zo.. dat waren ze... zitten wel leuke tussen.. maar had liever onze goede camera gehad.. maar goed.. tis niet anders.. Ik heb nog niets gedaan aan de foto's.. dus 0,0 bewerkt..
Het is niet haalbaar maar zo zou je toch elke 2-3 maanden een meeting willen Wij moeten ook snel weer eens daten. Net als Ichy en ik en straks weer eens met Dwaasje. In het voorjaar komt Joma hierheen voor een fotoshoot. Leuk hoor, die contacten zo.
Graag gedaan meid! Was de Burgerking nog lekker? Wij hadden heeeeeeerlijk eten, jullie hebben wat gemist . Vanavond eten we de rest op.
ik heb straks een verse groentesoep gemaakt en tagliatella met kip, paprika, ui en champignons. En dat met een roomsausje erbij. Lekker.. jammie.. nu al zin in. Nora eet gewoon lekker met ons mee!
Klinkt lekker Sizzel. Luuk eet niet mee vandaag want nasi enzo durf ik niet te geven. Dus die krijgt een potje vanavond.
Ik moet nog lachen om Yvonne gisteren. Ze had in mijn auto een handsfree apparaatje gezien voor je telefoon. Niks in je oor, geen snoertjes maar een ding aan je zonneklep. Dus smst ze gisteren: hoe heet dan ding, ik wil er ook 1. Dus ik zeg: welk merk telefoon heb je en wel type, dan zoek ik even voor je. Stuurt ze terug: een Nokia, die leuke roze . Ik heb haar maar even gebeld om meer te vragen en met wat zoeken hebben we er 1 gevonden voor haar die compatible is met haar roze Nokia . Toen ik belde nam ze al op: Deeheeeeees, jij moet natuurlijk het type weten he. Ikke: jaaaaa muts, als ik op 'een leuke roze Nokia' zoek dan vind ik zo weinig
Het is niet erg gekruid, de nasi maar doen ze niet altijd Ve - tsin in nasi? Daar krijg je hartkoppingen en zo'n dorst van.