Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    geen idee!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuke foto,s sizzel echt toppie

vindt zo leuk al die kids bij elkaar en wij ook natuurlijk en ja iedere 2 a 3 maanden hihi goed plan

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    nora is niet erg gecharmeerd van rijst.. dus ja.. ze lust het wel.. als er maar veeeeeel tomatenpuree en groente en vlees bij zit.. hahahaha...

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

In veel Chinese restaurants gebruiken ze dat. Daarom ben ik wat terughoudend met het geven. Maar ik kan weleens kijken hoe hij erop reageert.

Ik krijg bij deze Chinees ook geen last, bij die vorige die in dat pand zat wel :(

5. 40plusmama

Luuk vreet alles, net een vuilnisbakkie. Als je op zijn teentjes gaat staan gaat zijn bekkie open :)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    is het nasi van de chinees Dees? daar zit wel iets vetsin (smaakversterker)in al denk ik dat een keer geen kwaad kan gwen krijgt het ook wel eens en gebruik zelf ook wel eens een beetje vetsin

7. 40plusmama

Ja we hebben gisteren gehaald dus het is van de Chinees. Ik gebruik het zelf nooit maar het zit blijkbaar in veel gerechten.

Maar ja, wat geef ik hem er dan bij? Ik heb er atjar bij, babi pangang (krijgt hij niet) en Cha Sieuw (vlees). Dat laatste mag hij misschien wel een beetje. Hij mist dan wel zijn groenten. Ik heb verder geen tomaat o.i.d. meer in huis. Sterker nog, helemaal geen verse groenten meer. We moeten nog boodschappen halen.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh een beetje cha sieuw kan je er wel bij geven en ik had vorige keer voor gwen klein potje peen en doperwerten erdoor gedaan en 1 dag een keer geen groente is niet erg hoor,

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    pfff gwen is echt niet te genieten nu en strondverkouden dus het loopt nu alle kanten eruit uit haar neus en de druppels uit haar ogen en kwijlt als een gek dus blijf afvegen en ja das ook niet zo pretje

10. 40plusmama

Ik heb nog wel een klein potje doperwten, geef ik hem die wel. Ik ben benieuwd.

Hij heeft net 2 mandarijntjes op en zit nu rare grommende geluiden te maken. Nog niet eerder gehoord en ik begon te lachen. Ligt meneer zelf ook in een deuk. Nu hopen dat hij zo ook nog even wil spelen.

Ik hoop trouwens dat Olaf een beetje bijtijds weer thuis is zodat we gezamelijk kunnen eten. Maar Olaf kennende zal dat niet en dan vanavond weer klagen hoe moe hij is....

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ben zo nieuwsgierig haha...wie is dat helemaal rechts? Is dat Mom? hihi

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Sizzel, ik dacht al... waarom pb't ze me niet meer... ;)
    Maar dat dacht ik eigenlijk een paar weken geleden al, dus niet vanwege het afzeggers-van-meeting-incident! :)
    Maar goed... wat mij betreft gaan we lekker een keertje naar Suus hoor.

13. 40plusmama

Yep, dat is Mom

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Thanks Dees... dat dacht ik al haha...

Oh en nasi van de chinees... ik denk wel dat het kan hoor. Hier krijgt Fenne ook zelfgemaakte nasi, ze vindt het heerlijk!

Even wat vraagjes:

Hoe drinken jullie kids de melk, warm of koud?

Drinken ze melk uit fles of uit tuit/rietjesbeker?

Hoeveel cc zuivel (joghurt / vollemelk) krijgen ze op een dag?

Hoe vaak gaan jullie kids in bad?

Zo... hihi... dat wilde ik even weten! :)

15. 40plusmama

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Thanks Dees... hoe bedoel je buiten de fles om 150 cc melk? En hij drinkt dus wel uit een fles of uit een tuitbeker?

17. 40plusmama

Nee ik bedoel buiten de babymelk (opvolg/groei) om. Die krijgt hij 's morgen en soms 's avonds.

18. 40plusmama

Luuk heeft nu lol met een pan, deksel en een lepel :)

Ik ga dinsdag toch de stad in voor nieuwe kleren, haal ik meteen dat kooksetje bij de Hema dat Juul ook had. Jeetje, wat was dat een succes bij de kindjes zeg!

19. 40plusmama

Deze [​IMG]

*Geschikt voor alle leeftijden
    *Metaal
    *Inhoud: soeppan met deksel, koekenpan, steelpannetje, garde, houte lepel, ovenwant, pannenlap en 5 maatschepjes

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh zo... en die drinkt hij dan dus wel uit een fles begrijp ik.

Eigenlijk probeer ik al even helemaal van de flessen af te komen, maar ze wil haar melk bij de boterham nog het liefste uit een fles drinken...

En waarom krijgt Luuk eigenlijk een deel gewone melk en een deel babymelk?

Deel Deze Pagina