Klinkt lekker Joma. Ik doe het minder uitgebreid: koop gemarineerde kippenpootjes, gooi ze een kwartier in de oven en kluiven maar
het is lekker om ook te eten met patatjes en dan lekker die uien, tomaat ect prut jus lekker patatjes in soppen hihihi ik hou wel op over eten hoor al heb ik nog wel bananenkwark staan mmmm
Nou zo gek is dat nog helemaal niet.. ik ben altijd blond geweest, tijdens de zw is mijn haar donker geworden en het kleurt niet terug enne.. ik hoor vaak dat ik er jong uit zie voor mijn leeftijd.. BAD super favo onderdeel van de dag hier.. we gaan samen in bad om de dag.. Elena heeft een eigen stoeltje (ff kijken of ik n foto kan plaatsen), maar daar mag ze uit als ik ook in bad zit en dan struint ze het bad door, gooit de omringende flessen shampoo er in, komt kusjes geven, sopt mijn haar, spettert, echt heeeeeeeeeel gezellig
mys mijn schoonzusje heeft zo'n tussenmaat voor haar kleine en ik vind ze best duur voor dat geld heb je ook een meegroei en daar kan hij de rest van zijn leventje dat hij thuis woont in liggen
Joma, twee douchekoppen is echt heerlijk! Wij hebben het nu ook en in het nieuwe huis heeft Piet het ook weer gemaakt. Gezellig samen douchen. De kinderen vinden het ook leuk om samen onder de douche te gaan. Alleen zou ik niet voor een inloopdouche gaan. Mijn zwager HAD er een en hij vond het verre van ideaal. Altijd toch best wel koud zeg maar, alsof de deur open stond. Geen idee hoe zijn wand eruit zag hoor, maar daardoor hebben wij gewoon een douchedeur gekocht.
ja lijkt me ideaal en wil dan wel een wand die niet tocht hihihi maar hier in de badkamer is het echt nooit koud
ik weet dat dat raar klinkt maar hij vind het gewoon geweldig is net iets dieper dan zijn badje en dat vind hij gewoon helemaal super