auw debora, dat lijkt me totaal geen pretje voor je moeder. Pijnlijke bedoeling. Maar waarom geen ab kuur of zo? 31 maart duurt nog wel ff
Debora, aah gatver zeg, dat klinkt echt niet goed dat van je moeder. en haar zo door laten lopen tot de 31E?
tja geen idee waarom ze geen kuur krijgt, de vorige keer toen het zo ontstoken was ook niet... Ze loopt (nou ja ligt) hier al sinds halverwege januari mee en nadat de plaatjes er uit zijn duurt het zeker nog 2 maanden voordat ze weer echt mag gaan lopen en het goed genezen is. En ze wordt de 27ste ook nog 50 leuke verjaardag Ik zou het ook niet pikken maar ze is afhankelijk van haar vriend qua vervoer. Er was een Belgische arts bij haar thuis geweest en die zei: ga eerst hier naar het zh en rij dan door naar Belgie voor een second opinion. wedden dat je meteen geholpen wordt! Maar d'r vriend zit er helemaal doorheen... Ik zei al: maar jij zit met je voet zo! kom nou zeg...
pff heb opeens een inzinking dat wil je neit weten, nou ff snel de keuken stofzuigen en dweilen dan is die weer klaar
Hoi! Ik was weer terug. Tessa is op het kdv. Was weer brullen toen ik weg ging. De kindjes gingen net naar buiten. Ik heb Tessa in een buggy gezet en ze aan de leidster gegeven. Toen zag ze me niet meer en was het goed. Debora, een goed ontijt voor Finn is juist heel belangrijk. Niks geen overbezorgde moeder hoor Anoek: Spannend van je schoonzus zeg. Mij lijkt een 2ling zwangerschap erg zwaar. Ik weet niet of ik het zou willen. Er stond laatst hier op het forum een verhaal van iemand die overtijd liep van een 2ling. Allebei rond de 3500 gr en gewoon bevallen. Echt wonderbaarlijk vind ik dat. Slab. Tessa heeft echt ALTIJD een slab aan. Ze kan echt enorm knoeien. Maar dat komt denk ik door dat rapley gebeuren. Ze wil het selluf doen. En ik vind het best. We poetsen wel weer. Maar zelfs met een rijstwafel krijgt ze het voor elkaar dat de dingetjes in haar haar zitten
yep...Snap er niks van, met mijn kz en met Finn z'n Mcadd ging het geweldig en dat gaat zo mis. ok toen stond de wijkverpleegkundige voor de deur... We hadden vorige week en afspraak maar ik kon maar tot 15 uur. Belt ze daarna op (voicemail) of het ook niet om 15 uur kon... zucht... Dan ga je afbellen: 0900 nummer dat maar tot 12.30 te bereiken is, en toen via internet... Krijg ik een nieuwe afspraak voor z'n prikjes! Tis wat...maar nu een nieuwe afspraak voor volgende week!
hihi lekker zo'n knoeiert! En altijd alles in de haren smeren he! hier ook. 2ling: lijkt mij heel mooi maar ook heel zwaar. M'n schoonmoeder heeft een tweeling gekregen na haar 3 jongens. Dat lijkt toch wel zwaar! Ik zou er iig voor zorgen dat ze nooit als 1 gezien worden. echt 2 individuen zijn. Mijn monster is wakker!
nou maar even fruit eten en dan nog langs de wuper. En om 3 uur gaat Finn naar de oppas, en ik ben dan weer rond 22 uur thuis vanavond. *gaap*
Boney hoeveel uur werk je? Heb het volgens mij al vaker gevraagd. Maar het lijk altijd of je zoveel werkt
Hello.. kwam ff bijlezen en mijn smoeltje laten zien... @Debora.. hier lekt marijn ook altijd door sanchts.. ik doe m nu snachts een grotere maat om.. overdag nr 3 en snachts nr 4.. dat werkt heel goedhier.. @Meiske.. he bah.. tand door de lip.. gebeurd hier ook vaak.. de woonkamer wordt dan ook vaak als klimtuin gebruikt..ja en dan kukelen ze regelmatig op hun giegel..wel errug sneu, want t kan flink bloeden.. vaak schrikken zij en ook ik daar behoorlijk van.. maar meestal valt t idd erg mee.. @nou verder niet echt bijzonderheden gelezen.. Oh ja.. MYS.. wat is dat nou RUSLAND? vertel vertel...
@SM.. ik voel me super.. moe en af en toe misselijk, maar mag niet klagen... gaat idd best hard.. al weer 7 wk... ik mag volgende week vrijdag de 27e voor de eerste echo.. om 11u.. vind t erg spannend...hou mijn ogen wel dicht tot de vk zegt dat t hartje klopt...hihihi
HB was goed dus dat kan het niet zijn. Zal het is met de vk bespreken en als die geen fantastische ideeen heeft ga ik naar de HA en ff naar de arbo...
@ Wakker worden van Rosalie; het is om 5.40 nog pik donker in haar kamertje....Dus lijkt me niet. Maar ja wie weet, de vogeltjes fluiten wel al...