Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    en aangezien ik weer tegen mezelf aan het lullen ben ga ik maar eens snel de badkamer opruimen en boven iets doen, over uurtje ga ik mijn mannetje halen lekker op de fiets (heb ik al vermeld maarja)

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Naatje, wat een leuke functie!Lijkt me ook echt iets voor jou :)

3. supermummy

Ja pas 2 keer :p veel plezier.

4. supermummy

Zo ik ben weer klaar met werken voor vandaag!
    tot later.

5. supermummy

Ooh ik ga straks naar de kapper, tenminste ligt een beetje aan Sara want moet haar meenemen.

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    kun je zien dat ik er zin in heb he sm ;)

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    veel plezier bij kapper SM tot later

bah lees net op de mail dat er een mede student van de andere klas overleden is, we wisten wel dat ze ziek was maar dat het zo snel zou gaan wisten we niet verschrikkelijk!

ga er nu echt vandoor ff laten bezinken!

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb super fanatiek bezig en het gaat echt goed! Er loopt een draadje in de lounge over hardlopen en daarin staat een link naar de podcast van Evi Gruijaert. Dat is echt een aanrader! Je zet sie lessen op je mp3 speler en in 27 lessen laat ze je opbouwen naar 30 minuten hardlopen zonder pauze. Ik ben begonnen met les 16 en daarin ren je 2, 3, 5, 5, 5 minmuten en tussendoor wandel je. Alles wordt ondersteund met heel gave muziek en Evy motiveert wat tussendoor. Ik ga vanavond les 18 lopen en heb er nu al zin in!

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik wil Mike niet missen :oops:

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik las het idd in de lounge..ga de lessen ook maar downloaden en dan volgende week beginnen. Heb er wel zin in hoor, maar heb hier niet echt leuke buurt om te gaan hardlopen, dus moet nog een mooi plekje vinden :(

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Vivi, wat erg van je mede student. Is echt erg zoiets. Heb het gezien waar ik toen werkte. Daar was ook student overleden, dan wel door een scooterongeluk, maar das echt niet fijn. We hadden ook speciaal een lokaal ingericht met foto en kaarsje. Ook bij ons (receptie) werd een plekje ingericht. De school ging toen echt goed er mee om. Was echt verschrikkelijk om die ouders toen te zien :(

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou zit hier thuis met een heel zielig koortsig slaperig hang meisje :( Zo gelukkig naar de dokter want ik vertrouw het voor geen meter!

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @naatje daar hoef je je toch niet voor te schamen, als ik de mogelijkheid zou hebben ging ik zeker ook minder werken op oproepbasis ofzo maarja dat kunnen we ons echt niet veroorloven

Medestudent ik vind het ontzettend erg kan me nog herinneren hoe die klas er aantoe was toen ze hoorde dat ze ziek was verschrikkelijk, hoop dat ze veel steun bij elkaar zullen vinden!

@ariel meid hoop dat de dokter iets kan doen en laat je niet afschepen als je het niet vertrouwt he.

mijn ha (atlhans de leerling die er toen zat) zei toen tegen mij u zoontje is wel degelijk allert want hij trekt aan de kabel van mijn stetoscoop en toen zei ik als u mijn zoon kent dan wist u dat dit niet allert is maar daar heeft ze zich niets van aangetrokken en sávonds zaten we in het ziekenhuis, weet niet of ze dat het kunnen voorkomen maar neem het haar wel kwalijk dat ze me niet serieus heeft genomen wil ook nooit meer bij haar op consult alleen nog maar mijn eigen HA

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo nu ga ik snel weer verder :) nog ff stofzuigen en dweilen boven en dan lekker mijn mannetje halen tot laterzzzzzz

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Agossie Ariel, ik hoop dat de HA iets voor jouw kleine meid kan doen. Vreselijk als ze zo ziek zijn. Knuffel voor jullie.

Viv, wat naar dat een medestudente is overleden. Was vast nog erg jong.
    Hoe heeft hij het gehad op het kdv?

Mrijn, goed bezig hoor. Ik kan mezelf nooit gemotiveerd houden, begin altijd fanatiek, maar heb er al snel het nieuwe af en stop dan weer.

Naatje, hoef je je niet voor te schamen hoor. Maar heb je wel behoefte aan werken dan?

SM, en? Ben je mooi geknipt, of had Sara er niet zo'n zin aan? Ik neem Tess echt niet mee, ik zit al snel anderhalf uur in de kapperstoel en dat trekt ze echt niet. Moet trouwens met Tess een keer naar de kapper, maar dat zie ik ook niet echt zitten. Komt ws met een half oor en dikke tranen en drie plukken geknipt terug....ha ha ha.
    Jammer genoeg heb ik geen kennissen die kapster zijn, was wel makkelijker geweest hier thuis....

Tess is uiteindelijk toch goed in slaap gevallen en ik heb de kno-arts gebeld (HA is er niet op woensdag) voor een verwijzing. Hij gaf de vorige keer al aan, dat het misschien verstandig was om met een kinderarts te kijken naar eventuele allergieen. Maar ik kreeg de assistente aan de lijn, zij gaat overleggen en belt me vanmiddag terug. Ik hoop alleen niet dat ik dan weer weken moet wachten op een afspraak bij de KA. Was namelijk ook zo vlak na de geboorte van Tess, heb toen 3 weken moeten wachten op een afspraak.....
    Ik zit enorm te twijfelen of ik straks even met haar ga wandelen....het is heerlijk weer en ik wil er zooooo graag even tussen uit. Maar ik wil het hoesten bij Tess niet verergeren....

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sarah sluit zich aan bij de zieke kindjes, 39,4 koorts, ontstoken oogjes en snotteren...
    Dus is ze vandaag thuis gebleven van het kdv, ik was toch vrij (omdat ik me niet lekker voel maar daar heb ik nu even geen tijd voor).
    Nu slaapt ze dus ik ga ook even liggen.

Suus, wat vervelend van het hoesten. Hoest Tess zoveel dan? Heeft ze verder nog andere klachten erbij?

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja Anouk, het is elke keer weer een paar dagen minder en dan komt het weer net zo hevig opzetten. Ze heeft verder geen klachten, daarom wil ik het ook verder uitgezocht hebben. Ze heeft bijna nooit koorts (*afkloppen*) of iets dergelijks....
    En agossie Sarah ook al flink ziek. Terwijl jij je ook nog eens niet lekker voelt, dan is het helemaal zwaar. Dikke knuffel en de beterschapswensen!

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou net bij de dokter geweest en die begon al met een heel betoog over dat er veel te snel naar de dokter word gegaan met koorts :( Altijd fijn om te horen. Maar hij ging toch wel even kijken..... Gelukkig doet die man ook nog iets voor ze geld.
    Heb em ook wel even duidelijk gemaakt dat ZIJN assistente het toch wel prettig vond om dr even naar te laten kijken. En toen werd ie ineens een stuk milder. Rare vent!

Rosalie heeft waarschijnlijk een infectie het maakt niet uit dat ze niet eet en bijna geen plasluiers heeft. Maar als ze over 2 dagen nog koorts heeft moet ik maar is terug bellen :(

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @suus ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe oud ze was, de leeftijden bij ons op de opleiding lopen nogal uit elkaar van 21 tot 48 bij ons in de klas maarja dat is nog veels te jong
    @kdv bryan heeft zich toch wel vermaakt hoor, altijd zodra mam weg is ;) hij lag nog heerlijk te slapen toen ik hem ging halen :) wel lief zo'n slaperig gezichtje dat dan heel opeens mama ziet ;)
    @ariel wat heb jij een rare HA zeg niet te geloven het is zeker wel raar dat ze geen plasluiers heeft daar meot je juist altijd opletten als je het niet vertrouwd vanavond de HAP bellen hoor

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wat is het rustig hier is iedereen aan het genieten van de zon ofzo

Deel Deze Pagina