Zo ze ligt weer op bed.. en nu is het dus weer later dan dat ik wil... Vivi goed dat je ff lekker van je af hebt gejankt! Enne ik ga ff je hyves bekijken
Uh.. nee idd ik was ff helemaal in de war met sizzel. Tja, ben niet zo helder meer, geloof dat ik maar naar bed ga. Morgen lange dag! Ik ben hier pas 's avonds. Slaap lekker!
Goedemorgen! Ik lag er gister al om 19.30 in Rosalie is wel een paar keer wakker geworden vannacht, maar zelf weer in slaap gevallen. Maar om 05.40 vond ze het toch echt leuk geweest Vraag me toch af wat er nou iedere keer is op dat tijdstip... Vandaag gelukkig maar een half daggie werken! En me zusje komt hier oppassen dus hoef ook niet ver te fietsen vandaag. Alleen een stukje te lopen.
Mogguh! Joma, kippie was heerlijk! Jeroen vond hem ook erg geslaagd! Ik kreeg alleen migraine gisteravond en de kippies kwamen de hele avond omhoog.. toen waren ze iets minder lekker Mom, haha ik ben zo benieuwd naar de make-over! En dat van dat mengen heb ik hier ook gehad. Zoek je een kleur uit, de kleur was zachtgroen en de naam was 'rust'.. krijg een felle, pistachekleurige muur Ariel, klinkt een stuk relaxter dan gister je werkdag. Werkze die paar uurtjes! Hier nu dus wel alles ok, gisteravond flink beroerd geweest. Vreselijk hoofdpijn, zere ogen en misselijk. Jeroen heeft mijn nek en schouders gemasseerd, dat wil nog wel eens helpen en ik ben vroeg op bed gegaan met een kruik want ik had het steeds super koud. Vanaacht er nog wel 2x uitgeweest voor Lune en ze was om 6u al wakker Uiteindelijk om kwart voor 7 er uit en ze heeft net een bordje pap op en is aan het spelen. Nouja, ze hangt een beetje om mij heen en ik reageer niet dus pielt ze wat met haar slabbetje Ze doet trouwens kunstjes, ze gaat steeds op handen en voeten staan, nieuwe ontdekking denk ik hihi.. Ooh en gisteren was zooo schattig.. Ze had me echt gemist, tijdens het eten strekte ze al steeds haar armpjes naar me uit en na een paar happen tilde ik haar uit de stoel en ze kroop direct tegen me aan.. Hele tijd hoofdje tegen m'n schouder leggen, armpjes om me heen en in me kruipen.. Tussendoor kreeg ik af en toe een dikke natte kus en aaide ze over mijn gezicht.. Aah, ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen, zo lief! Ze bleef me maar knuffelen en Jeroen werd jaloers dus die wou haar ook even pakken, wou ze niet hebben, ze draaide van hem weg en ging weer tegen me aan liggen.. Arme Jeroen En ik vond het stiekem onwijs schattig natuurlijk. Ik mocht gisteravond ook niet meer bij haar weg, als ik haar op de grond zette om te spelen kroop ze naar me toe en ze wou alleen spelen als ze bovenop me zat. Ze moest haar normale gedrag van de hele dag aan me plakken duidelijk inhalen haha!
Oja Mom, wou ik ook nog even zeggen.. Leuke baan heb je zeg! Wel pittig! Maar dat is juist ook de 'uitdaging' natuurlijk Lune ligt weer op bed. Ze wou alleen hangen en begon ook te gapen, tja, dan weet je wat je te doen staat. Ik hoop echt dat ze ook gaat slapen en niet gaat klieren, ik wil namelijk ook nog heul graag een dutje doen. Duik er dus ook weer even in.. Tot later! En wat een heerlijk weertje Moest ik nog even kwijt. Denk dat ik straks of vanmiddag lekker een stuk ga wandelen met Lune. Jammer dat de kinderboerderij nog niet open is.. (vanaf april )
goedemorgen hier werd gwen 5 uur overstuur wakker denk gedroomd of zo ff kwartier bij haar gezeten en toen heeft ze nog tot 7.30 geslapen! @Ariel heeft het bij rosalie niet te maken dat het licht wordt al buiten? misschien stom maar zou kunnen toch, hoop ieder geval dat het snel beterder gaat! en lekker een half daggie werken! @Maja dus Kippie was geslaagd! hihi jammer van je misselijkheid van je migraine, en ach wat schattig van Lune, ik smelt ook altijd als gwen zo doet! zo me ma komt zo hierheen met de aanhanger en dan blijft me ma bij gwen en daarna ga ik met mars ff al het puin uit de tuin naar de stort brengen en opruimen!
Goodmorning lady's... Hier een goede nacht gehad. Om 23u was madam wakker. Daarna geslapen tot 7u. Toen ik ze er uit haalde ging ze de kikker al dag zeggen. Dat is een teken dat ze niet meer verder wil slapen na een slokje... Ik heb het nog geprobeerd, maar ze wilde echt niet meer. Maar het zou wel fijn zijn omdat ze op het kdv pas na de boterham kan gaan slapen. Ze eten daar om half 12 met die kids al. Nou ja, dat zien ze daar dan maar. Ik ga haar zo 10u weg brengen. Peter is gisteren naar de HA geweest. Hij had vage klachten zoals vaak misselijk, last van z'n maag, last van z'n buik, vaak boeren, erg moe en gele ontlasting. Er zit dus duidelijk iets niet goed. Hij moet bloed laten prikken. Het kan een virus zijn. Tessa en ik zijn een tijdje geleden ook allebei ziek geweest (spugen) en dat zou best nog eens in zijn lijf kunnen zitten. Peter heeft de ziekte van bechterew (= reuma, google maar even) en daardoor kan het langer in je lichaam blijven. Maar waar hij voornamelijk bloed voor laat prikken is voor de ziekte van Crohn. Als je bechterew hebt heb je heel veel meer kans om de ziekte van Crohn te krijgen. Hij is nu bloed prikken en krijgt vrijdag de uitslag. Ow ja, voor zijn bechterew slikt hij al heel lang medicijnen. Daar zou het ook nog van kunnen komen. Als er uit het bloed onderzoek niks komt, dan gaat hij eerder naar de reumatoloog voor evt. med. verandering/vermindering. Het is dus even afwachten.
Maja, ga je vandaag weer verder met je gordijnen? Je geeft je toch zeker niet gewonnen hè... Mom, leuk zeg al dat klussen. En die verf... Hier ook gehad. Wij hebben groene banen op de muur van de woonkamer. We hadden een kleur uitgezocht die "selderij" heette. Wel erg groen, maar niet zo knal. Nou het is dus wel een knal muur geworden . Gelukkig vonden we dit ook erg leuk. Het valt dus altijd anders uit dan je denkt dat het doet. Mys: gefeli met je prijs. Wanneer gaan jullie? Leuk zeg Rusland. En een mooi hotel ook. Vivi, volgens mij zit jij niet echt lekker in je velletje. Knuffel voor jou meid. Euh... Ik heb toch echt meer gelezen toch? Ooo wat erg zeg. Ik had van alles in m'n hoofd om te typen... Nou meiden, sorry hoor, ik ben het echt kwijt. Maar jullie zijn allemaal lief hoor!
Ow ja Ariel! Lekker een soort van relax dag in vergelijking met gisteren. En ik zou het zeker met je manarger opnemen hoor. Dit is toch ook geen doen? Heb je je HB al eens na laten kijken? SM, wanneer gingen jullie nou ook weer op vakantie? Hoe gaat het nu? Bloeden gestopt?
Ariel, wat raar dat Rosalie altijd rond dezelfde tijd wakker wordt..... misschien wat Joma zegt, begint het dan licht te worden? Of misschien heeft ze na 10 uurtjes slaap genoeg gehad? Ik vind het in ieder geval wel een rot tijd voor je, een uurtje langer zou al heel wat beter zijn. Ik word zelf ook altijd rond 4.20 iedere nacht wakker...om te plassen en te drinken. Boney, des te meer reden dat Peter de dropveter zich goed laat onderzoeken! Ben op het werk, maar het is lekker rustig. Donderdag is het hier vaderdag, ik heb al een gedichtje en een kaart klaar, maar moet nog een leuk cadeautje, iemand tips? Mijn man houdt van bruikbare dingen!
Boney, ja het bloeden is gestopt gelukkig! Was gelukkig niks! Wij vertrekken op zaterdag ochtend, dan moeten we een uurtje of 8 rijden tot het zuiden van Spanje. En daar nemen we de veerboot om 23:00uur. We nemen een hut (niks bijzonders hoor)zodat we kunnen slapen, mijn man wilde gewoon een stoel maar dat trek ik echt niet hoor.Rond 8uur komen we dan in Melilla aan.
Fijn dat het gestopt is. Waarschijnlijk gewoon een gesprongen adertje geweest. Klinkt heerlijk die vakantie. En een kado voor vaderdag? Misschien zijn de anderen hier wat creatiever in. Ik iig niet.
Ik ben met Tessa aan het oefenen met "aan" en "uit". Ze kan het nu zelf met de slab. Als ze klaar is met eten zeg ik (en wijs) "doe maar uit". Dan trekt ze zelf haar slab uit. Ze prbeerd hem daarna wel weer zelf aan te doen. Ze legt hem dan op haar hoofd neer. Heel grappig gezicht Gisteren lag de capouchon (schrijf je dat zo? ) van haar jas op de bank. Die wilde ze dus ook "aan" doen. En het lukte haar nog ook. Dat was zoooo'n grappig gezicht. "aan" kan ze nog niet zeggen. Maar als ze iets uit doet zegt ze echt "uit". (ik ben niet trots of zo...)
Daarna ging ze even de VI van papa lezen. Ze kan al heel goed bladeren. Echt tussen duim en wijsvinger de blz. pakken en omslaan. Ik zal dat eens proberen te filmen. Ze zit nog in pyjama