ja we hebben gewonnen , het scheelde 0.07 procent hahahhaah dus echt net op het nippertje ik ga even bij lezen
zoals jullie zien zit ik nog steeds op de wacht ben al paar dagen misselijk dus heb er net eens een testje tegenaan gegooid.................................
Vivi, ik snap heel goed hoe je je nu voelt. Rationeel gezien is het beter om nog even met een nieuwe zwangerschap te wachten, maar emotioneel gezien is het een heel ander verhaal. Knuf voor jou meid!
@meiske jij beschrijft het precsies @ariel ja klinkt makkelijker dan het is maar je moet ergens een keuze maken en die heb ik gemaakt toen ik aan mijn studie begon
sow , eens kijken Maja meid ik lig onderhand langs me stoel hier , ruzie met een gordijn , die dan ook nog wint LOL hahahahahah @ sm HEEL RAP BELLEN JIJ ! , al is het maar voor eigen gevoel meissie @ viv , germ meid , zo herkenbaar dat dubbele gevoel , dikke knuff @ mom GEFELICITEEEEEEEERD ! @ botje , fijn dat ze geslapen heeft meid ... de rest knuff
ben ik ook weer ff @Mys gefeliciteerd! leuk @viv knuff vervelend zo dubbel gevoel @Meiske die schoentjes heb ik ook besteld alleen maat 21 @Sm heb je de vk al gebeld al is het voor je eigen gerustelling de rest knuff ben het alweer kwijt