Finn was weer moe maar heeft niet geslapen dus die zit nu te spelen op de grond en dan weer jengelen en dan weer even spelen haha Oeh en nu aan het poepen, zit nog steeds zo vast... ga hem even troosten. zo zielig he! Dames tot morgen ofzo! Fijne dag allemaal! En Bones werk ze vanavond!
pff, ben moe, ik ga ff liggen. Ik wilde vanalles doen maar ik heb er echt geen zin in. Nou ja, heb gestreken, de badkamer al een beginnetje gemaakt en met Sarah lekker gewandeld. Nou, netjes toch!
Ooh die tekeningen super knap zeg! Sommige vind ik wel mooi voor een kinderkamer zoals die kindjes hand in hand... maar sommige vind ik te ´eng´ Mijn man had net gekookt toen ik thuis kwam van het werk. Een hele kip uit de oven,met aardappelen,snijbonen en worteltjes heerlijk. Sara heeft een hele kippepoot op,2 aardappels,en ook nog wat worteltjes en boontjes, ze kan echt vreten.
Ligt er aan welke doelgroep, maar ik vind het niet echt leuk. Misschien als ze wat ouders zijn, maar dan nog is het niet mijn smaak.
Debora: Ik lees nu verder en zie dat hij het zelf getekend heeft. Echt super knap zeg! Jullie zouden een kinderboek moeten maken. Een prentenboek. PRachtig. En over de poep van Finn... Ik heb van vsm iets. Volgens mij heet het kindival (of zo iets) Dat helpt de ontlasting zachter maken. Niet dat Tessa wel eens zulke harde poep als Finnen heeft, maar als ik denk dat ze wat last van haar buikje heeft en zit te persen en er alleen maar wind komt dan geef ik ze dat en dan heeft ze binnen korte tijd een poepbroek. Jij ook werkse vanavond. Hier trouwens gisteren ook een spuitluier. En zuur ruiken. Dus ik denk weer tanden of kiezen. Naatje, lekker hè dit weer. Gisteren was het hier ook zo. Ben een heel stuk wezen lopen en daarna buiten fruit gegeten. Heerlijk was het. Ik heb net nog even kunnen slapen. Ben inmiddels klaar om te gaan werken. Nog even een bakkie koffie nu.
Meiske, wij hebben ook openhuis volgende week. Al denk ik niet dat er iemand zal komen. De makelaar zei al dat er waarschijnlijk niemand komt of dat je alleen maar nieuwsgierige mensen aantrekt. En daar betalen we nog 125 euro voor ook Ach ja. We kunnen het iig proberen toch? Lekker dat jij alvast wat rommel kan weg brengen. Dat kan hier helaas nog niet. Wij hebben ook wel erg veel spullen teveel... Nu echt werken. Doei
Boney, ik denk ook niet dat er hier iemand komt hoor. Maar dan is het huis weer eens helemaal opgeruimd (voor zover dat kan met 4 rommelmakende kinderen ) En bij ons was het gratis, anders had ik er niet aan meegedaan. Toch nog een beetje zunig
hmm beetje raar ben met een vriendin op msn vraag ik wanneer ze weer eens langskom verdwijnt ze opeens raar maarja
Meiden, ik heb even jullie advies nodig.. Ik heb net een tijdje bij Lune gezeten, ze is dan heel lief aan het spelen, ze speelt dan alleen, ik zit er gewoon naast. Ga ik even achter de pc zitten komt ze er direct huilend aankruipen en wil ze dat ik haar oppak. Ze huilt dan echt heel hard.. Zo gaat het altijd als ik even wat voor mezelf wil doen. Ik negeer haar of pak haar op en zet haar weer op haar speelplek neer waar ze nog harder gaat huilen en kruipt vervolgens weer terug. Wat zouden jullie doen? Ik vind dit doodvermoeiend..
zo ben terug van het werk overleg even snel over de paginas heen gevlogen die jullie lekker hebben vol gebebt @ sm fijn dat je niet mee bloed @ debora mooi hoor meid @ viv , wachten is bijna voorbij @ pampers, 4+ en 5 hier , en ja lekt ook door tegenwoordig @ botje werk ze @ maja , moeilijk hoor ... hier kijk ik eigenlijk naar het moment en de manier waarop het gaat .. @ viv , dat is vreemd meis .. misschien heeft ze je niet in de gaten gehad ! @ dees meis hoe is het met jou ? nog nie gezien vandaag ... @ debi , ilse al wat vrolijker ? @ ariel , germ kleine roos , geef der maar een dikke kuss van mij da was het geloof ik
mys ik denk dat ze het wel degelijk door heeft ieders x als ik dat vraag doet ze heel raar, als ze niet wil moet ze dat gewoon zeggen
he meid toch heeft hij last van tandjes= met alleen koorts mag hij toch wel naar kdv als hij verder neits heeft
alles boven de 38.5 mogen ze niet komen hier ... en ja t zou kunnen dat het tandjes zijn , maar ja , dat heb ik al zo vaak gedacht ... hahaahahha
ach ja , komt vast wel weer goed , hij is best vrolijk ik ga naar mijn moeder , daar eten we macaroni ben er dadelijk weer
Hello, Net even naar de stad geweest en Rosalie heeft schoentjes gehad van oma Toen we thuiskwamen lag ze nog te slapen dus had ik dr ff in de wagen laten zitten. Alleen sinds ze dr net uit is heeft ze 39,5 graad koorts En is ze heel erg hangerig....Ze ligt op dit tijdstip nooit lekker bij je...En draait af en toe een beetje raar met dr oogjes. Zou dit van de tandjes kunnen komen? Ze heeft net nog wel een hele fles roosvicee op, maar wil niet eten...