Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    debie gewoon naar de kinderboerderij gaan hoor! Is zooo leuk! En stom staan? Echt niet! Het is gewoon geweldig! Die reactie van ilse op de dieren vergeet je niet hoor. zo leuk!
    Dussss... lekker gaan!

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    debbie ik zou ook zeker gaan het is heerlijk weer en kids vinden de kinderboerderij geweldig :) ik ging eerder altijd met mijn neefje ook gewoon met zijn tweetjes

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo het is weer ff tijd voor een dutje, ik merk dat ik nu wel snel moe ben hoor, morgen maar rustig aan deon op het feestje maarja mag toch niet drinken dus zal wel meevallen allemaal

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Zo, ik heb mijn beweging voor vandaag er al weer opzitten. Net 10 km gefietst! Auto is naar de garage, vandaar ;) Ik ben even naar mijn moeder geweest, een dorp verderop.

Boney en Sizzel lekker shoppen vandaag, veel plezier :D

En Siz, volgens mij zou Mom drinken meenemen ipv ik, ik zal ze nog wel even pben voor de zekerheid!

Ik hoop dat ze snel van de garage bellen, want eigenlijk wil ik nog nieuwe schoenen kopen en hier in het dorp is geen schoenenwinkel. En nee, ik ga niet weer op de fiets!

Kinderboerderij, LEUK! Gewoon gaan Debie :D

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ben op mijn werk en spiek af en toe even mee het is niet zo heel druk vindt het niet erg. Kinder boederij zeker leuk gwen vindt het geweldig en doe dat ook met haar alleen hoor gewoon gaan debie

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    sizzel lief dat je sms stuurt namens ons thanx

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiske sportief hoor op de fiets en het weer is er ook geweldig

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    :oops: geloof dat ik wel een hele erge muts ben.
    (misschien omdat ik voor bijna alle beesten zelf in mijn broek schijt)

Ze ligt nu op bed en is gelukkig heel wat vrolijker dan afgelope week, komt mijn eigen humeur ook ten goede.
    We hadden het gisteren over mannen die weg waren voor het werk, en jawel, de mijne is er ook vandoor gegaan gister, zit in Spanje, komt of morgenavond thuis of maandag, ben benieuwd.

meiske; lekker ff fietsen, al is het bij jou dus noodzaak. Je moet maar zo denken dat je nu een extra koekje verdient hebt ;)

o, word helemaal vrolijk, nieuwe cd van veldhuis en kemper opstaan, heerlijk

9. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Sorry, ff een snel ego-bericht ....
    Even een vraagje, ben op zoek naar een ticket om naar Nl te vliegen met Zoë en bij Transavia staat dat je alleen een paraplu buggy mee mag nemen op het vliegveld. Weet iemand wat een paraplu buggy is?

Thanks!

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
  11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha, Debie is een muts :) ;) Juist dan is het goed om naar de kinderboerderij te gaan, zodat je jouw angst niet doorgeeft aan Ilse.
    Ik heb een vriendin die bang is voor echt alle dieren en haar kinderen zijn nu ook panisch ervoor. Niet echt handig dus!

En een koekje had ik wel verdiend dacht ik zo, dus die is al op! Ach, ik zal toch nooit slank worden :)

12. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Bedankt Meiske! Ik heb een driewieler buggy, Queeny, en ik zag net ook dat de buggy maar 5-7 kilo mag zijn, ik denk dat onze buggy zwaarder is :cry: , maar even bij andere maatschappijen kijken ...

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga even de vaatwasser leeghalen, tafel dekken en dan Sofie uit bed halen. Daarna waarschijnlijk haasten naar school!
    Doeidoei!

14. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ja dus echt zo´n kleine inklapbare lichtgewicht buggy, geen wandelwagen in ieder geval.

Je mag de grotere wagen trouwens wel meenemen maar je moet hem dan inchecken aan de balie al.en kan hem niet tot de vliegtuigdeur meenemen.

15. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Thanks Supermummy! Ga dan even verder kijken want Zoë mee sjouwen na het inchecken is toch een beetje te zwaar, en voor Zoë ook niet fijn. Heb net mijn loon gehad dus kan gaan boeken :)

16. supermummy

ik ga ook effe afwassen en was vouwen, daarna kom ik wel weer hier spieken.

Ik moet ook nog naar de VK om 12.45.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    gezellig cassie kom je ff naar nederland welk gedeelte van nederland ga je opzoeken als ik vragen mag

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    cassie volgens mij mogen bij alle vliegmaatschappijen alleen die inklapbare buggy's mee tot aan het toestel, die zware moet je incheken.

meiske dat hoop ik dus ook dat zij niet bang is voor honden e.d. En ik wil mijn gezeur met eten ook niet doorgeven aan ilse, ben echt een beetje vies van alles en iedereen :oops:

19. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Naar Brabant :) , vlakbij Breda

Misschien toch maar mijn lichtgewicht meenemen dan, die Queeny vindt Zoë alleen veel fijner en in die slaapt ze ook en in die andere niet. Ik zag bij Ryanair geen eisen staan qua gewicht, zo lang ze maar inklapbaar zijn... Misschien even navragen.

20. supermummy

Ik ben met Ryanair, Lufthansa, Clickair, Iberia en Germanwings gevlogen en mocht altijd deze wagen tot aan de vliegtuigdeur meenemen. Zelfs nog met de maxicosi er bovenop geclickt. Nooit problemen gehad.

Deel Deze Pagina