Wat een prachtige kwaliteit foto's Dees! Wat voor lens gebruik jij? En heb je hem nu gewoon op automatisch staan? Ik kreeg net een telefoontje van mijn zusje en de bom is nu echt gebarsten. Ik ga niet in detail treden, maar ze staat er nu weer alleen voor
he bah mrijn.. daar zit je na zo'n leuke dag als vandaag niet op te wachten.. daar zit je trouwens nooit op te wachten..
Dees.. zou je de mooie foto's van Nora naar me toen kunnen mailen in origineel formaat.. kan ik ze mooi in een album van Nora plakken.. vind ze echt mooi! (mijn foto's vind ik echt tegenvallen.. had gewoon manliefs camera moeten hebben..)
Ooh wat erg Mrijn Ik gebruik de standaard lens 18-55 en ik had hem nu inderdaad op automatisch staan. De rest komt eraan
Jeetje Mrijn, wat rot zeg Niet fijn om je zusje verdriet te zien hebben.. Sterkte voor haar! En jezelf. Wat een prachtige foto's allemaal. En Dees, je hebt niet alleen een goede camera maar ook een neus voor de mooie momenten. Die van Sofie en Tessa vind ik vooral prachtig!