das niet zo mega ver weg van limbo land hahaha blijf je lang en als je toch komt neem dan ff wat van die lekker zon van jullie mee
Heey, Suus is idd druk en zit niet zo geweldig in haar velletje. Vandaag gaat het iets beter, maar was de laatste dagen niet het zonnetje in huis, zeg maar. Kan even moeilijk relativeren en mijn glas is behoorlijk half leeg. Tess niet lekker te pas, geholpen aan de neusamandelen, mannetje keelontsteking (blaft de hele nacht door en wil niet in zijn hok....hi hi hi.), op het werk loop ik achter de feiten aan, sociaal leven....euh, heb ik momenteel NIET, etc. Ach, jullie kennen het allemaal wel, alleen is het relativeringsvermogen totaal zoek. Wie het gevonden heeft, mag het terugbrengen, want ik heb 't hard nodig. Beloning=dikke knuffel en een gezellige Suus. Zo, genoeg geklaagd...."er zijn ergere dingen", enz. Debie, gewoon naar de diertjes gaan hoor. Ilse in de buggy voor het hek en jij op 10 m. afstand toekijken. Kan best, staat werkelijk niemand raar van te kijken (ahum). Is het bij jullie ook zo mooi weer? Meiske, noodgedwongen calorien verbranden dus, ik zeg: pak koekies veroberen en niet schuldig voelen. Veel meer gelezen, maar ik heb geen flauw idee. Oja, welk manneke was nou ook alweer zo ADHD? Van jou, Kikkert? Hier ook hoor, al kan ik het natuurlijk niet vergelijken....want ik zie ze niet naast elkaar. Weet wel dat alles in mijn lichaam pijn doet, van het erachter aan sjouwen in de meest onmogelijk posities. Het klimmen en klauteren begeleiden, opvangen als ze voor de zoveelste keer bijna ergens af stuitert. Diagnose ADHD is one step verwijderd. Ik vind het wel grappig en het past wel bij mij. Ik zit ook nooit stil. Maar dat het vermoeiend is, beaam ik volmondig. Ik was van plan om naar een vriendin (met een 10 maanden oud zoontje) te gaan, maar hij heeft ws de waterpokken en Tess is nog niet helemaal goed te pas. Leek me geen juiste combi, dus een weekje opgeschoven. Nu ligt ze na een half uur huilen te slapen (tenminste hoor haar al 15 min. niet meer, dus ga ervan uit...). Zo sneu, door dat ellendige hoesten kan ze zo slecht slapen en dat komt haar humeur niet ten goede. Ik hoop dat ze even door pit, en wellicht vanmiddag een stukje wandelen.
bale Suus dat je niet zo lekker te pas bent maar gaat ook wel weer over en is het goed gegaan met tess haar amandelen heeft ze er veel last van dikke knuffel voor jullie
Is goed gegaan, alleen viel het wel tegen qua pijn en bloeden. Het heeft nog de hele dag gebloed en ze heeft er veel last van gehad. Maar tis gelukkig achter de rug nu. Ik ga even snel een broodje eten, weet niet hoelang Tess mij de rust gunt. Trouwens zag de foto's van jouw huis Joma. Het is echt heel erg mooi geworden! Mag je trots op zijn!
Hello! Heb weer even tijd tussen de clienten door. Het later naar bed brengen had totaal geen effect op Rosalie. Ze werd zelfs een half uur eerder wakker! Doe ik dus ook niet meer.
Lieve lieve Dwaas.. Gecondoleerd met je papa....veel meer woorden zijn er ook hier niet... ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst...
Goede middag net... Hier geen bijzonderheden.. ik denk dat ik Marijn thuis laat morgen. zit helemaal niet lekker in zijn vel.. volgens mij komen zijn kiezen door.. kan echt zo maar ineens beginnen te huilen en tis ook zo ineens weer over om weer vrolijk verder te gaan spelen.. ik denk ee pijn scheut of zoiets.. dat is niet fijn in de auto.... Ik kom uiteraard wel... Tot morgen ladies.. kom morgenochtend nog wel ff spieken..
Hoi! Ik kom ook even buurten... Suus, wat lees ik nou? Ik wist helemaal niet dat Tess aan haar amandelen geholpen was... ben dr even niet helemaal bij hier de laatste dagen... fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en vooral dat het nu achter de rug is... kun jij ook weer een beetje energie gaan opbouwen. Ik zou zeggen ga er lekker op uit zo, het is echt heerlijk buiten! Joma, heb ook foto's van jouw huis voorbij zien flitsen... vind het echt heel mooi geworden, lekker ruim ook zeg... Gwen zal wel blij zijn met haar speelhoekje! Verder heb ik even gespiekt of de echo van SM goed was en jeeeeeej, super nieuws! Heb eigenlijk verder niet echt gelezen... drukke dagen op het werk gehad, maar ik heb het eindelijk wel weer naar mijn zin daar, en dat scheelt echt enorm! Die 3 daagjes knallen op het werk vind ik super, en dan nu weer 4 daagjes lekker voor mezelf en m'n gezinnetje! De spuitluiers van Fenne zijn ook weer verleden tijd, maar de kiezen zijn nog niet door... best vreemd toch? Ze is verder ook de afgelopen dagen ineens wat eenkennig, ze huilt eigenlijk bij iedereen die te dicht in de buurt komt en kruipt dan heel dicht tegen ons aan... ach het is een fase en stiekem is het ook best schattig! Als ze zo wakker is gaan we naar de dierentuin. Zijn we nog nooit met Fenne geweest, dus ben benieuwd! We nemen meteen een jaarabonnement, dan kunnen we regelmatig eventjes gaan... ook al is het maar voor een kopje koffie en een kleine wandeling of om daar in de speeltuin te spelen... het is maar 20 minuutjes rijden voor ons!
suus; hopelijk komt je goede humeur en het lekker in je vel zitten weer terug nu het zonnetje zo lekker aan het schijnen is. wen; veel plezier en heerlijk he drie dagen werken en vier thuis. ichtus; jammer, wil je knappe kerel wel eens in het echie zien.(of was hij er nou wel bij bij dees?) Ik heb ilse lekker ff op bed geknikkert en denk dat ik er zelf ff achteraan duik. Moet alleen nog boven opruimen maar heb ik nu toch even geen zin in. Ga eerst nog ff het fietsstoeltje op mijn fiets zetten en de buggy ook, kan ik daarna ff langs het dorp.
Ariel, had je weleens verteld ja. Rosalie ook een drukke dan? Ik werk veel met kinderen met ADHD en vind dat een van de leukste doelgroepen. Als ze zichzelf maar niet in de weg zitten en erg veel last hebben. Wen, ik was er ook niet veel de laatste dagen. Lekker naar de dierentuin, zou er ook wel eentje in de buurt willen hebben. Want in tegenstelling tot Debie, vind ik dieren geweldig. Veel plezier! Agossie Marijn niet lekker te pas.....knuffel voor jou manneke. En laat je vandaag maar lekker verwennen door mama, want morgen is ze de hort op....hi hi hi. Dus geen kinderboerderij Debie? Ach, lekker fietsen is ook heerlijk. Herinnert me trouwens aan het feit dat ik het fietsstoeltje moet bestellen.....vergeet het telkens. Tess jammert af en toe, dus zal helaas niet meer zolang in bed willen blijven. Even snel mijn haar doen, want dat lukt straks niet met een blok aan mijn been.
Nee Rosalie is niet zo heel erg druk, schijnt ook meer voor te komen bij mannen. Dus hou me hart vast bij deze beeb Vervelend dat Tess niet zo lekker is en jij zelf ook niet lekker in je velletje zit! Knuff!
Vincent had trouwens vroeger echt heel erg veel last van ze ADHD. Kreeg ook de maximale dosering Ritalin! Tegenwoordig word ie zeg maar alleen nog maar gek van zichzelf in ze hoofd! Ook niet fijn natuurlijk...