Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh ja, nog iets, sinds eergisteren kan Luuk fluiten :confused:

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ben er nog wel mee bezig! Maar het is zoooo veel :) Dus doe iedere keer als ik ff niks te doen heb ff een paar tussendoor haha

3. 40plusmama

Kan ook, kheb er geen haast mee ;)

Ik ga zelf eens ontbijten. Olaf gaat vandaag de hele dag weg, blegh, niet leuk de hele zondag alleen (met Luuk dan wel maar zondags gaan we meestal wat leuks doen).

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    GOODMORNING SWEET ANGELS :)

naatje harstikke bedankt, zou je van die nieuwe fotos misschien voor mij een banner willen maken?
    ik hoor het wel

Balen voor de meiden met een K*t nacht ,:( ...

hier alles goed , bryan was alleen doorweekt van het plassen vanacht hahaha hij had ook zo veel gedronken daar :)

nu even snel naar t tankstatsion , we hebben geen kattenvoer meer :(

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Allemaal ook een after-meeting-kater? :) En ik ben zooooo voor een meeting in het oosten, dat is qua reizen nog wel te doen :D

Hier brak nachtje. Lune zit weer in een fase waarin ze 's nachts vaak wakker is en overdag weinig slaapt en veel om mij heen hangt. Vanochtend was ze wel al om 7u wakker maar duidelijk nog doodmoe. Bordje pap, even spelen (oftewel: jengelend aan mama's been hangen..) en maar weer naar bed. Nu ligt ze te jammeren in bed. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik mijn humeur niet laat beinvloeden door dit soort dingen maar ik kan het niet! Whaaaah, ik kan hier zooo slecht tegen! Ik durf het eigenlijk niet te zeggen maar op zulke momenten vind ik haar helemaal niet leuk.. :oops: :( Ze vraagt dan meer van me dan ik kan.. Ik ben blij dat het weekend is, Jeroen ligt nu nog even op bed maar gaat zich straks met haar bezighouden en ik ga verven bij mijn ouders. Ik heb er gewoon echt veel zin in. Alleen omdat ik haar gejengel dan even niet om me heen heb. Das toch erg..? Ik voel me dan echt zo'n slechte moeder.. Ik weet dat ik haar niet altijd even leuk hoef te vinden maar haar gedrag in het algemeen kost me zoveel energie. Ze kan niet langer dan 10 min alleen spelen, wordt boos in de box, jengelt ontzettend veel en slapen overdag wil ook niet echt.. De dagen dat ik haar de hele dag heb zie ik gewoon tegenop. Helemaal als ik de dag niet even kan breken als het slecht weer is en we niet naar buiten kunnen. Heb ook geen auto bij de deur dus kan geen kant op. De arts van het cb zei dat ze zo veeleisend is omdat ze meer wil dan ze kan, dat is eigenlijk altijd al zo geweest. Wat dat betreft is het maar goed dat we naar de fysio gaan, wordt het voor haar ook wat makkelijker hoop ik. En dat is ook zo erg, ik kan niet denken 'wat vervelend voor haar'.. Nee, ik word er gek van.. Dat is toch egoistisch?
    Zo, even van me afgeschreven.. Sorry voor dit egoberichtje op jullie afterparty ;)
    Ik ga even douchen.

6. 40plusmama

Maja, niet schuldig voelen want ik herken het helemaal. Ik vind Luuk ook niet altijd leuk, zeker als hij zo jengelig is. En ik kan geen stap zetten of het is bleren. Op dat soort momenten heb ik soms bijna spijt. Dat klinkt groot maar valt op zich wel mee want natuurlijk ben ik hartstikke blij met hem.

Ik kan ook slecht tegen het gejengel en gejammer, het weinig slapen 's nachts en het gedram af en toe. Ik ben blij dat hij niet de hele dag zo is en zich gelukkig ook goed alleen kan vermaken. Bij Luuk is het een fase, bij Lune kan het misschien nog wel even duren?

Lieffie, af en toe er even tussenuit zonder Lune, even geen mama zijn dat zal je goed doen. Niet schuldig voelen als je die tijd af en toe ook dankbaar pakt. Jouw batterijtje blijft ook niet eeuwig vol.

Dikke knuffel meid.

7. 40plusmama

Ik wil Suus even een dikke knuffel geven. Kweenie waarom maar ik heb het idee dat je die wel even kunt gebruiken

8. 40plusmama

Ooh ja, Mys, hoeveel foto's heb je binnen gekregen? Ik kreeg 1 mail terug gisteren dus misschien is je mailbox vol?

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen hier ook een rot nacht gwen is strondverkouden zo zielig .. ze was om 21 uur 23 uur om 3 uur en om 5.30 huilend jengelend wakker en daarna niet meer geslapen dus ik ook niet ze zit nu lekker te spelen

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen

mrijn bedankt voor je gastvrijheid, was gezellig.

Heb ook geweldige foto's gezien, zeker die van joma met gwen en ilse bij die poppenwagen, super.

Haha dees, gek genoeg had ik het verwacht, enne wat kan ik er meer over zeggen dan dat ik al gedaan heb. ;) Maar je moet denk ik doen waar jij je goed bij voelt.

Hier een klote nacht, heb van 1120 tot 1 uur beneden gezeten en nu dus moe, en ilse is ook weer moe pffff.
    Ga me douchen en kijken of ik mijn ogen open kan houden.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    snap trouwens niets van die verkoudheid,ze had nergens last van, begon gisterochtend om uurtje of 11 beetje te hoesten en jullie hoorde haar bij mrijn,ging wel erg snel, gwen nu ook, balen en zielig he

12. 40plusmama

Debie, zoals ik gisteren al typte, ik reageer in dat soort dingen dan wat te impulsief. Al is mijn borderline eigenlijk zo goed als over, bepaalde dingetjes blijven een beetje hangen. Maarrrrrr, ik ben er druk mee bezig en werk er hard aan. Ik zal geen knipperlicht worden hoor :)

Balen Joma en Debie, verkouden meiskes. Ik snap het ook niet hoor, zo is er weken niks aan de hand en zo zijn ze weken na elkaar steeds verkouden.

Hm, *snif snif*, er hangt hier een aroma en het is geen geurkaars. Daarbij begint hij te jengelen dus die gaat zo naar boven. Dan ga ik meteen even douchen en vanmiddag samen wandelen met de hond.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    net gemaaakt maar kan nog lachen

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @debie leuk he die foto,s en ja stom he zo hebben ze niks en zo zijn ze strondverkouden :( . je mag wel een pr luciferhoutjes van mij lenen :rolleyes:

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook heerlijk weer , ga er denk toch nog ff uit vanmiddag zon doet een mens ook goed ;)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    gwen mer haar nieuwe dvd de hoes is ook wel leuk

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

thnx Dees, ik heb het nodig omdat ik ooooooook naar de meeting wilde.....En nu ik de foto's zie, weet ik zeker dat ik iets gemist heb. Maar ik las al een paar keer het Oosten als locatie voor de volgende meeting. Ik stel met liefde mijn huis ter beschikking!
    Die foto's zijn werkelijk waar prachtig. Niet alleen de superkwaliteit-foto's, maar ook de amateuristische knip-foto's. Sommige situaties zijn zoooooo schattig.
    De febr.kids zijn werkelijk de mooiste van de hele wereld.

Maja, jemig....kan me zooooo goed voorstellen hoe je je voelt. Ik heb gisterenmiddag een aanvaring met Tess gehad. Ze eet al dagen niet zo goed meer, door de verkoudheid. Gisteren wilde ze geen hap van haar boterham. Daardoor werd ik al gefrustreerd...maar ze gooide de stukjes ook nog eens op de grond.....oeh, ik knapte. Ik heb haar bij de arm gepakt en heel hard "nee" gezegd, met een hoop frustratie. HUILEN HUILEN HUILEN. Ooooh, ik voelde me schuldig, niet normaal meer. Ik heb toen een peuk buiten gerookt en de tranen liepen me over de wangen.
    Maar dit is echt MIJN manco. Ik heb gewoon zoooo weinig geduld met haar en ben weer redelijk snel gefrustreerd. Ik zit gewoon niet zo lekker in mijn velletje en Tess wordt daar de dupe van, ik voel me daar ook een slechte moeder door.
    Meer mijn verhaal geworden, maar ik hoop dat je je realiseert dat je echt niet de enige bent. Dit hoort er nu eenmaal bij en dit maakt ons menselijk en geen slechte moeder!
    Lieverd, heeeeeeel goed dat je even weggaat, al ga je ergens anders op de bank zitten en voor je uit kijken.....even weg uit de vicieuze cirkel.
    Dikke knuffel voor jou!

Dwaas, dikke knuffel lieverd. Ik denk nog steeds aan jullie.

Vandaag weinig op het programma. Beetje een hangdagje.

18. 40plusmama

Suus, ik ben een slechte logeerder maar als het in het oosten is dan blijf ik gewoon ergens slapen hoor.

Hm, Luuk en ik zijn elkaar zat op het moment :) dus we gaan naar boven: hij slapen, ik douchen.

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Suus een dikke knuffel voor jou!

20. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik herken hier heel van van hoor en dan heb ik nog een super makkelijk kindje ook! Ik heb een auto, werk 3 dagen en dat vind ik heerlijk, daarbij is Koos 6 van de 14 dagen vrij en dan zorgt hij voor een groot deel voor Julia en dan nog kan ik af en toe balen van het feit dat Juul er altijd is. Als ik dan naar jouw situatie kijk met een bewerkelijke meid, geen werk, geen auto... Dikke knuf voor jou!

Juul heeft vannacht prima geslapen. Het was wel weer 7 uur, maar ook dat went. Ik ga me zo aankleden en een buitenritje maken op het paard en dan vanmiddag hardlopen. Ik heb besloten dat ik alle zoetigheid na vandaag weggooi (maar er zal niet veel overblijven na het bezoek van mijn zusje).

Naatje: Koos gaat straks photoshop cs3 op mijn laptop zetten. Kan jij me dan af en te een beetje helpen met de basisdingen van foto's bewerken?

Deel Deze Pagina