Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    das nou eens handig mom ik had er ook nog nooit van gehoord :oops:

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja, volgens mij zit dat bij de verpakking van de gordijnen in.. Heb gewoon hele simpele witte van de Ikea en daar zit een soort band bij in. Maar je moet het gordijn toch afknippen? Waar zet je die band tussen dan? Er zitten ook lussen aan maar die knip ik eraf want ik heb van die haakjes. Pff.. waar ben ik aan begonnen haha!

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    SM echt goed hoor dat je die lessen doet, niks om je voor te schamen.

Vivi, ik duim voor je dat je niet opgeroepen wordt.

Tessa en Bryan, beetje lief zijn voor mama he!

Ik ga omkleden, leentje op bed leggen en.. klussen! Hi, hi..
    Oeh ik heb n heel stoer tafelkleed gezien, maar dat kost me bijna 70 euries, beetje veel, maar hij is zo leuk! Erik zou er denk ik 5 euro voor over hebben dus ik kan t niet maken.. hmmm.. dan maar verder zoeken.

Fijne dag!

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    mom vraagje hoe oud dacht jij eigenlijk dat ik was :)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Vivi, balen van je nacht! Klinkt ook wel heel dramatisch 'hebben het overleefd'.. :confused: Ik duim voor een rustige dag voor je ;) Ik blijf aan het duimen haha! Geen probleem hoor, doe het gewoon even tussen de werkzaamheden en het forumen door..

Joma, ik ga vandaag die kippepootjes van je proberen, leken me erg lekker! Wat is lekker om erbij te eten? Wil een beetje gezond.. Rijst ofzo?

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Je hebt ook ander band die je niet kan strijken... zeg waarom denk je dat ik het heb gestreken en gevouwen... hi hi.. verder kan ik je geen goed advies geven. T is ook niet echt een leuke klus of zo, dus succes! (Ik zou toch maar mn moeder bellen ;) )

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Succes mom! Ik ga even een broodje eten. Daarna even stofzuigen en dweilen en met de gordijnen bezig.. O nee, ik moest nog een was opvouwen. Ehm.. even denken wat een handige volgorde is..

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks maja, tja ik ben gewoon doodmoe hahaha ga nu oko nog ff uurtje liggen beetje bijslapen

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ga zoooo niet mijn moeder bellen.. [-(

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    mom en maja veel succes met klussen he

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Gewoon aan beginnen Maja, ik ben ook echt niet goed in dit soort dingen. Ik heb afgelopen jaar de gordijnen van de kamer van Sara ook korter gemaakt, met strijkband.
    Een stuk afknippen maar wel nog genoeg overlaten, zodat je het kan omvouwen zodat er een soort van zwaar stuk aan het eind van je gordijn zit ( zo blijven ze mooi naar beneden hangen!)Mijn man is HEEEEEEEEEEEEL kritisch maar hij vond de gordijnen perfect :)

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hmm.. ok, thanks.. Ik ga straks een poging wagen. Dit zijn trouwens wel hele dunne (doorzichtige) gordijnen, kan je dan wel zo'n stuk omvouwen en strijken? Lijkt dat niet stom?

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ha, ha die vivi.. je zit er toch niet mee he.. ik dacht begin van begin 30.. dus valt wel mee hoor! Je ziet er gewoon wijs uit 8)

En jij dacht dat ik 20 ben?

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nee hoor maja, kan best. Weet niet hoe breed dat strijkband is? Ik zou de gordijnen ophangen en dan afspelden. Incl. zoom. Dus een stuk omvouwen zo breed als dat strijkband. Dan afspelden. Dat opmeten en de rest afknippen. Is best een precies klusje, maar helemaal niet moeilijk. En als het af is ben je helemaal trots.

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Wauw wat ben jij goed bezig! You go girl!

16. supermummy

Hehe raar is dat he, hoe we ons iemand voorstellen.
    Ik had bijvoorbeeld bij Ichtus ook een 'ouder' iemand voorgesteld, ik vind haar gewoon zoveel wijzer :confused: :D Ze is misschien een jaartje ouder als ik.

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    JA dan zou ik misschien zo kort mogelijk doe, wat vind je zelf? Jij moet er tegenaan kijken?

18. supermummy

Zo ik ga maar eens een route uitstippelen voor onze reis in marokko, we hebben nu een week meer, dus ik wil eigenlijk wel helemaal tot het zuiden naar Marrakech rijden.

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Weltrusten vivi, ik hoop dat t wat helpt... zo .. bakkie leut doen, opruimen en dan staat mijn hulp op de stoep.. aaaaah spannend... oh, ff 'voor' foto's maken! Ik spreek jullie einde van de dag weer. Veel plezier vandaag allemaal! (En als ik wat van mijn sollicitatie hoor zal ik t laten weten, t is maar goed dat ik ga klussen, want de zenuwen nemen toe.. ff mijn mobiel zoeken, straks heeft die man al gebeld!)

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jemig wat een tips :confused: cool :D
    Bones, ik ga precies doen wat jij omschrijft.. Alleen zonder spelden want die heb ik niet.. 8-[ Beetje op gevoel dan maar...

Deel Deze Pagina