Debie roken ze waar de kleine bij is ? of bedoel je de rook van de bbq.? Ja bbq kan best leuk zijn met dit lekkere weer maar dan wel met de juiste mensen
he lieve mensen bedankt voor jullie steun op hyves ik heb nauwelijks iets terug gelezen...behalve dan een gedeelte waarin sizzel zegt mij een sms te sturen.. ik ben bang dat ze dat naar mijn oude nummer heeft gestuurd..dus voor diegene die mijn nieuwe nummer nog niet hebben pb me maar nogmaals bedankt... liefs
nee, vanaf een jaar kan rook van sigaretten echt niet zoveel kwaad meer voor de longen dus ik moet niet zeuren, ze hebben het eerste jaar binnen niet gerookt als we kwamen maar 3 weken geleden wel gewoon heel de dag
nou deb das toch zeker niet waar het blijft ten alle tijden schadelijk voor de longen hoor tot 100 jaar
dwaas lieverd goed om je gezicht ff te zien .....ik wil zoveel tegen je zeggen maar weet de juiste woorden gewoon niet............................... dus dan maar een MEGA HUGG
mijn ouders roken alleen nog maar in de keuken sinds dat bryan er is en al helemaal omdat hij die astma aanval heeft gehad geloof dat ze daarvan goed geschrokken zijn
ik vraag me af of het wel zo'n goed idee is om morgen te gaan ben bang dat ik morgenavond dan helemaal hondsberoerd ben maar ik wil mijn vriendin ook niet teleurstellen ze is pas sinds september in nederland en heeft nog neit zoveel vrienden hier och ja dan maar dag leven op paracetamols en strepsils
misschien voel je je morgen een stuk beter vivi en das waar maar dat snappen mijn schoonouders echt niet, alle kinderen zijn met rook groot geworden en geen een kind heeft er iets aan over gehouden word gezegt grrrrrr
hey dwaas we hebben allemaal aan jullie gedacht een hele dikke knuffel en heel veel sterkte met dit verlies hoop dat je pappa zijn rust heeft gevonden kuzz
Zo, Tessa ligt in bed. Peter is in Grunn voor voetbal en ik heb dus een avond voor mezelf alleen. Straks lekker thee drinken met een stukje arretjescake Dan nog even de rest van de kadootjes inpakken. Hoeveel zijn het er ook weer? 13 of zo? Ik had er geloof ik 16 gekocht. Pak ze gewoon allemaal in. Ik zag dwaasje voorbij komen. Nogmaals veel sterke meid. Kus...
Dwaasje nogmaal sterkte meisje Meiden ik heb niks voor op de meeting of de kids, vinden jullie het heel erg ? heb er geen geld voor sorry
Klopt de lijst met beebs zo? Meeting bij Mrijn zaterdag 14 maart van 15-18u! Meisjes: Tessa Julia Elena Rosalie Sofie Nora Ilse Gwen Jongens: Luuk Marijn Mike Bryan (mys) 8 meisjes en 4 jongens Wie neemt wat mee: Bordjes, vorkjes, serviesgoed: Marijn Thee/koffie: Marijn Servetten: Sizzel Frisdrank: Sizzel (2 7-up, 2 cola en ook een paar pakken sap) Frisdrank: Mom Taart 1: Debie (appel of kwark) Taart 2: Nathalie (iets met chocolade) Taart 3: Boney Arretjescake (lekker machtig!) Sanwiches: Ariel Hartige hapjes: Maja Borrelnootjes: Joma Chocolaatjes: Nathalie truffels Kindertaartjes/muffins: Meiske Belgische bonbons: Dees
mys maakt helemaal niet uit meid, is al top dat je komt. Moet eerlijk bekennen dacht de cadeautjes gaan in een tas dus pak ze niet in. Boney ga over de dijk maar weet eerlijk gezegt niet meer zo goed hoe dan bij jou te komen, kun je het ff via pb makkelijk uitleggen?
Lieve lieve Dwaas, gecondoleerd met het verlies van je vader en ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe in deze ontzettend moeilijke tijd.
@dwaas heel veel sterkte meid en ook van ons een mega knuffel @drukke kids, bij ons zit adhd in de familie dus dylan heeft wel kans dat hij adhd "krijgt" heeft (hoop het niet) maar als het toch zo is dan zei het zo en we gaan daarom niet minder van hem houden . ik ga snel weer verder gtst kijken misschien tot zo