Weetk, maark raadm aan.. is waarschijnlijk goedkoper en net zo makkelijk, zo gek vind ik dat niet van jou vivi... (en even wat opbiechten.. ik dacht idd dat jij ouder was )
jij bedoeld vast een speciekuip, is perfect hoor en dieper zet er ook van de zomer 1 in de tuin als badje hebben ze veel meer aan en je hebt ze tegenwoordig gewoon in zwart of wit
Fotootje uit oktober.. Enne ik heb de oplossing voor je Joma, wij hebben een bad diebij het gedeelte waar je kan douchen veel breder is, echt ideaal! Lekker genoeg bewegingsruimte, verder loopt ie smal af, dit omdat wij een kleine badkamer hebben. T bevalt uitstekend.
gelukkig ik dacht al dat jullie me hartstikke gestoord zouden vinden nou thanks hoor mom nu voel ik me nog ouder
haha, je bent wel een beetje zoals ik dacht eigenlijk... volgens mij hebben wij ook beetje zelfde kledingstijl enzo... ik had vandaag ook zo'n grijs vestje aan hihi, is die van jou ook van Esprit?
ik ga jullie verlaten mijn ogen vallen bijna dicht en heb nog steeds zin in dat bakje ijs dus die ga ik nu pakken en daaarna kruip ik langs mijn vriend in bed
nee hoor als jij gestoord ben dan weet ik niet meer hoe ik de rest moet noemen nee hoor geintje , is gewoon slimme oplossing
Nou moe, dat dacht ik ook toen ik jou op de foto zag! Deze is van Only, maar ik heb wel het eea van Esprit... met name schoenen trouwens, die lopen zo lekker. En laatst een stoere fel gele riem daar vandaan gehaald. Ja, leuk leuk leuk!