Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Kga slapen want ik val om.

Truste meiden

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    En daar ben ik weer,kauwend op n chippie.. hier een beetje pech. Vandaag n 2ehnds canvasdoek gehaald, blijkt ie sepia ipv zwart/wit, en tja wel heel mooi, maar het past echt niet, dus heb ik m maar aan mijn vriendin geschonken. Enne.. nu wil ik nieuw gekochte paneelgordijnen installeren zijn deze smaller dan de huidige versie, dus die kan ik weer terug brengen, jammer twas net zo'n mooie kleur!

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Truste meiden. Ik hoop weer op een goede nacht. Tessa is nu alweer een paar keer wakker geweest. :( Ik ga nu ook maar vast liggen. Kan ik vast een paar uurtjes pakken. Tot morgen. Ik duim dat alle dreumesjes lekker slapen. Duimen jullie voor mij? Een lange nacht zou best goed voor me zijn.

Doeg xx

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

Rosalie die vond 5.40 duidelijk weer laat genoeg. Ben echt kapot van iedere keer zo vroeg dr uit!
    Vandaag de hele dag werken...en voordat ik begin ben ik al moe :(

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Pfff net even gekeken. En ik moet vandaag minimaal 20 km fietsen.....

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    goedemoggel meissie ,

@ en heeft het duimen geholpen ?

@ ariel , balen meissie , denk je wel een beetje aan je eigen :) ...

hier ook een goede nacht , nu ff snel koffie en dan naar me werk

DUIMEN JULLIE VOOR ME , DAT WE DE REIS NAAR RUSLAND WINNEN ! ! ! ! ! ! ! ! :D

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Probeer wel een beetje aan mezelf te denken ja, maar ben de laatste dagen echt al verrot voordat ik heb gewerkt :( Als ik over 2 weken bij de vk ben ff bespreken. En dan maar ff met me manager een gesprekje aangaan....

Natuurlijk duim ik voor de reis naar Rusland!

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    dat is een slim idee meid , want zo werkt dat niet he lieverd ! dikke kuss

nou ik moe weg , naar me werk ,

tot straks allemaal

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Good morning,

Ariel.. he vervelend joh, ik heb ook echt wel met je te doen. Je plan klinkt verstandig. Veel energie toegewenst.

Mys, ik duim zeker voor je!

(Rusland of all places :rolleyes: )

Elena heeft zich keurig aan de afspraak gehouden en werd om 7u wakker. Ze is wat jengelig en wil de hele tijd opstaan in de kinderstoel.

En ik? Ik begin n beetje zenuwachtig te worden voor de uitslag van het sollicitatiegesprek. Ga er zelf uit van niet en ben nu al bijna teleurgesteld :)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen hier een goede nacht gehad GWEN ging er om 18 uur in en werd de eerste keer 6 uur wakker ff slokje drinken gegeven en weer tot 7.30 geslapen

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Nog meer vroege vogels zie ik.. Lune werd om half 7 wakker en ik heb haar net op de fiets naar het kdv gebracht. Ze keek wat sneu toen ik weg ging maar geen tranen gelukkig. Vandaag dus lekker even de handen vrij.. ik ga me met het huishouden bezighouden, het papierwerk voor mijn studie in orde maken, boodschappen doen en vacatures zoeken. Genoeg te doen dus.

Ariel, goed dat je het bespreekbaar maakt. Je hebt ook nog eens een lichamelijk zware baan dus je moet echt goed om jezelf (en beeb) denken. Rustig aan meid.

Mom, wat fijn dat je al teleurgesteld bent.. Onee, toch niet. Ehm.. Wat zal ik er van zeggen.. haha! Ik hoop in elk geval voor je dat je wel bent aangenomen en ga voor je duimen.

Verder ga ik duimen voor Mys dat ze wodka kan gaan drinken in Russia en ik ben klaar met duimen voor de goede nachten van de mama's en beebs. Dus Bones, hoe is het gegaan vannacht?
    Ik ben er trouwens voor Lune ook nog een paar keer uitgeweest. Ik weet het niet eens meet precies, gaat echt op de automatische piloot. Maar merk het 's ochtends wel als ze er weer vroeg uitwil, pff.. moe!

Ik voel me trouwens al wel een beetje beter. Lune gaat vanaf deze week ook gewoon weer 2 dagen naar het kdv dus dan wordt het al wat makkelijker. En het weer wordt geloof ik ook al wat beter weer dus kan ik er wat meer met haar uit. Ik vind alleen de 3 dagen dat we samen thuis zijn (di, woe, do) behoorlijk pittig maar daar moet ik maar wat op verzinnen.
    Ben in elk geval blij dat ik niet de enige ben die het af en toe 'lastig' vindt.. Ik ben ook geen geduldige mama-mama (snappie? :) ), ben het gewoon niet en moet dat ook maar accepteren denk ik ipv er van te balen dat ik dat niet ben. Ik kan geen uren met haar spelen, tutten en frutten en heb geen engelengeduld.. En Lune wil het liefst uren met me spelen, tutten en frutten en wil al mijn aandacht. Geen goeie combi :)

Ik ga de was even doen. Stap 1 van het huishoudplan. (de rest van de stappen ben ik nog niet over uit..)

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen.

Thanks voor het duimen. Tessa was gisteravond een paar keer wakker en vanmorgen om half 6 pas weer. Wel heb ik ze vannacht een paar x gehoord, maar toen heb ik me niet laten zien en is ze weer gaan slapen. Uiteindelijk heeft ze ons tot 8u laten slapen. Peter is nu nog werken. Die komt vanmiddag naar huis, hij heeft gelukkig een afspraak met de HA. Hij heeft allemaal vage klachten wat ik maar niks vind. Ik ben benieuwd wat de HA er van zegt.
    Vandaag eigenlijk niks op het programma. Als het weer beter wordt dan ga ik lekker lopen. Maar het is hier mega mistig. Het lijkt nog wel mistiger dan toen ik uit bed kwam vanmorgen. Zal eens even de voorspellingen zoeken.

Fijne maandag allemaal.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    voor de gene die het willen weten... ;)

Waarschuwing
    In het westen van het land komt plaatselijk dichte mist voor, het zicht is soms minder dan 100 meter.
    Opgesteld maandag 16 maart 2009 08:12

Vandaag eerst grijs met mist of wolken. In de loop van de dag op steeds meer plaatsen zonnige perioden. Middagtemperatuur rond 12 graden. Weinig wind, aan zee later toenemend tot matig uit het zuidwesten, 3 of 4. De komende dagen droog met geregeld zon, later kouder met 's nachts kans op lichte vorst.

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ariel, Inderdaad bespreekbaar maken, deze baan die je nu hebt is lichamelijk gewoon zwaar! Dus op tijd minderen of stoppen he meid!

Maja, voor mij niet herkenbaar.
    Maar ik kan het me wel goed voorstellen, en als je
    dat gevoel hebt is het ZO belangrijk om tijd voor jezelf te nemen, zodat het ook leuk blijft! Lekker dat je haar nu weer 2 dagen wegbrengt naar het KDV.

Mys, ik duim voor je lekker een paar dagen er tussen uit.

Wij hebben gisteren echt een lekkere voorjaarsdag gehad, we zijn naar de kinderboerderij geweest, daarna ben ik gaan rijlessen in een industriegebied waar op zondag bijna geen verkeer is (ja ik ben een doos!heb 9 jaar mijn rijbewijs, en durf niet meer te rijden) dus ik bouw het langzaam weer op.En daarna hebben we lekker op ons terras gebarbecuet.

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo heb van 10 tot 18 wachtdienst maar eigenlijk helemaal geen zin om te werken hmmmmmm kunnen jullie niet duimen dat er vandaag niets is ;)

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeetje sm kun je niet eens wat van dat overheerlijke weer deze kant uitsturen

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Bones, dus toch nog niet echt een relaxed nachtje. Maar er zit vooruitgang in lijkt het? En wat voor vage klachten heeft Peter dan? Ik heb je er al eerder over gehoord, je maakt je er zorgen over he? Fijn dat hij dan wel naar de ha gaat. Ben benieuwd en hoop natuurlijk dat het niks bijzonders is.

SM, ik vind je stoer! Dat je dan wel het rijden weer op wil pakken, cool toch? En wat klinkt dat heerlijk, kinderboerderij, bbq, terras.. Mmm, dat klinkt heerlijk!

Ik heb de was in de wasmachine gedaan en ga zo een was opvouwen. Ga vandaag ook nog de nieuwe gordijnen korter maken maar weet niet hoe dat moet ik ben helemaal niet handig met dat soort dingen dus hoop dat het lukt :rolleyes: En ik vertik het om mijn moeder te vragen want ik vind dat ik dit zelf moet kunnen.

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hier een minder goede nacht gehad, bryan is diverse keren wakker geweest op laatst heb ik hem maar bij me gepakt maar ook dat was geen succes maarja we hebben weer een nacht overleefd

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Wel eens gehoord van strijkband? Tussen de stof doen, beetje natmaken, strijken en tadaaa het plakt aan elkaar!

Deel Deze Pagina