Wat is Tessa toch een schatje. Leuk om te zien hoe ze lezen, ik vind het zo grappig. Sarah is me toch iemand... in de vormenstoof vind ze de ronde het gemakkelijkste en dus pakt ze ook steeds de ronde blokjes eruit. En als het lukt gaat ze voor zichzelf klappen. Ze kan 3 blokjes op elkaar zetten, de trap op, Ze snapt veel woordjes maar zeggen, ho maar. Grrrr, ga toch eens een woordje zeggen. Papa was haar eerste woordje (gericht) maar nu is het niet meer zo interessant. SChoonzus wordt misschien vandaag ingeleid, is nu ijna 37 weken van een tweeling dus ze is het erg beu. Ik ga zo maar even de kado's inpakken. Ik heb nu: opperdepop boek, 2 labeldoekjes, speelsleutels, muziekdoosje (met 2 dansende poppetjes) en zo nog wat klein spul. Ik hoop dat ze het leuk vindt.
Goedemorgen! uhm even kijken wat ik onthouden heb: Mom: klinkt als een uitdagende baan! super! Verf: hier gelukkig wel precies de goede kleur als op het strookje. Er komt nog een vlak bij de eettafel, dus ben benieuwd of die ook goed is! Vivian: dikke knuffel voor jou. Mys: hoera naar Rusland! Geweldig! Joma: super om te zien hoe Gwen loopt! Echt leuk. SM: pfffff fijn om te lezen dat het niks was en het hartje klopt! Maja: heerlijk zo'n Lune die tegen je aan kruipt. Hier gisteravond ook een migraine aanval. Dus lag er om 19.30 ook al in. Wel lekker uitgerust. Alleen die migraine aanval krijg ik normaal alleen bij m'n eisprong. Maar dat was nog wat vroeg... En we hebben zondag iets gedaan waarbij we iets vergeten zijn zeg maar... Dusse.... Even afwachten maar. Finn was moe tijdens het douchen dus die ligt op bed maar is aan het spoken. Ga hem nog maar eens goed leggen.
Anoek, wat spannend voor je schoonzus! Leiden ze dan echt al in met 37 weken of heeft ze klachten? Debora, hehehehe vergeten he? Was bij ons ook zogenaamd vergeten, en raak, dus ik zou er niet van staan te kijken als het zo is Heb je nu nog hoofdpijn?
tjonge tjonge er ging een sirene af toen ik weer wegging! Dat is nou het enige dat ik niet kan begrijpen van baby's: dat ze niet slapen gaan als ze moe zijn! En over 10 jaar krijg je ze het bed niet meer uit
haha sm: echt vergeten ja! Marc wil nu nog geen kleintje erbij. Maar als het zo is dan is het zeer welkom hoor! (moet ie ook maar even helpen herinneren ) Anoek: hihi wat grappig. Knap dat ze al een torentje maakt zeg! Finn heeft ook vaak dingen die hij eerst goed kon, maar nu niet meer doet. Spannende dag voor je schoonzus! En leuke cadeautjes!
@boney: geweldige foto's! Lekker vies snoetje heeft Tessa bij het ontbijt! Finn wil ook graag alles uit en aan doen. Alleen niet als ik het zeg . Ook z'n slap. Die doet ie dan ook op z'n hoofd leggen of om z'n nek leggen. En gisteren onderweg naar de praxis: wel 20 x z'n sok en schoen weer aan moeten doen.... In het begin vond ik het wel grappig maar na zoveel x had ik wel echt zo iets van: hou ze nou aaaaaaaan! Je krijgt toch koude voetjes zo.... en dan zelf z'n sokken aan z'n voeten hangen!
Vervelend die hoofdpijnen, je kunt er zo bereord van zijn. Dikke knuf! De kindjes worden geschat op een gewicht van 5-6 pond per kindje. Het wordt allemaal zwaar. ZE gaan nu kijken of de baarmoedermond iets openstaat en dan leiden ze in, anders niet geloof ik. We horen het vanzelf. Debora, wacht maar, we krijgen ze dan ook wel het bed uit, haha, als ze na een avondje stappen uit willen slapen maken we ze gewoon wakker.... (oh, zielig, hihi)
waha ja om half 8 op de deur bonken! oooh slecht.....! oh jee dat wordt erg zwaar zeg... Hopelijk gaat het allemaal goed!
dank u dank u Af en toe is het nog echt een strijd hier overdag slapen. Maar gelukkig slaapt ie nu wel langer, minimaal een uur. Eerst was het steeds 20 minuten. Sarah is 1 jaar 1 maand en 1 dag vandaag Anouk. Grappig
zo ik heb weer een wachtdienst dus wachten we maar weer af he *heb geen zin om te beginnen dus laat me maar wachten *
bryan slaapt overdag juist ontzettend goed, mijn schoonmoeder zei dat hij gisteren 3 uur geslapen had Zo ik ga de keuken eens poetsen
@poetsen: heb gister gepoetst. En ik moet straks werken dus poetsen doe ik vandaag lekker niet! ha geeeen zin