ja ik hoop het hier ook dus duim ook ff mee met mij maar heb er een zwaar hoofd in met die verkoudheid
Staanplaatsen zijn duurder dan de zitplaatsen, tenminste, op de duurdere zitplaatsen na dan. Dat is puur omdat je dichtbij het podium kan komen. Ik duim mee dat alle mama's heerlijk kunnen doorslapen vannacht.
Dinsdag ga ik shoppen, heerlijk nieuwe kleren kopen voor de opening zaterdag. Ik zit te denken aan een spijkerrok met een leuke bloes/tuniek of zoiets. Netjes maar ook vlot. Ook leuk met mijn hoge laarzen eronder.
Bedankt voor de antwoorden! Gaat dus zoals gemiddeld hier... altijd fijn om te weten! Dees, leuk filmpje van jouw eigen Gordon! En heerlijk dat je gaat shoppen! Suus, eet Tess ook tagliatelli met roomsaus? Ik twijfelde namelijk of Fenne dat ook al kon eten... Sizzel, ik begrijp je helemaal hoor met het rooster... geeft ook niets, maar moest er laatst aan denken of het nog door zou gaan... Gwen zo verkouden? Arm ding... hoop dat ze lekker slaapt vanavond Joma! Hier ligt Fenne er ook al weer ff in... ze is erg op mama gesteld de laatste dagen... wil alleen maar knuffelen en lekker op schoot hangen. Zelfs bij mijn moeder vanmiddag wilde ze niet meer dan 1 meter van mij vandaan spelen. Volgens mij was ze bang dat ik weg zou gaan... echt even die eenkennige hechtingsfase waar ze in zit. Ik baal trouwens beetje... had geboden op een glijbaantje en wipkip voor in de tuin op marktplaats... is het al verkocht maar had ze de advertentie niet weg gehaald...
@ Wen, hier eet Rosalie wel is Tagliatelle met roomsaus. En dan krijgt ze er lekker gestoomde broccoli bij
Maak het meestal zelf, alleen als ik ff snel eten maak doe ik het wel is uit een pakje. Maar daar zitten zo veel toevoegingen in. en ik vind het zelf minder lekker.
Hoi! Blijdorp was geslaagd. Errug leuk. Alleen soms niet helemaal dreumes vriendelijk. Ze zitten veel tegen hekken aan te kijken. Ook was het erg druk en sommige volwassenen vinden het dan onzin dat je met een kinderwagen even vooraan wil kijken. Ach ja... En wie kwamen we tegen midden in alle drukte? Debie met man en kind. Wat een toeval zeg. Debie had het alleen niet getroffen met de dieren. Heel veel waren al binnen. Dus deze is speciaal voor Debie Wij hadden echt geluk. Baby olifantje Tonya was heerlijk buiten aan het spelen. Wat geweldig schattig was dat zeg. Tessa vond voornamelijk de grote dieren het mooist. Zoals de olifanten en de giraffen. En natuurlijk dat prachtige oceanium! Ik blijf het mooi vinden. En dat terwijl ik niks met vissen heb. Ze bleef wijzen: "tsie tsie tsie". Ook heeft ze heerlijk nog een poos liggen slapen in de wagen. Kortom een geslaagde dag.
Ok misschien dan maar eens proberen met zelfgemaakte roomsaus... want uit een pakje dat geef ik liever nog niet vanwege de toevoegingen. Oh en Fenne eet ook volledig met de pot mee hoor, ik pas alleen wel mijn eten aan op haar... en als wij bijv pizza eten dan haal ik een ingevroren portie voor haar uit de vriezer... maak eens per zo veel tijd een grote pan pastasaus voor dat soort momenten... Ik ga op de bank film kijken.
Ik moet even kwijt dat ik me rot voel. Heb het idee dat ik elk moment keihard kan gaan janken, maar ik weet niet waarom en het lukt trouwens ook niet. Misschien toch omdat Erik er niet is, kom ik aan in een 'leeg' huis, Elena vraagt een paar keer naar papa.. k weenie of dat het is, dit gevoel overviel me gewoon. * zucht *
Wat hebben jullie veel gekletst zeg Ik heb hele leuke foto's van de meeting voorbij zien komen. Ik vond het erg gezellig gisteren! Dees, bedankt voor de foto's Lijstje vragen van Wen: Sofie gaat elke dag in bad. Zo te lezen is dat een uitzondering. Ze vindt het heerlijk om samen met Kas en Eva te spetteren. En ook niet onbelangrijk, haar huidje kan er gewoon tegen. Jullie hebben dus een heerlijk dagje in de dierentuin gehad Boney Schattig dat kleine olifantje! En het oceanium vind ik ook zo mooi. Ik kan ook erg genieten van de pinguins daar. Geweldige dieren! Sofie was vandaag erg mieperig. Beetje jammer. Hopelijk is het morgen iets beter! In het nieuwe huis is ze van de glijbaan geweest. Ik had haar erop gezet en zo naar beneden laten glijden (wel vastgehouden hoor!) Ze vond het geweldig!
Dees ik zie nu je varkentje en moet een beetje lachen. Weet je dat ik heel lang varkentjes heb gespaard? Gewoon voor de lol. Hier en daar zwerft er nog eentje rond in huis.