Het was zeker een speelparadijs! Rosalie had het zooo naar dr zin, met het speelgoed en het gezelschap vond ze ook erg prettig
Zo ik ben ook thuis! Ben nu Mike eten aan het geven, en dan nog een slokje bij mama, en dan mag ie nog even spelen! Ik vond het echt supergezellig vanmiddag!
oja en kan je dat op de hoofdpgina doen want daar staat choose files , dar kan toch maar 1 waar moet ik dan wezen??
Joehoe , ben er ook weer ! als eerste mrijn , hartstikke bedankt voor je gastvrijheid ! ,het was echt top en goed geregeld , dank je wel dan wil ik iedereen op zijn donder geven , jemig wat hebben jullie uitgepakt met kadootjes voel me gewoon schuldig ZO , ik ben ook de fotos aan het uploaden , het zijn er maar 77 hoor zal de leukste er uit halen
Zoooo ik was ook iets over 19u thuis.. rustig op de weg en ik kon dus lekker doorrijden.. MRIJN.. Heel erg bedankt voor de gastvrijheid.. IEDEREEN.. Super bedankt voor alle cadeautjes.. echt heel erg leuk.. FOTO's.. heb geen gemaakt, maar zie wel hele mooie voorbij komen.. MARIJN.. tis maar goed dat ie thuis is gebleven.. hij had 38.9 hoorde ik toen ik thuis kwam.. is dus echt niet lekker.. ligt wel lekker te slapen.. ben nog ff bij m gaan kijken en lag helemaal wijdbeens in coma... De beebjes zagen er stuk voor stuk geweldig uit.. allemaal al zo groot geworden.. en sjonge wat lopen er al veel.. das echt niet laat hoor.. gemiddeld staat er 18 maanden voor.. nu liepen die van mij ook allemaal rond 1e jaar.. (marijn nog niet los hoor) maar toch.. dat er zoveel al lopen.. geweldig gezicht... zo klein al zo zelfstandig.. en dat koppie van Elena.. zo mooi dat neusje omhoog...om te gieren zo mooi..(en das lief bedoeld hoor Mom..) En dat gilletje van Rosalie.. die laat zich wel horen hoor..en Ilse en Sofie.. zo petit lief... vind ze best op elkaar lijken, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk... en de hanekam van mike.. zo stoer... en zoete Nora en Gwen.. daar heb je echt geen kind aan zeg.. vond ze trouwens allemaal zo zoet.. heb weinig gemerkt van gejengel, maar misschien komt dat omdat ik zelf geen "last" had van de verantwoordelijheid van mama zijn vanmiidag..dan valt dat ook minder op natuurlijk.. Ik vond t jammer dat Marijn er niet bij was, maar t was beter zo...volgende keer mag hij weer de bink uithangen...