi, ik heb er ook veel last van gehad afgelopen najaar, het is echt pijnlijk! Ik kon soms alleen maar vloeibare dingen eten.
Ik heb heel veel kamille thee gedronken. Ja ik had ook opgezwollen klieren. Ik hoop dat het snel overgaat, ik had er in totaal 8 weken achterelkaar last van
Heerlijk is dat he meis , kan ik ook zo van genieten na de zomer gaan we terug naar huis en dan wil ik dat ook zo heerlijk op zijn kamertje kan spelen , ,.....
Vivi, is het geen keelontsteking ofzo? Heb ik ook een paar keer gehad en dan kan je ook bijna niet eten! Supermummy, ik kon ook niet in hotmail, maar inmiddels doet ie het weer Erg irritant, zeg dat wel. Ik had een paar advertenties geplaatst op marktplaats en was natuurlijk nieuwsgierig of er al geboden was. Jurkje dat voor Sofie nog veel te groot is verkocht voor 50 euries Mag ik van mezelf weer wat anders kopen Mys, terug naar huis? Ikke niet helemaal begrijpen. Ga je weer thuis wonen, of gaan jullie in een huis wonen? Ik ga Sofie even op bed leggen. Daarna nog een potje kwartetten met Eva
Ooh mys wat een nieuws, dat wist ik helemaal niet. Wonen je ouders in een huis of ook op de camping? Zie je het wel een beetje zitten?
mijn ouders zitten ook hier op de camping ,, ze hebben zelf ook nog een huis daar gaan we met zijn alle in , dus gewoon met zijn alle weer naar huis en ja , zie het opzich wel zitten , het is niet wat je van je toekomst verwacht , maar goed , kan niet alles hebben