Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

:( Pffff wat een nieuws!

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goodmorning!

Hier ook een goede nacht gehad. Om 5u werd ze wakker. Heeft een slokje gedronken en is gaan slapen tot 8u. Ik ben er toen niet gelijk uit gegaan. Ze lag gezellig te kletsen en te zingen. Kon ik zelf ook nog even wakker worden. Nu hebben we net ontbijt op en zitten we nog in pyjama. Heerlijk. Vanavond moet ik weer werken.
    Tessa is nu ook hees. Ze begint met hoesten. Dus ik ga zo de bisolvon maar weer tevoorschijn halen. Jullie kindjes zitten allemaal in een sprongetje, maar daar merk ik bij Tessa nog niet zo veel van. Misschien komt het nog. Ze is juist hartstikke lief. Kan zich goed zelf vermaken enzo. Ook het eten gaat goed. Ik geniet er van zolang het duurt... :)

Ik ga naar boven. Ons douchen en aankleden. Tot later.

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    sm, erg vervelend allemaal. Het enige wat je kunt doen is toch blijven praten, duidelijk maken hoe je je voelt en wat jullie verwachtingen naar elkaar zijn. Als je nu de boot af houdt is het straks misschien helemaal over, zou ook erg jammer zijn.
    En misschien eens confronteren met de vraag of het haar wel allemaal boeit (bij sommige mensen werkt het).

Lianda, fijn om weer van je te horen. FIjn dat er een onderzoek komt en ik hoop dat dat je zorgen weg kan nemen.

Dees, veel plezier en laat nog wat in de winkels hangen voor de mensen die na jou nog komen.

Ik ga weer even met Sarah naar de huisarts, ze hoest zich de longen uit haar lijf. Ze heeft nog maar net een kuurtje gehad en ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet goed van word. Volgens mij is ze een paar dagen per maand niet ziek.
    Heeft er iemand ervaring met een luchtbevochtiger op het kamertje?

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben een filmpje aan het uploaden van Tessa die zich prima alleen vermaakt. Duurt wel even. Is een paar minuten. Ga ondertussen aankleden

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Anouk bale zeg dat hoesten , gwen begint nu ook weer en er zijn er hier een paar die luchtbevochtiger gebruiken Suus geloof ik als ik het goed hebt..

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ohh leuk

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @joma heb redelijk zin maar van dat wachten word je ook gek dus nu tijd voor een gezin hoor dan weet je tenminste waar je aan toe bent :)

Wat geven jullie de Kids tegen het hoesten, bryan hoest zich helemaal gek vooral s'nachts dus wil hem nu wel wat gaan geven maar weet niet wat

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dames denken jullie aan jullie PB ;)

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    weet er trouwens iemand wanneer de pap van dwaas begraven word?

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wat is het rustig hier, iedereen aan het genieten van de zon, ik wil ook :cry: maarja kan nu eenmaal niet van huis dus ga nog wat poetsen en dan kan ik straks lekker buiten in de zon zitten met wat schoolwerk pik ik er toch wat van mee he

heb gisteren lekker mijn kast uitgeruimd kwamen vandaag kleding halen hier dus dan was dat in een keer weg he, volgens mij kan er nog meer weg maarja dat kmt de volgende keer wel.

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik geef die hoestzetpillen kan ff niet op de naam komen werken goed voor de nacht ;)

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    geen idee

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ga zo lekker voor de lunch voor mij en gwen pannekoek bakken

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    heb je van mij al gehad?je weet wel :rolleyes:

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja van jou had ik binnen en nog een paar maar niet iedereen vandaar ;)

Kun je die tabletten gewoon bij kruidvat krijgen?

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Filmpje is mislukt. Ik probeer het nog een keer.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    weet iemand de naam van die tabletten? dan kan ik mijn vriend straks ff sturen ;) en zonder naam zijn mannen nergens :) ;)

18. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    vivi ik heb het even voor je opgezocht het zijn Balsoclase zetpillen tegen hoesten.

jullie hebben het over pb's? heb ik iets gemist?

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik zal je het pbtje ff sturen weet niet of ik jou misschien vergeten ben sorry :oops:
    en thanks voor het opzoeken, bedenk me net dat ik nog tussikind heb mischien dat ik dat eerst eens probeer

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Lianda je hebt pb

Deel Deze Pagina