zo jullie zijn al druk aan de klets hier zijn we net aangekleed , we hebben net ontbeten en me ma komt zo en gaan we naar tuincentrum toe leuk leuk! @Maja je kunt er ook rijst bij doen mmm en strijkbank werk heel makkelijk hoor precies hoe boontje het zegt
Las ook over veel vermoeidheid door hard werken en slapeloze nachten... dikke knuff voor deze mama's! Hier laatste vrije dagje, dan weer mijn 3 daagjes werken. Gaan ze de tuin met de hogedruk schoonspuiten... of beter gezegd: Vincent gaat dat doen!
@maja ik zou gewoon ongeveer 10 cm langer doen en dat gebruiken om met strijkband te vouwen dan is de onderkant breder omgevouwen ziet er mooier uit en is zwaarder en hangen de gordijnen mooier!ik denk dat ik dezelfde gordijnen in gwen haar kamer heb gemaakt
Goeiemorgen Haha, ik heb erg gelachen om alle tips om de gordijnen te maken. Ik zie Maja nu al helemaal zitten met laptop en gordijnen. Succes meid, je kan het (en ik zou ook mijn moeder inschakelen Mom ) Mom, succes met de make-over. Ben erg benieuwd naar de voor en na foto's Mijn duimen draaien ook voor de uitslag van je gesprek! Alle mama's met een gebroken nacht kan ik weer de hand schudden. Ach ja, ik raak eraan gewend. En als ik met deze instelling ga slapen, dan valt het wel mee als ik er een paar keer uit moet. Ariel, doe jij het een beetje rustig aan meid! Joma, leuk naar het tuincentrum! Veel plezier. Ik zou ook eens hoognodig daarheen moeten. De plantjes in het raamkozijn zijn treurwilgen geworden Ik ga nog snel even dweilen. Sofie zal zo wel wakker worden.
Ik kon het weer niet laten en heb nieuwe schoentjes voor Sofie gekocht. Ze waren afgeprijsd van 45 voor 15 euro Ik heb weer maat 20 besteld, in deze schoentjes heeft ze ongeveer 1cm over. Ik denk dat maat 21 dan zoveel te groot is. Ach, en als ze niet passen, dan zet ik ze wel op marktplaats
@mom nee hoor meid ik zit er niet mee ben wel gewend dat ze me ouder vinden is dan wel leuk om te zeggen dat ik dan pas 28 ben alhoewel laatst werd ik 25 gegokt omdat ik nog op school zat dacht hij dat ik nog jong was dat vleit natuurlijk ook ik dacht als ik naar de foto keek dat jij idd halverwege de 20 was
Bah ik ging net naar de WC en zag dat ik wat bloed ben verloren (niet veel) Ook bij het afvegen kwam er wat mee......dit samen met dat ze op vrijdag het hartje niet konden horen maakt me heel onzeker. Ik denk dat ik dadelijk toch effe langs de eerste hulp ga of is dit erg overdreven?
Nog niks met de gordijnen gedaan Ik wou eerst even stofzuigen en dweilen dus dat eerst gedaan. Toen moest de vloer nog even drogen dus ben ik boven nog een gaan stofzuigen. Toen ik daar toch bezig was heb ik direct maar even een was gedraaid en een mega stapel was opgevouwen, Lune haar kleertjes uitgezocht en haar bedje verschoond. En toen had ik flinke buikpijn Blijkbaar zit mijn spiraal toch nog niet lekker, als ik veel doe krijg ik last. Ben dus even op de bank gaan liggen en daar in slaap gevallen en ik ben net weer wakker.. Ga nu even wat eten en dan met de gordijnen bezig..
He meis vervelend zeg.. Kan me heel goed voorstellen dat het je onzeker maakt. Is het helderrood bloed? Heb je verder ook (buik)klachten? Ik vind het niet overdreven om langs de eerste hulp te gaan (kan je niet een vk bellen of de ha? weet niet hoe het werkt bij jullie). Als je onzeker bent gewoon actie ondernemen want anders blijf je je zorgen maken. Knuff!
SM: Ik weet ook niet hoe dat bij jullie gaat. Als het mij zou overkomen zou ik direct de VK bellen. Ik verloor met 9 weken een beetje bloed. Maakte me zorgen, belde de VK en binnen een uur lag ik bij de gyn op de tafel voor een echo! Alles was goed! Waarschijnlijk met poepen te hart geperst of zo. Gesprongen adertje. Dus gewoon bellen. Echt waar. Het geeft je zoveel meer rust. Nu zit je in onzekerheid.
lieve SM ik vind het zeker niet raar dat je nu ff langs wilt gaan voor een echo ofzo ik zou er ook heel onzeker van worden meid! hou je ons op de hoogte
IK HEB DE BAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! \/ En het is ZO stoerrrr de 2 andere kandidaten hadden al jaren lange ervaring in dit werk en ze kozen gewoon mij! Die man zei dat dit wel heel veel zei over hoe ik mezelf heb gepresenteerd, ik zei exact de goede dingen en was helemaal wat ze zochten, dat vonden alle 3 de mensen die er bij waren. En ze vonden het erg leuk dat ik humor heb. Hoe tof is dit! Hiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaa Ik ben echt helemaal aan het stuiteren en iets wat ongeconcentreerd aan het verven nu.. ooops... ga gauw weer verder we moeten nog hard door werken. * hyper de hyper.. stuiter de stuit *