Jeetje, jullie gaan snel! Ben ondertussen ook aan het vertalen en tis hier bijna niet bij te houden . Voor iedereen die naar de meeting gaat: Een héle fijna dag allemaal! Maar dat zal wel gaan lukken En hopelijk voor iedereen een goede nachtrust ...
Wat leuk dat jij vertaald Cassie. Ik vertaal ook af een toen wat stukjes in mijn vrije tijd. Maar dan Spaans-Duits of Duits-Spaans.
Ik heb antwoord van mijn moeder op mijn (boze) mail. Ze zal morgen antwoorden omdat ze nu moet gaan werken. Woow ben al verbaast dat ze zo snel haar mail leest en antwoord, ik ben benieuwd.
Ik heb geen duitse achtergrond, maar ik ben 5 jaar geleden hier komen werken bij de duitse automobiel club. Ik spreek en schrijf dus de hele dag duits en spaans. Ik heb ook de afgelopen 3 jaar hier een duits cursus gevolgd en met 'Erfolg' afgesloten Heb jij frans gestudeerd? En hoe zit het met je spaans?
Ideaal, dus jou Spaans is ook goed? Bij mij helaas nog steeds niet zo, had er wat meer van gehoopt, maar aangezien hier een hoop buitenlanders wonen, spreek ik vnl Engels. Ik probeer het Spaans wel met de buren en natuurlijk in de winkels en een simpel praatje gaat al wel (en natuulijk alle zwangerschaps praat die nodig is bij de gynaecoloog ) maar zou na ruim 2 jaahier toch erg graag wat beter Spaans spreken. We wilden ook een cursus gaan doen maar ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen met de tweede op komst, erg hè . Het Frans heb ik van mijn Franse vader mee gekregen
Ja dan gaat het inderdaad langzamer als je veel engels praat. Wel geluk dat je dan weer goed frans spreekt. Ik ben klaar met werken! Ik ga lekker van mijn vrije weekend genieten! truste! en veel plezier met je man deze week!
Ik laat de eitjes toch in de kast staan. Ik ga hier nog even de boel opruimen en dan duik ik ook m'n bedje in. Peter is pas om 1u thuis of zo. Daar ga ik niet op wachten. Ga lekker liggen lezen. De nieuwe Donald Duck is vandaag weer gekomen Slaap lekker allemaal en tot morgen. Truste.
Hoi meiden Ik heb het helaas vandaag te druk gehad om hier mee te kletsen. Ook heb ik niks teruggelezen, zit net, ga zo wat drinken en dan lekker slapen. Trusten!
zo pfff was pas om 22uur thuis van mijn werk ben gesloopt ... morgen kan ik een uur later beginnen want er stond nog niks op 1e uurtje lekker hoor en dan tot 13 uur werken dus lekker kort daggie en dan naar huis omkleden en opfrissen en dan naar de meeting heb er zin in en foto toestel ff zo in mijn tas stoppen kan ik het niet vergeten.. ik ga naar bed trusten ..en tot morgen
morgen sm lekker zo'n vakantie, eerste dagen waren bij schoonfamilie toch? Vandaar de boekjes Bah, nacht alleen en kind die komt om 3 uur en er dan om 6 uur alweer uit wil valt me vies tegen. Ze zit nu te eten en dan gaan we zo lekker douchen en de weekendboodschappen doen.
Goede morgen all... oh ik zie jullie over vakantie kleppen en krijg er meteen zin in.. wij gaan eerst een weekend naar rome zonder kids en daarna een week centerparcs met kids.. begin juli pas dus duurt nog ff..heb er erg veel zin in... Ik ga zo de tom tom ff aan de lader gooien anders kom ik er nooit.. hoop dat t niet zo druk is op de weg...vind t jammer dat ik marijn niet meeneem.. hij lijkt wel wat beter te zijn dan gister.. toen was het 1 grote huildag.. hij lijkt vrolijk, maar kijkt wel wat bedreten.. als ik m aankijk kijkt ie heel verlegen met een lach de andere kant op... weer wat nieuws...hihihi... ik kijk wel ff hoe t gaat vanmorgen..maar denk dat ik m toch thuis laat...
oooh ichy , zou wel jammer zijn hoor als marijn niet mee komt .. maar aan de andere kant als hij niet lekker is .. ..
owh debie.. balen zeg zo'n nacht...dat soort nachtelijke capriolen blijven me gelukkig bespaard.. binkie slaapt altijd als een roosje...en ik dus ook... @Dwaas.. ik geef je een dikke knuffel....Love ya.. @Bones.. knap hoor dat je je eitjes hebt laten liggen.. zou ik echt niet kunnen.. @Viv.. en voel je je al wat beter.? @Anoek.. die schoentjes zou ik juist voor een jongetje kopen en niet voor een meisje.. en verder ben ik t kwijt.. ga ff douchen en aankleden endan naar t zwembad om Jur in te schrijven.. pff.. wat een gedoe.. kan niet telefonisch de dagen die je wilt doorgeven.. dat MOET vandaag bij de balie.. en wie t eerst komt t eerst maalt.. nou lekker dan.. staan we straks met allemaal ouders te bivakkeren bij de ingang omdat we allemaal vinden op DIE speciale dagen te moeten kunnen zwemlessen..balie gaat om 8.30 open.. nou ik doe mooi rustig aan.. ben ik te laat dan ga ik voor een spoedcursus in de zomervakanatie... tot later....knuff