Hij drinkt die melk wel uit een fles ja. Ik heb het zo in overleg met het cb gedaan. Hij mocht gewoon nog nr. 2 hebben zolang hij het lekker vond. 1 of 2 flessen van 180cc was prima zeiden ze. Hij is niks te dik verder dus hij kon het makkelijk hebben zei ze En de fles geven wij bij ons op bed, even een moment met z'n drietjes
Vind ik helemaal niet alleen voor meisje hoor... hier kookt papa zelfs het meeste... Oh ok, op die manier... ik wist helemaal niet dat ze van opvolgmelk wat 'dikker' werden. Ik ben eigenlijk zomaar overgestapt vorige maand... ach, ze doet het goed... zal wel ok zijn zo... Fenne is inmiddels wakker... ga dr ophalen en vast wat aan het eten doen. Doeg!
warm en zowel koude melk vindt ze lekker melk uit de fles sochtends melk in de bambix 180 cc savonds pyama papje ongeveer 150/200 cc en dan vaak smiddags nog 100/150 melk en een toetje kleintje als ze trek heeft in bad ongeveer 3 keer per week
ik had mijn rooster nog niet dus ik kon gewoon niets regelen.. vond het niet leuk iets te regelen als ik zelf niet kan komen..
zo bryan is weer lekker thuis en mannetje is ook eindelijk eens geariveerd maar die valt volgens mij zo in slaap op de bank lekker gezellig he
Melk uit de fles, lauw of koud, zo'n 500cc op de dag. En ongeveer 80cc kwark bij het avondeten. Diksap uit een tuitbeker, zonder ventiel en ongeveer 250cc. Ze gaat om de dag in bad, de ene dag in bad, de andere met een zwitsal washandje. Als de meeting maar in het Oosten is vind ik alles best....ha ha ha. Een uur is voor mij echt max. Nee, dat zeg ik niet goed, is voor Tess echt max. Euhm, wilde nog meer reageren....maar kweenie meer. Wij gaan eten; zalm, tagliatelli, roomsaus.
HAllo lieffies , Ik heb maar een beetje bij gelezen , jullie hebben lekker gekletst @ dees , nee niet vol na mijn weten ... ... @ siz , leuke fotos meissie @ de rest dikke knuff
Hier de antwoorden voor inspector WEN Hoe drinken jullie kids de melk, warm of koud?warm-heet Drinken ze melk uit fles of uit tuit/rietjesbeker?fles Hoeveel cc zuivel (joghurt / vollemelk) krijgen ze op een dag?400ml opvolgmelk + 1 danoontje. Hoe vaak gaan jullie kids in bad?ongeveer 3x per week.
Wat een prachtige fotos heb ik gezien van de beebjes. Ook leuk om Ilse en Elena eens te zien . MEeting zag er heel gezellig uit dus LANG LEVE DE MEETING!
zo hehe *zucht* FF tijd voor mezelf ben al vanaf vanmorgen 5.30 vannacht niet meegeteld met gwen bezig! ze ligt op bed!zo lekker koppie rooibos honing thee en een stroopwafel erbij laptoppie aan
Hardstikke leuk alleen waren het plaatsen op het middenplein, staan dus. Met mijn bekken en zwakke rug niet ideaal. We zijn rond 22.15 weg gegaan en het duurde tot een uurtje of 11. Ach, als de kaartjes toch gratis zijn is het ook niet zo erg om eerder weg te gaan.
Luuk begint ook te mekkeren dus die krijgt zo een fles en dan ook naar bed. Hopen dat hij misschien dan vannacht doorslaapt.