Uh.. of je je schaartje mee zou willen nemen. Normaal vraag ik dit niet, maar ik heb zelf mijn pony geknipt enne.. dat viel niet mee zeg maar en ik weet niet aan wie ik het anders moet vragen. Baan: ja, lijkt me toch erg leuk. Denk dat ik het wel doe. Alleen als ik nu op mijn werk ben vind ik het best leuk, weet ik dat ze mij echt niet kunnen missen en daarom voelt het raar om nu weg te gaan. Maar om grote teleurstellingen te voorkomen ga ik er maar vanuit dat het niks wordt. Ik heb trouwens nog niks van Erik gehoord, en dat terwijl ik nog een briefje boven in zijn tas had gedaan of hij even wil bellen als hij is aangekomen... dus ik ga even een poging wagen. Ichtus.. iets lekker fris als tegenhanger van al dat zoets, komkommer, olijfjes en zo, kun je wat mij betreft wel meenemen.
ik ga lekker op mijn nieuwe bank bankhangen gezellig met mannetje en oh hij is toastjes aan het maken mmmmm ik ben weg kom misschien zo nog ff kijken anders trusten..
@ joma , tis vanuit hier maar een uur en 10 min rijden , en pap en mam gaan lekker shoppen en pikke me dan weer op
Hoi, ik kom ff dag zeggen. Het is gelukkig lekker rustig hier. Ben best moe en had me voorbereid op een avondje bankhangen en vroeg naar bed. Ach ja... Morgen de arretjes cake maken en de kadootjes inpakken. Ik heb echt zin in zaterdag! Morgenochten lekker shoppen met m'n schoonzusje. Heb niks bijzonders nodig, maar is wel even gezellig. Doei
Meeting bij Mrijn zaterdag 14 maart van 15-18u! Meisjes: Tessa Julia Elena Rosalie Sofie Nora Ilse Gwen Jongens: Luuk Marijn Mike bryan 8 meisjes en 3 jongens Wie neemt wat mee: Bordjes, vorkjes, serviesgoed: Marijn Thee/koffie: Marijn Servetten: Sizzel Frisdrank: Sizzel (2 7-up, 2 cola en ook een paar pakken sap) Frisdrank: Mom2b Taart 1: Debie (appel of kwark) Taart 2: Nathalie (iets met chocolade) Taart 3: Boney Arretjescake (lekker machtig!) Sanwiches: Ariel Hartige hapjes: Borrelnootjes: Joma Chocolaatjes: Nathalie truffels Kindertaartjes/muffins: Meiske Belgische bonbons: Dees Wij wonen aan een dijk (adres staat op Hyves) zonder stoepen e.d. Je kan je auto dus niet zomaar voor en huis neerzetten dat is altijd privégrond van mensen. Wij zorgen dat onze auto's weg zijn en dan kunnen we plm 5 auto's bij ons staan. De rest moet even een plekje zoeken in de berm. Ik heb voldoende zitplaatsen in huis dus niemand hoeft klapstoeltjes mee te nemen. Nemen jullie zelf eten en drinken mee voor de kinderen? Niet elk kindje zal al hetzelfde mogen eten en drinken. Meiske staat op de lijst voor kindermuffins, gaat dat nog door? Als ik er aan denk haal ik morgen nog iets van yoghurtrozijntjes.
Nog iemand voorkeur voor de sandwiches? Ik maak sandwiches met eiersalade en rookvlees. Verder nog goeie ideeen?
Dames, ik ga me bedje op zoeken. Zal hier morgen nog wel even te vinden zijn! En heb zin in zaterdag!! Naatje pb jij je nummer even? Dan kunnen we wat afspreken
Ik zie net op dwaasje haar hyves dat ze gecondoleerd wordt met haar vader... Dwaasje, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. Ik heb heel de dag aan jullie lopen denken. Meer woorden heb ik nu even niet. Kus
Het is een beetje raar om nu te zeggen dat ik de cadeautjes ingepakt heb. Ga dus maar naar mijn bedje. Trusten allemaal