Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen

Ilse is geloof ik vanochtend voor het eerst deze week weer beetje vrolijk, hopelijk blijft dat zo, gister dacht ik nu word ze echt goed ziek en kan ik niet komen zaterdag maar volgens mij is ze weer beetje zichzelf. Gisterochtend 39,3 en avond 38,9 dus zetpil gegeven en ze heeft heerlijk geslapen.

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dwaas, gecondoleerd. Heel veel sterkte lieverd.

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Lieve dwaas gecondoleerd met dit grote verlies, heel veel sterkte de komende tijd!

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou ik dus net de ha gebeld om naar mijn keel te kijken kan ik pas maandag terecht :cry: dat schiet dus lekker op zeg

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    pff lees net op mijn hyves dat nog iemand die ik ken haar vader gisteren verloren is die was helaas ook erg ziek

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Dwaas gecondoleerd met het grote verlies!wij denken aan jullie

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dat nr van chantal janzen op dwaas haar hyves geweldig gewoon

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    mys jammer dat ik niet mee ga anders had ik je kunnen oppikken, maar ik zie dat je ontzettend lieve ouders hebt

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Dwaas ik denk aan jullie... gecondoleerd!

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen. Hier al fris en fruitig aan de dag begonnen. M'n schoonzusje komt zo en dan gaan we lekker shoppen. Ik heb eigenlijk niks nodig, maar gewoon lekker rond hobbelen.

Heeft iemand van ons al contact gehad met dwaasje?

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dwaas gecondoleerd meis...

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Dwazie gecondoleerd met dit grote verlies, wij willen je heel veel sterkte toe wensen.

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dwaas, gecondoleerd met jouw papa.. Eigenlijk wil ik nog zoveel meer tegen je zeggen maar ik denk dat geen enkel woord je zou kunnen troosten met het verdriet wat je nu voelt..
    Heel veel sterkte en ik denk aan jullie.

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey meiden,

ben alweer héél lang niet hier geweest :oops: (tsja het bekende verhaal druk druk druk ;) )
    hoe is het hier met alle mama's en kids? (kan iemand ff een updateje geven?)
    hier gaat het erg goed. dylan die breekt het huis af :) hij is ons nu echt aan het uitproberen, ook heeft hij energie voor 20personen soms vragen we ons wel eens af of andere kids ook zo exstreem druk zijn?hij is wel heel erg lief hoor ;) .
    ik heb niks terug gelezen vandaar ook geen reactie.

knuffie

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    lieve dwaas..
    gecondoleerd met het verlies van je vader meis...
    Heb gisteren de hele dag aan jullie gedacht...
    dikke kus

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen voor de rest..

sorry.. al weer ff niet geweest maar heb het erg druk. Vandaag ook weer dus ben maar ff hier!

HEB ZIN IN MORGEN! jeeeeej! Heb zo'n zin om de beebs en mamma's weer te zien. Word vast gezellig!

Meiske, ik haal ook drinken. Neem wel een pak of 3/4 sap mee en 2 flessen cola en 7-up.. ok?

euh.. heb niet teruggelezen.. Heb er nu ook geen tijd voor.. Sorry!

Ga straks shoppen en lunchen met een vriendin. Nora is een extra dagje op het kdv (die hadden we nog tegoed!) Dus kan ik de hort op! hahaha..

Fijne dag allemaal!

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik zal dwaasje namens ons allemaal een sms sturen om haar te condoleren en te zeggen dat we aan haar denken..

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zit hier heel stom te twijfelen, wil weleens naar de kinderboerderij maar ben er nog nooit geweest en heb dan zoiets van alleen met ilse, lijkt me zo stom staan, (hoe bedoel je ben gek?)

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    gezellig boney en sizzel shoppen. Ik ga alleen ff een broek naar esprit terugsturen die ik 2 weken geleden besteld heb, beetje zonde om die nu te houden is ook een erg laag model en heb dan steeds idee dat ik in mijn onderbroek sta. ;) ga eerdaags wel andere bestellen, nu nog ff niets gezien

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    suus hoe is het met jou meid? Ben je erg druk?? Mis je geweldige schrijfstijl.

Deel Deze Pagina