Niet echt bijzonderheden volgens mij (als ik goed gescand heb... ) Las wel dat er al over vakanties gesproken wordt... heerlijk! Vandaag de meeting: alvast veel plezier voor degene die gaan! Hier tot nu toe ook een heerlijk weekend... gisteren naar de dierentuin geweest en we hebben dus een abonnement genomen. Idd op Burgers Zoo Sizzel! De reactie van Fenne op al die beestjes was echt geweldig! Ik had helemaal niet verwacht dat ze het al zo goed zou zien, maar vooral toen ze de pinguins zag en de olifanten begon ze helemaal te stralen en gilletjes van plezier... Helaas is onze fotocamera kapot, maar heb wel wat foto's van de telefoon... zal zo eens wat uploaden.
vind het wel heeel jammer hoor wen , dat je niet kan komen en ow wat leuk dat fenne de dierentuin leuk vond
Die laatste zijn wat wazig want camera van telefoon en het was erg donker daar... maar jullie snappen het idee!
Goedemorgen! Leuke foto's wen! Wij gaan morgen naar de dierentuin met m'n broer en de kids. Wij wilden ook een abonnement nemen, maar we hebben het eens uitgerekend en dan moet je al min. 10 x per jaar gaan wil je het er uit hebben. En nu met de verhuizing in de planning.... Nee, toch maar niet. Misschien als we verhuist zijn in Emmen. Maar Blijdorp vind ik zo'n mooie dierentuin en is hier maar een klein half uurtje vandaan. Er was volgens mij ook weer een jong olifantje. En morgen wordt het ook heerlijk weer heb ik me laten vertellen. Tessa was om 2u wakker vannacht... En toen net om 8u weer. Best netjes. Al heb ik liever dat ze doorslaapt... Balen Debie van je nachten... Breekt je op hè. Ik weet er alles van. Tot later allemaal.
morgen, leuke foto's wen boney misschien komen we elkaar dan nog wel tegen zondag, als ik mijn zin krijg zitten wij ook in blijdorp ipv bij schoonouders
10 x Boney? Wat kost zo'n abonnement daar dan joh? Hier is een jaarabonnement voor een stel 91 euro totaal en voor entree voor 2 personen betaal je 37 euro. Het is dus 3 keer gaan in een jaar en je hebt het er al uit... dus dan kun je het beter maar doen zo'n abonnement, kun je nog eens voor een paar uurtjes gaan ipv er meteen een heel dagje van maken... En leuk dat jullie morgen gaan... genieten met die heerlijke weer! Morgen Ariel en Debie!