Vivi, ik zou langs de ha gaan hoor, een keelontsteking gaat niet snel vanzelf over! Mys, wat fijn dat je bij je ouders terecht kan! Oh ja, cadeautjes moet ik ook nog inpakken. Misschien doe ik dat straks nog wel even. Trusten Mom
Mrijn, ik heb al cakejes gekocht hoor.(had echt geen zin om ze zelf te bakken, sorry ) En frisdrank zou Mom nou meenemen geloof ik!
Laat mij nog even op twijfel positie staan meiden , dees heeft een 2de auto stoel dus de mogelijkheid is er , ben alleen even aan het kijken of ik geld regelen kan voor de trein
Mys, hoe duur is de trein van waar jij woont naar Breda? Had je gelezen dat Kruidvat een actie heeft, weet niet of het zich voor jou loont omdat Breda redelijk dichtbij is of niet?
Zo ik heb mijn moeder een hele lange mail geschreven,,, ik heb flink geklaagd en de waarheid gezegd (wel met respect) ben benieuwd of ik iets hoor.
Alsik nog voor iets kan zorgen dan hoor ik t wel.. doe maar ff via pb dan...ik ga naar mijn bedje....moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... morgen ochtend benik er niet en morgen middag werken.... Of marijn mee komt ligt aan hemzelf.. hij is verkouden.. als t erger wordt laat ik m thuis.. wordt t beter gaat ie mee. heb geen zin in een krijsend kind 1,5 uur lang.. en hij is al zo'n auto fan.. NOT... dus dat hou ik nog ff open.. ik kom sowieso...
WAt een luxe dat je gewoon kan kiezen kids mee of niet, is je man dan thuis? Werk ze morgen enne doe rustig aan he!
Ik heb haar gisteren gebeld om te zeggen dat ik zwanger ben. Zij had dus niks meer van zich laten horen, en alleen een smsje gestuurd voor de verjaardag van Sara.
oh wat leuk en aardig van je ouders ,maar gaan ze dan heen en weer of blijven ze in de buurt want is best een eind rijden, maar leuk meid toppie