Haai, hier een nachtelijk berichtje van mij, heb na mijn late dienst nog een tafel naar mijn broertje gebracht en ben even aan t genieten van de rust. Morgen kan ik lekker uitslapen, omdat mijn schoonzusje t ontbijt doet, heerlijk! Ichtus.. jakkie, dat klinkt naar! Ongelofelijk dat dat niet eerder aan t licht is gekomen.. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor jou! Zieke kindjes, he bah, ik heb jullie al veel sterkte gewenst.. blijkbaar helpt het niet veel... nou veel beterschap dan maar! En mama's en papa's sterkte! Dwaas, ik heb je niet teruggelezen, maar zag aan een reactie dat je bent geweest, fijn meid. Ik moet in 2 dgn nog ongelofelijk veel doen ivm mijn metamorfose.. wat heb ik me toch op de hals gehaald Zaterduag avond komt Da Husband thuis enne.. hi hi, denk dat ik vlak daarvoor pas weer online ben. Zaterdag avond en zondag feestjes waar ik heen moet/ wil.. dus druk weekend. Jammer, dus niet even rustig bijkomen met Erik, mgoe, we overleven het wel. Ben lichtelijk zenuwachtig voor zijn reactie op de metamorfose. En ik ben dood zenuwachtig voor de nieuwe baan.. begin in gedachten terug te krabbelen ook omdat het nu best weer ok is op mijn werk, maar weet dat ik het in de praktijk door ga zetten en dat ik gewoon een schijtert ben.. hi hi... Oh en Elena heeft schoentjes.. geinig hoor dat rond stappen. Persoonlijk vind ik dat er niet veel leuke schoentjes zijn in een normale prijsklasse. Ik vond deze de minst erge zeg maar, ze waren nu afgeprijsd naar 30 euro, dus dat was wel fijn. He sizzel.. ik snap het niet.. heb hier nog nagevraagd over buiten lopen met een flexzool e.d. en dat was prima.. nou ja zeg.. lekker dat tegenstrijdige advies . En nu ga ik rap naar bed! Morgen middag naar ikea, morgen avond schilderen en dingen in elkaar zetten.. druk druk druk. En oeh ik heb een lamp besteld en het wordt spannend of ie wel op tijd binnen gaat komen, anders komt ie maandag.. nou ja, heeft ie maandag weer een verassing erbij . Trusten ladies!
Oh ja, oeps, ben toch in de verleiding gekomen om wat terug te lezen.. .. SM shit zeg die reactie van je ma. Het klinkt raar, maar hier heeft het geholpen bijna niks te verwachten, zeker niet op emotioneel gebied. Pas toen ik dacht: ok, we hebben het gewoon gezellig als we samen zijn en ik verwacht totaal niets diepgaands of meelevends, toen ging het goed. Maar dan praat ik wel weer over een andere tijd en levensfase. Hoe dan ook veel succes!
Ooooh ik word nieuwsgierig.. maar ga toch verder van de knoppen afblijven anders ben ik morgen echt een lijk! Dag lieve dames!
Goedemorgen! Hoe gaat het met de zieke kindjes? Bones, hoe is het eigenlijk met Peter gegaan bij de dokter? Mom, lees/begrijp ik nou dat jij 't huis stiekem aan het metamorfosen bent terwijl je lief niet thuis is... wat leuk... en spannend! Foto's?! Ik heb eigenlijk alleen de laatste paar berichtjes gelezen... ik merk dat ik een beetje forummoe ben. Dat ligt niet aan jullie, maar aan mezelf. Merk dat ik nu het lekker weer wordt ik ineens weer allemaal andere dingen te doen heb. Ik wil naar buiten, fietsen, hardlopen, in de tuin werken, naar de speeltuin, de kinderboerderij en de dierentuin... dus tja, dan zit ik minder binnen achter de laptop. Dus hier alles helemaal goed hoor. Fenne is wel enorm eenkennig, ze wil graag bij papa of mama hangen en vindt andere mensen een beetje eng. Ook wordt ze 's nachts nu een paar keer overstuur wakker, ze wil dan even checken of wij er nog wel zijn, dus ook de verlatingsangst duikt op. Maar gelukkig gaat ze meteen weer slapen als we even ons gezicht laten zien, maar dat dan wel een keer of 5 per nacht. Het is me nu ook helemaal duidelijk waar die enorme spuitluiers vandaan kwamen 2 wk geleden. Ze heeft nu 3 kiezen die door zijn gekomen en het 8ste tandje is er ook bijna... Vandaag gaan we de voortuin eindelijk uitgraven en dan in de aankomende weken opnieuw aanleggen... ik ben zoooooo blij. Want ik schaam me dood voor de voortuin nu. We lijken de tokkies wel vergeleken met de buren. Fijne dag allemaal!
Hello, Hier echt een klote nacht gehad! Ieder uur dr uit geweest om over te geven en em iets dat er aan de andere kant uitspuit zeg maar... Voel me echt zwaar beroerd! Ga nog wel even proberen te werken, Vincent denkt dat dat beter is. Aangezien me werkgever toch al niet zo blij is met me. Ik hou helemaal niks binnen en voel me zo slap als een vaatdoek. Had zo gehoopt dat de buikgriep mij over zou slaan... Rosalie heeft wel weer goed geslapen, tot 7.00!
Goedemorgen! Tessa is niet wakker geweest vannacht ! Om 7u werd ze voor het eerst wakker. Peter heeft net de HA gebeld voor de uitslag. Er is niks t vinden in zijn bloed. De ontstekingswaarden zijn niet verhoogd. Waarschijnlijk gewoon een virus dus. De klachten zijn ook al bijna over nu. Wen, leuk je weer ff te zien. En Fenne ook aan het nachtspoken dus. Hmmm, daar word je niet vrolijk van hè... Lekker hè dat mooie weer. Wij genieten er ook erg van. Regelmatig al buiten gegeten en buiten fruit gegeten. Heerlijk gewoon. Ik merk dat ik zelf lekkerder in m'n vel zit en Tessa ook. Mom, klinkt erg leuk alle veranderingen. Je moet wel foto's maken hoor. Kunnen wij vast keuren voor Erik thuis komt En logisch dat je zenuwachtig bent voor je nieuwe baan. Maar dat gaat vanzelf over. Het is toch een baan die je graag wil? Dat is even spannend al die nieuwigheid, maar het word reuze leuk daarna Ariel: Lekker dan... Ik zou dus echt niet gaan werken in jou geval. Laat je baas maar lekker de *piep* krijgen...
Goedenmorgen, las veel over zieke kiddies, wat sneu zeg. Allemaal heel veel beterschap. Over hoesten (tja, ben expert inmiddels)....wat hier wel en niet werkt: *luchtbevochtiger; helpt zeker. Ze hoest hierdoor een stuk minder 's nachts. * Balsoclase zetpillen; helpt hier maar een uurtje of 2, terwijl een normale zetpil hier wel een uur of 4 de hoest onderdrukt. Dus werkt nauwelijks. * bed staat schuin; geen idee of het werkt, staat tegenwoordig al maanden standaard schuin. * luuf; helpt niet. * neusspray; helpt goed. Hierdoor hoeft ze niet door de mond te ademen en raakt de keel niet zo droog. * euhm euhm..... Mooi rijtje, maar uiteindelijk hoest Tess nog steeds heel erg. Uiteindelijk is het een verkoudheid dat vanzelf moet overgaan. Vannacht heb ik met oordoppen geslapen, zaaaaaalig. Volgens Jan had ze vannacht rond 12.00 weer een hoestbui gehad en ik heb het niet gehoord, dus de oordoppen werken. Gelukkig zijn de hoestbuien niet meer zo heftig dat ze ervan overgeeft. Vanmiddag gaan we even lekker wandelen, want het wordt wederom een heerlijke lentedag. Hier nog even een filmpje van Tess die mama helpt met het huishouden....ahum. http://nl.tinypic.com/player.php?v=2lu5476&s=5 Weet niet meer welke ik moet plakken.... View My Video
Ik hoef dinsdag pas weer te gaan werken. Morgen vertrekken we naar Almeloooooh. Wij gaan naar een optreden van JOHAN. Samen met een nicht van Peter. (zijn ook vrienden van ons). Zij hebben ook 2 kleine kids. Dus Tessa en hun kids die blijven bij haar ouders logeren. Wij slapen daar ook. Ik ben benieuwd of Tessa lekker wil slapen daar als wij er niet zijn. Dan zondag Brunchen met m'n schoonfam. M'n schoonma is maandag jarig. Maar omdat wij toch zondag daar redelijk in de buurt zijn viert ze het gewoon alleen zondag met alleen fam. Scheelt ons weer een keer 5u in de auto.
Hoi Suus, Wat grappig zeg... WAt loopt ze al goed joh. En ja, hier is de was ook favoriet! Als de wasmand op de grond staat, dan weet ze niet hoe snel ze het er allemaal uit moet halen. Heel komisch gezicht. WAt ze laatst ook deed was met een vaatdoekje de vloer poetsen Die was van de tafel gevallen en ze had hem te pakken. Ze ging echt stukjes kruipen en dan weer even zitten en dan ging ze echt met het doekje over de vloer heen en weer. Schijnbaar ziet ze mij dat wel eens doen. En tegen het hoesten heb ik hier Bisolvon. Tessa is gisteren begonnen met een beetje hoesten. Ik ben gelijk begonnen met de druppels en het is nu nog niet veel erger geworden. Dat maakt het taaie slijm wat minder taai zodat het lichaam het makkelijker af kan voeren. Maar wat Tess heeft klinkt ook meer als een blaf. Lijkt me niet echt lekker voor haar.
Almelo Botje? Da's zo'n 10 min. hier vandaan....ha ha ha. Jullie hebben dus lekker een vol weekend, wel met allemaal leuke dingen. Hoestdrankjes helpen hier totaal niet, ik heb zelfs het idee dat ze daarvan nog eerder gaat spugen. Maar wie weet zijn die druppels wel wat..... Ze hoest nu wel slijm op, dus dat scheelt.
Ik kan het wel... En een hele tijd ook. Heel soms doe ik per ongeluk een stapje, maar dat vind ik nog veel te eng. Ik ga dan snel zitten.
Onder die boempot buiten zit trouwens een doode muis... Eerst had de kat hem half dood daar neer gelegd. Toen ging Peter in het donker buiten roken en is er nog een keer op gaan staan. Toen heeft hij de bloempot er maar over gezet... Nou, hij mag hem lekker zelf opruimen... Ga er niet eens onder kijken.
Ik ga ons maar eens aankleden en dan even lopen naar de juwelier. Het is hier weer een stralende dag. Tot later...
Ha, ha, hier ook al een dode muis in de tuin.. ik wilde m gister weghalen, maar toen zag ik alleen nog maar de andere kant.. waar is de andere helft?!?
Nou, ik ben weer thuis Het toilet en de wasbak ondergekotst bij de vrouw Was ze ook heel blij mee.... Heb het wel nog ff netjes schoongemaakt hoor Werk gebeld en toen ik zei dat het hier om een buikgriep gaat en niet iets van de zwangerschap waren ze ineens heel mild. En werd er zelfs beterschap gewenst.
geloof dat jij wel een rare baas hebt he ariel weet wel uit ervaring dat bazen heel huiverig zijn met zwangere vrouwen en soms kan ik dat wel begrijpen, bij mijn zus werkte een meisje dat voor iedere scheet zich ziek melde toen ze zwanger was en toen mijn zus zwanger was werd natuurlijk niet meer geloofd *niet dat jullie dat doen hoor* maar begrijp het soms wel! maar van de andere kant moeten ze gewoon kijken hoe het is, ik mocht toen na mijn nierbekkenontsteking niet meer werken en mijn baas vond dat onzin (zei hij niet maar de merkte je) hoorde later ook dat hij tegen iemand had gezegd dat ik hem van een op andere dag heb laten vallen ja duuuuh ik ga niet voor mijn plezier de ziektewet in
goeiemorgen trouwens, ik heb weer een wachtdienst pfffff schiet niet op hoor, mijn vader is net weg met bryan die was met de fiets gekomen en dat vind bryan heerlijk zo jammer dat ik moet werken anders kon ik met hem gaan fietsen
weer niets te doen hier zeg waar is iedereen de laatste tijd : ff voor iedereen de bestelling is geplaatst