Grr ik had al een berichtje gestuurd, maar de site deed raar. Ik kon gelukkig meteen bij de VK terecht. Ze kon het hartje in een keer vinden nu,alles goed Bedankt voor het medeleven dames! Pfff effe aangepast ik schreef hardje i.p.v. hartje.
van 10 tot 13 mei , en paspoort moetten we in de eerste week van april inleveren , dan word er een visum geregeld
Pff.. gelukkig SM! Ik was stiekem best een beetje bang, had er maar een raar gevoel over. Heel erg fijn dat het ok is
Ja hij doet het weer! Sm: Gelukkig! Ben blij voor je dat het hardje klopte... Zei ze nog waar dat bloed vandaan kon komen?
Joma haar kippenpoten (kippepoten?) staan alvast te sudderen, hoef ik ze straks alleen nog even op te warmen. Ben benieuwd of ze smaken, het ruikt hier in elk geval heerlijk Jeroen haalt Lune straks op van het kdv, ik heb net even gebeld en ze lag nog te slapen dus kan ik nog even bij het eten blijven. We eten er trouwens gebakken aardappeltjes en peultjes bij. Is vast lekker. Mmmm, honger!
Ik heb even snel terug gelezen, mooie foto's van de kindjes. Complimenten aan Dees (en de makers van deze kindjes natuurlijk!) SM, wat een opluchting, bloed kan altijd en is altijd een reden om te bellen. Ik weet niet meer wie een nieuwe baan had maar van harte. GAAF! En gebroken nachten.... ik word er niet goed van. Maar ook dat gaat weer een keer over. Ik kan er maar niet aan wennen om er 's nachts uit te moeten, ook al is het maar voor heel even. (tja, ik heb echt heel veel slaap nodig wil ik op het einde van de week nog functioneren) Ik ga even aardappelen schillen en dan Sarah weer halen, lekker spelen! Het avondslaapje slaat ze steeds vaker over, heerlijk is dat, dan om 19.30 uur naar bed. JEUJ, weer een stukje avond terug en als ik dan erg moe ben ga ik ook lekker op tijd mijn bed in. Liefs
zo de bestrating is weer schoon van de voortuin oh wij gaan lekker slecht eten vandaag oma, s smulvrieten met lekker kroketje erbij en gwen krijgt nu van mars eten verse peentjes met aardappels
Alie Illegalie zegt hoi! Nog niet terug kunnen lezen. Ik zit op het werk en val bijna in slaap, tenminste, ik viel net dus een paar seconden in slaap . Heb van alles gedaan en nu gaat het wel weer. Nog een kwartiertje
pfff heb al tig dutjes gedaan vandaag maar word er niet fitter van ik ga maar eens iets aan het eten doen
ik zie het ff niet meer zitten hoor ik hoop dat mijn mannetje snel thuis komt kan hij bryan gaan halen en kunnen we lekker gaan knuffelen heb ik ff hard nodig