Tessje roept om papa...ha ha ha. Wat een domper dat ik haar er nu uit haal. Maar kan niet naar boven, want ben nog steeds op zoek naar ongelakt hout.....
en amandelen die zijn bij mij al geknipt voor ik 1 jaar was dus die kunnen het niet zijn als het goed is tenminste, weet alleen dat ik me behoorlijk lamlendig voel en verrek van de keelpijn, zit nu ook al 2 dagen thuis maar morgen ga ik er toch echt ff uit hoor
ergste is dat mijn temp constant 37,8 blijft word er gek van maar goed nu hou ik op met klagen en ga ik eindelijk eens iets doen hier in huis heb helaas geen kaboutertjes rondlopen
zo hier weer even een time out zijn jullie van het mooie weer aan het genieten het is lekker hier hoor
Ik heb schoentjes via marktplaats te koop staan (baby-paws), bijna niet gebruikt. Nu heb ik een mail met de vraag wat ik ervoor wil hebben, jeeeeeee, weet ik veel. Wat zou redelijk zijn? Nu ff terug lezen, vriendin komt zo op de koffie
Hoi! Ik kom ook even spieken.. En idd, wat een heerlijk weertje! Vanochtend heb ik Lune op de fiets naar het kdv gebracht en om 12u weer opgehaald. Ze vindt fietsen zo leuk! Heerlijk om te zien. En dubbelop genieten met dit weer, ik heb echt het voorjaar in m'n kont zitten En nog meer als ik de foto van Suus zie met die prachtige bloemen.. Daar wordt zelfs jij vrolijk van he Suus? Fijn, want ik las dat je niet zo lekker in je velletje zat. Je hebt ook nogal wat waarom het begrijpelijk is dat je je niet super voelt. Blij om te lezen dat het met Tess goed gegaan is, ook al heeft ze veel pijn gehad. Jakkie, dat lijkt me niet leuk om te zien.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me de laatste dagen ook echt k*t voelde. Niet omdat ik het zo druk heb zoals jij, maar juist omdat ik het niet druk heb Ik heb nu besloten dat ik ga proberen te genieten van elke dag, heel mutserig Ik hoorde laatst iemand op tv zeggen dat niet de omstandigheden maken hoe je je voelt maar dat je zelf die keuze maakt. En er dus ook voor kan kiezen om te genieten, ook al (in mijn geval) heb ik nu geen werk en voel me daar niet goed bij, vraagt Lune onwijs veel aandacht en kan ik daar niet altijd goed mee omgaan, regent het, heb ik ruzie met Jeroen etc. Het zijn maar kleine dingen en ik word er chaggie van. En morgen weer. Heb ik geen zin meer in. En als ik dan aan Dwaasje denk, die afscheid heeft moeten nemen van haar papa.. Waar heb ik het dan over? Dus ik heb een besluit genomen en ik wil me er aan houden. Het zal heus niet altijd makkelijk zijn want sommige dingen bepalen nou eenmaal je humeur, maar ik wil daar niet in blijven hangen. Je hebt je eigen leven in de hand, je kiest voor geluk of niet. Zo. Ik hou nu op met mijn gezweefteef. De rest: heb even snel gelezen maar er is weinig blijven hangen. Dikke kus dan maar?
hmm dat gaat mij dus niet lukken nou dan ga ik mannetje straks ff lief aankijken dan kan ik zondag wel gaan fietsen als het weer beetje goed is
Amandelen kunnen weer aangroeien he Viv. Ik zou er toch maandag eens naar laten kijken. Maar je ligt behoorlijk in de lappenmand zeg, met recht mag je klagen. Maja, je hebt gelijk hoor, relativeringsvermogen is een groot goed. Dat gaat me de ene dag beter af dan de andere dag. En "geniet van elke dag", leuke zin....maar kan er niet altijd wat mee. Dus jij bent ook al zo gevoelig voor het weer....Waarom wonen wij dan in NL? Meer regen dan zonneschijn.... Anouk, wat heb jij er destijds voor betaald dan?
@suus ja dat doe ik ook je weet maar nooit he, ben nu aan het twijfelen of ik me morgen moet beter melden of niet ga immers wel mee op vrijgezellen dag
ik wist trouwens niet dat amandelen weer konden aangroeien nou laten we het hopen van niet zeg bah moet idd wel zeggen dat ik me niet kan herinneren dat ik zon keelpijn gehad heb
suus; hoop voor tess dat je inmiddels ongelakt hout gevonden hebt en zij tevreden is met mama vivi; hier wilde ze amandelen niet voor de 1 jaar knippen omdat er dan een hele grote kans is dat ze gewoon weer aangroeien. maja; gelijk heb je meid, gister was ik om alles chaggie en nu schijnt de zon en voel ik me weer top. Hier echt een mega happy mama, alle beestjes zaten keurig achter een hekje, alleen een paar kippen en een kalkoen (denk ik) liepen los, tussen de rest van de dieren kun je dus niet lopen. Ben alleen een slechte mam, had geen stukje brood bij me en durfde geen beest te aaien, maar ben wel geweest hihi. Volgende week met papa, dan mag ze alle beesten aanraken en soory dames heb net een vlaai gekocht ipv eigengemaakte appeltaart, ilse laat me namelijk geen minuut alleen in de keuken staan en paul is er niet.
hmmm hier deden ze dat vroeger wel maar weet dus niet hoe dat nu zit spreek toch alweer over 28 jaar geleden dan mogen jullie allemaal voor mij duimen dat het dat niet is zeg daar sta ik niet op te wachten
kom ook even hoi hoi zeggen ben bezig met me huishouden we hebben op het werk gehoord dat we misschien gewonnen hebben met een wedstrijd , de uitslag komt maandag ,maar als we winnen dan gaan we NAAR RUSLAND ! ST PETERSBRUG ben zo benieuwd en twijfel zo erg of ik dat wel kan hahaha , tis maar voor 3 dgn maar toch
Ja hihi, geniet van elke dag Heerlijke uitdrukking he? En ik kan er idd ook niet altijd wat mee. 'Flikker maar op met je genieten' denk ik dan whahaha! Maar toch ga ik het stiekem proberen want ik geniet gewoon te weinig. *schudt zichzelf de hand* En ik wil ook meer zon! Ben er heel gevoelig voor. Zo gauw de zon gaat schijnen word ik blij. Lekker naar buiten, alles is groen en bloeit, beestjes buiten etc. Emigreren is best een optie.. Debie, hahaha geweldig dat je kinderboerderij bezoek zo'n succes was Je hebt er in elk geval geen trauma aan over gehouden hihi.. Vivi haar amandelen: doe es ff normaal joh en laat je mens die zo goed voor jullie zorgt met rust! Gewoon beetje met ziektekiemen enzo ruziemaken en verder gedeisd houden aub.. Zo, nu maar hopen dat het helpt. (als het je amandelen zijn he..) Lune heeft geslapen van 13u tot 15.30u en vanochtend op het kdv al van 10u tot bijna 12u.. Misschien toch van de prikjes, volgens de arts zou vandaag de 'piek' moeten zijn. Ach, als dat alles is..
thanks maja ik hoop dat ze naar je luisteren pff met veel moeite de woonkamer gestofzuigd nu nog ff de keuken (die is gelukkig stuk kleiner )
ben trouwens role models aan het downloaden lijkt me zo'n leuke film, heb ik morgenavond ook iets te doen als de mannen zuipen zijn hahaha