boney ik dacht 4-5 keer voordat je je abbo eruit hebt, los kaartje volw is 18 euro en abbo is 160 euro voor 2 volwassenen en de kids
Een abonement kost geloof ik 160 euro. Wat een verschil dan hè. Ik zit bij Emmen te kijken en daar kost het maar 42.50. Entree Blijdorp is geloof ik 18 euro. http://www.rotterdamzoo.nl/nl/bezoek%20 ... nnementen/ http://www.dierenpark-emmen.nl/nl/prakt ... menten.htm Ik geloof alleen dat in Blijdorp je kind al bij die kaart zit en in Emmen moet je voor je kind nog een aparte kaart kopen? Ik vind Blijdorp iig een hoop geld.
Goedemorgen Balen van de nacht Debie. Ik kan dan zo chaggie worden, heb jij dat ook? Gelukkig hier een goede nacht gehad. Sofie was maar 1 keer wakker. Wel weer om half 7 beneden. Voordeel hiervan is dat ik om 8 uur voor de wuper stond. Die was nog niet eens open Mooie foto's Wen. Je ziet echt dat jullie genoten hebben Boney, leuk naar Blijdorp! Wij hadden er een aantal jaar geleden ook een abonnement willen kopen, maar je moet idd veel keer gaan om het eruit te halen! Haha Sofie staat nu herrie te maken in haar bedje. Ze wil duidelijk nog niet gaan slapen.
Maar Boney dat is 160 euro voor jullie allemaal samen he... dus als je 1 keer gaat dan kost het 36 euro, dus met 5 keer gaan heb je het er uit... maar ook dat is best ruim...
meiske word er beetje chaggie van, hihi probeer ilse nu ff een uurtje op bed te leggen en dan hoop ik dat ze in de auto slaapt, maar tot nu toe is ze het er niet mee eens
Goedenmorgen, hier een hoestvrije nacht....heeeerlijk. Ze heeft tot 8.00 geslapen en niet 1 keer een hoestbui gehad. Leuk al dat gepraat over dierentuinen, helaas zit het hier niet in de buurt. Dus als iemand de ambitie heeft om een dierentuin te beginnen....dan graag hier. Allemaal heel veel plezier op de meeting en ik kijk uit naar de pics!
ooh zo leuk bryan geeft tegenwoordig als er iets op de grond ligt pakt hij het op en zegt hij BAH en geeft het dan aan mij ,zo schattig
En in Emmen ben je dan idd 'maar' 85 euro kwijt... dat is dus vergelijkbaar met Burgers Zoo... klinkt wel een stuk beter dan 160 euro!
@ Dierentuin, mijn zwager heeft een pas waarmee die gratis naar alle dierentuinen kan en dan mogen dr 5 mensen mee Dus wij gaan altijd met me zwager haha. Ff kijken of ie zondag naar madurodam wilt! Leuke foto's wen! En wat heeft je haar een gave kleur!
Vind het ook erg jammer....maar ik houd me aanbevolen voor een meeting in het oosten. Maar doe maar net of ik erbij ben vandaag.....hi hi.
Zo ben druk bezig met de kado's! Kon niks vinden in de stad dat een beetje binnen een budget paste. Dus flans nu zelf wat in elkaar
Mogguh! Even de meiden die naar de meeting gaan veel plezier wensen, bij deze! Wordt vast super gezellig Wen, wat een leuke foto's! Heb ze ook even aan Jeroen laten zien want hij twijfelde of het wel al leuk is voor Lune, om nu al naar de dierentuin te gaan. Maar nu hij is om, dus we gaan ook binnenkort.. jeej Verder niet zo'n forumzin en niks bijzonders te melden dus ik ga weer. Fijne dag meiden!
Wie zijn 'ze' Mystery...? Want ik kan je nu al vertellen dat Fenne echt niet uitgekeken raakt op beestjes, ik denk sowieso dat een kindje tussen de 1 en de 2 jaar nog niet kan zeggen dat het geen zin heeft om naar de dierentuin te gaan haha... Maar voor degene die Burgers Zoo kent met al die verschillende hallen etc, daar raak ik zelfs niet op uitgekeken... al is het maar om even koffie te drinken in de jungle of de desert! Suus, als ik een zoo begin dan zal ik 'm bij jou in de tuin beginnen... oke?!
@ suus , ja vind het echt heel jammer had je graag weer gezien , ... de afstand was te ver voor je geloof ik he ? @ ariel , ach tis maar t idee he lieverd !