Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja Vivian die zetpillen bedoel ik die Lianda zegt werken hier heel goed!

zo ik heb met gwen lekker pannekoeken gegeten ze vondt het weer heerlijk!

me pa komt zo ff op visite..gezellig en eindelijk is het zonnetje nu door!

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    geniet er lekker van joma ze zeggen dat het weer afgaat

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Chips, had ik net een heel stuk getypt, druk ik op ok, ligt ineens mijn internetverbinding eruit :x
    Dus nu in het kort:

Hele leuke slofjes Maja :D Over de pasvorm kan ik je niks vertellen, maar volgens mij heeft Boney ook slofjes van roosjes.

Vivi, wordt vanavond in orde gemaakt. Was het vergeten :oops:

Mama's met gebroken nachten: ik sluit aan in de rij!
    Sofie was gisteravond erg warm toen we haar uit bedje haalden voor de laatste voeding. Ze heeft een zetpilletje gehad en ik hoopte dat ze daar lekker op zou slapen. Niet dus :( Vanochtend was ze gelukkig niet meer zo warm.

Leuke foto's Ariel!

Vanmiddag moet ik nog een cake bakken. Morgen is Eva jarig. Ik heb ook vlaaien en taart besteld bij de hema, maar ik vind het fijn om ook nog een cake in huis te hebben, mocht ik tekort komen.
    Hier is eindelijk ook het zonnetje doorgebroken. Heerlijk!

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vivi, ik zal het ook zo snel mogelijk in orde maken. Maar ben dat ding kwijt waar het mee moet... :(

Maja, ik heb idd de schoentjes van Roosjes.eu. Ze zitten erg goed. Ben echt tevreden. Wel duurt het 3 weken voor je ze in huis hebt. Dus wel op tijd de goede maat bestellen. Ik wil heel graag nog een paar schoentjes voor Tessa. De roosjes die ze heeft zijn echt te klein nu. Maar nieuwe roosjes gaat dus weer te lang duren... Moet dus even op zoek naar wat anders. Hoeft ook niet duur te zijn. Voor het zelfde geld loopt ze over 3 weken of zo. Dan is het weer zonde schoentje. Die schoentjes die jij liet zien in het wit, die heb ik in het fuchsia met zilver. Het kleine bloemjes zit goed vast hoor ;)

Hier nog het filmpje van Tessa http://s441.photobucket.com/albums/qq13 ... V01113.flv
    Ze doet dus ook Ernie na al een tijdje. Zo grappig. Ziet ze Ernie (of Bert) op tv, op haar luier of in een boekje of ergens anders dan zegt ze echt gggggggggg :) Het is niet heel duidelijk te horen op het filmje, het geluid van m'n camera is een beetje rot. Het filmpje duurt wel 4 min. hoor... :oops:

Ik ga buiten zitten. Heerlijk hier.

Doei

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @meiske is niet erg hoor daarom laat ik iedereen nog er ff aan herineren wil het namelijk eind deze week begin volgende week zeker doen ;)

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Maja: ik heb bijna dezelfde slofjes voor Juul en ze bevallen ons prima!

Vivi: Ik ga het vanavond meteen in orde maken, sorry!

Juul is vandaag weer een eind opgeknapt. Ik heb geen risico genomen en haar op bed gelegd met: een sinaspril, bisolvon, luuf, zetpil tegen het hoesten, neusspray, ui op de kamer, luchtbevochtiger aan... Ze heeft als een blok geslapen en vanochtend had ze alleen nog wat verhoging en een groen besmeurd hoeslaken... Ze ligt nu ook alweer 2 uur te slapen dus helemaal in orde is ze nog niet.

WIj gaan zo even op zoek naar een Lidl om goedkoop hardloopspul in te slaan. Voor de dames die weer willen gaan lopen: ze hebben daar mooi spul in de aanbieding en Aldi volgende week ook. Daarna nog even wandelen met Juul in de 3wieler. Dat vindt ze echt helemaal leuk!

ALvast van harte met Eva Meiske! Hoe oud wordt ze?

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he lieve meiden

ik heb helemaal niet terug gelzen van de afgelopen tijd...

maar ik ben er weer..ik ga proberen mijn leventjes zo snel mogelijk weer op te pakken...

alles is prima verlopen..was mooi heftig zwaar maar bovenalles gelopen zoals papa het wilde...

ik zal jullie steun en aandacht in deze nooit vergeten bedankt nogmaals...

liefs

nathasja

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Lieve dwaas
    wat fijn om weer wat van je te horen, neem je wel rustig de tijd voor jezelf :)
    Wat fijn om te horen dat alles is gegaan zoals je vader wou das altijd prettig he.
    Hele dikke knuffel van mij

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @mrijn nou je hebt geen halve maatregelen genomen ;) wel fijn dat Juul zich nu al wat beter voelt.

zo wachtdienst heeft wel zijn voordelen heb hele onderetage gepoetst :) maar vind wel dat het onderhand tijd word voor een gezinnetje hoor dit is niet leuk meer ;) dat gaf de planning vanmorgen ook al aan maarja ze kunnen er niets aan doen ziekenhuizen en beebjes moeten ook meewerken he

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he lieve viv....

is het rustig in de kraam....

bedankt he meis.. voor je kaartje je smsjes je harten onder de riem... lief hoor

hoe is het verder hier... wie zijn er nou allemaal zwanger?

zijn er verder nog leuke of minder leuke dingen gebeurd...

kus

11. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Welkom terug Dwaas! Wat fijn dat het afscheid is geweest zoals je vader dat wilde, dat moet een goed gevoel geven! Ben je een beetje lief voor jezelf de komende tijd? Niemand verwacht van je dat je de draad nu 'gewoon' weer oppakt en verder gaat met je leventje zonder verdrietig te zijn of achter je te kijken.

Viv: ik gok inderdaad niet op 1 paard, maar op een hele kudde. Julia ligt nu al 2,5 uur te slapen, ik verveel me dood!

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwaas ja het is inderdaad erg rustig in de kraam heb maandag en dinsdag al hele dag op wacht gestaan zonder resultaat gisteren extra dag vrij (ook wel lekker hoor ) en vandaag weer wacht maar tot nu toe noppes
    Graag gedaan lieverd ik wil gewoon dat je weet dat je er niet alleen voor staat we zijn er met zijn allen voor je
    Zwanger ik zal ze ff voor je op hyves zetten want niet iedereen wil het hier al bekend maken ;) dus ff daar kijken meid.

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Waarom gaan kindjes nou nooit slapen als mama dat wil? Ik had eigenlijk een uurtje ingepland voor mezelf vanmiddag, maar Sofie dacht daar helaas anders over! Straks nog maar een poging wagen, maar het nadeel daarvan is dat de andere kinderen dan ook thuis zijn, dus nog geen rust ;)
    Ik keek net in haar mondje, is er gewoon een kiesje doorgekomen :D
    En gelukkig ook hier weer geen last van gehad!

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sorry, nog steeds ego hier maar ben alleen maar met ilse bezig, ze blijft slijm poepen en zit nu aan de 300 ml vocht, gister ong 200, ook de koorts zakt niet, hoesten gaat maar door alleen het spugen is nu volgens mij gestopt.

dwaas fijn dat alles gegaan is hoe je papa wilde hopelijk kun je alles een plekje geven

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    debbie hoelang heeft ilse nu al koorts? doet de HA er niets tegen?

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ruim een week, heb een ab kuur, misselijkheids zetpil, mag paracetamol geven en roosvice stop, bij uitdrogingsverschijnselen terugkomen

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeetje ik hoop dat ze zich snel beter voelt dikke knuffel voor jullie beiden

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    bedankt

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeetje Debie... Niet echt lekker met Ilse dus. :( Sterkte ermee. Ik hoop dat het snel beter gaat.

Ik ga afsluiten. Straks werken. doei

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Balsoclase zetpillen... Het enige dat werkt bij Rosalie

Deel Deze Pagina