Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuke foto boney

dees leuk nieuwe kleertjes shoppen

mom knuffel en janken mag best een keer hoor

hier eet gwen ook met de pot mee, al heeft ze vandaag niet veel gedronken en niet veel gegeten
    we hadden vandaag kippenpootjes met witte bonen in tomatensaus en aardappels

zoo heb net de box op MP gezet

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    mom ik weet hoe je je voelt, toen ik gisteren thusikwam en er niemand hier ws voelde ik me ok behoorlijk alleen en nu tja............martijn is thuis maar ja die ligt alweer op bed :cry:
    ik ga me lekker kommetje koffie ijs pakken!
    troost voedsel

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    das echt gemeen,bij ons waren de olifanten al binnen in een redelijk kleine ruimte en alle hekken buiten dicht.
    Oceanium was idd erg leuk en de giraffen ook, grote dieren gingen wel maar vond het te druk en het irriteerde me ook dat je over geluiden van de weg en de trein die dwars door blijdorp gaat. Gaan het zeker nog eens doen maar dan op een doordeweekse dag :)
    En sommige volwassenen zijn gewoon ronduit onbeschoft, stond ilse voor het glas te kijken komt er een man met camera, gaat voor haar op de stenen staan want wil even foto's maken :confused:

ga lekker douchen, fijne avond allemaal

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiske hoop dat sofie morgen minder mieperig is!

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    o en ilse gaat elke ochtend in bad/ douchen

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ badderen; Rosalie gaat ook iedere dag in bad. Een uitzondering als ze te moe is daargelaten.

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Enn... val ik mee of val ik tegen ;)

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Sommige mensen zijn echt ASO debie! Niet normaal! In Disney is dat ook altijd zo erg :(

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Mom; Ik vond jou persoonlijk erg leuk! En je meissie is ook prachtig!

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    je valt mee mom :) had me je heel anders voor gesteld ;)

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik ging vanmorgen weer eens op weegschaal staan nou ik ben alweer 2,5 kilo kwijt de kilo's vliegen er vanaf en ik doe er niets voor snap het gewoon niet

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen over je vragen:
    Met melk kan ik je niet helpen. Tessa drinkt naast mama melk geen andere melk. Ja, als ik ben werken een fles opvolg melk voor ze gaat slapen. Overdag dus niet.

En badderen: Hier ook elke dag. Dacht echt dat alle kindjes elke dag in bad gingen hier. Het hoort hier bij het avond ritueel. En haar huidje kan het prima hebben.

Ik ga bananasplit kijken. Doei

13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Das wel toevallig van dat varkentje dan Mom.

Wij zitten Heroes te kijken..... Ik spiek tussendoor af en toe hier

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Rosalie heeft wel een redelijk droog huidje. Maar ze is gewoon echt vies aan het einde van de dag. En zoals Boney al zei het hoort bij het avondritueel. Ik gebruik een oliegel van natusan en die moet je op een vochtig huidje smeren en dan heeft ze nergens last van.

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Hi, hi, hoe dan? (ben niet nieuwsgierig :rolleyes: ) Iedereen was zoals ik dacht dat ze zou zijn, behalve Sizzel, ik weet niet waarom, misschien omdat ik steeds de foto's heb gemist.. en kan ook niet goed benoemen wat hoor.. en ik dacht dat Naatje een andere haarkleur had, heel dom... :)

De bui zakt een beetje weg.

Oh.. leuk die complimentjes!

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm Heroes, zo veel over gehoord. Binnenkort ook maar is mee beginne...

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ik zit lekker met 2 kippendrumstick en ze smaken goed vindt dat ik dat zo lekker kan maken

uhmm lekkere info....

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik vind Tessa ook altijd vies... Nu klinkt dat raar, maar jullie snappen me wel. Ze kruipt heel de dag over de vloer en tijdens het eten zit ze zich zelf er helemaal onder te smeren. Als ze klaar is gaat de slap: "uit" (doet ze zelf) en dan gaat de etensprut door haar haar. Of ze gaat met een cracker met pindakaas "bellen" :rolleyes:
    Nee, ik vind het gewoon lekker fris als ze schoongewassen in haar bedje gaat.
    En zeker de dag na het kdv of als we ergens bij fam zijn geweest. Dan wil ik altijd heel graag haar gezichtje boenen. Al die kusjes van die tantes er af wassen...

Nu echt weg. Doei

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ik moet nog even wat kwijt.. ik zag als een berg op tegen het autorijden, dat had ik natuurlijk al aangekondigd en ik heb gister ook een takke end gereden, met name de terug weg. En heen viel in die zin tegen dat Elena ongepland wakker was.

En.. het is me enorm meegevallen. Ik heb echt voor mezelf het idee dat ik iets overwonnen heb. Ik ben erg trots op Elena, want vandaag ging het autorijden ook erg goed (1u15 min). Gelijk bedacht ik me allemaal dingen en mensen waar ik nu ook wel eens met haar heen kan. Tuurlijk heeft ze eventjes gehuild, maar ik was er toch makkelijk in, dacht ach, anders stoppen we even een half uurtje tussendoor etc. Ja, ik vind dit eigenlijk best tof.

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    welke bui :) ;)

Deel Deze Pagina