Ha, het schiet allemaal niet op met die zieke kindjes zeg! Juul is nog snotterig en erg snel uit haar humeur, maar we overleven het wel. Ik heb gister beide knieën geblesseerd met hardlopen, sukkel die ik ben. Waarschijnlijk gewoon te snel te ver en te veel gehold en nu mag ik woensdag naar de fysio. Daar gaan mijn goede bedoelingen... Oh ja, ook nog besloten om in de zomer een jonge friese merrie te gaan kopen. Ik heb nu al zin in de zoektocht!
Hier hadden ze echt helemaal niets meer! Ik ga volgende week wel naar de Aldi. Jammer hoor want die roze jasjes leken me erg leuk!
nou nog half uur wacht en dan weer een dag voorbij schiet echt niet op zo hoor tijd voor een gezinnetje
Zal ook eens kijken bij de Aldi, misschien hebben ze daar ook wel roze. Balen van je blessure Heb je daar wel vaker last van of is dit gewoon pech hebben?
Ben aan het koken, Luuk hangt aan me maar ik MOEST het jullie melden... Kheb kaarten voor Derek Ogilvie op 20 juni in Amsterdam, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
Dees wat SUPERgaaf! Wat zou het ook fantastisch zijn als hij jou eruit pikt. Mrijn, ik wil ook een jonge friese merrie Ben helemaal jaloers op jouw paardengedoe haha! Als ik later groot ben.... Sjonge, ik wist niet wat ik zag toen ik Lune ophaalde van het kdv.. Ze kwam net uit bed en je kon haar ogen niet meer zien, alles zat onder de groene drab. Mijn moeder was mee en die riep direct in paniek: 'we gaan direct met haar naar de huisarts!'... Maar ik had al een zalfje opgehaald en de leidster zei dat haar zoontje het ook wel eens zo erg had gehad, hoewel ze ook wel vond dat Lune het wel heel erg had.. Ze was er ook helemaal zielig van. Hing steeds slapjes tegen me aan en huilde heel zielig. Bij het schoonmaken van haar oogjes krijste ze het uit en de leister heeft er direct een druppel van dat spul in gedaan, toen was het ook drama Ik heb vanavond met haar gedoucht en alle prut kunnen verwijderen en weer druppels erin. Voor zover als het ging want ze krijste, draaide en sloeg me weg. Hoop dat er wat in gekomen is.. Ik denk dat ze morgenvroeg haar ogen echt niet meer openkrijgt. En ben ook bang voor een lange nacht.. We zullen zien.
Arm ding! Wat moeten die kleine lijfjes toch een hoop meemaken en doorstaan... Ik hou je wel op de hoogte van mijn paardengezoek en je komt maar een keer hobbelen hoor!
Ja sneu he. Ik vind het ook echt zielig als die kleintjes wat hebben, nu ook weer al die zieken. Bah! Ben heel benieuwd wat je nieuwe aanwinst wordt. Wil je echt jong jong? Een jaarling ofzo? Of al echt wel wat ouder en ook al zadelmak of juist niet? Ik wil heel graag een keer komen hobbelen maar wel op een oude, betrouwbare goedzak (ik wil ooit een dikke haflinger, tinker, fries of fjord van 10 jaar of ouder.. zegt genoeg zeker )
@Suus klinkt lekker 2 uur naar de kinderboederij @Dees super zeg! gaaf man , zou wat zijn als hij je eruit pikt die vent is echt goed! en weet je wanneer het uitgezonden word dan? @Maja ach arme lune met haar dichtgeplakte groene oogjes gwen heeft het ook 2 keer zo erg gehad , maar heb je druppels gekregen of ooggel? ik had toen druppels en dat hielp niet tegen bacterie als dat het is maar die ooggel was wonderspul na 2 dagen helemaal weg, moest nog wel 2 dagen langer aanhouden als het weg was. @Mrijn bah bale van je blessure hoe krijg je dat voor elkaar
Ik denk een 2-jarige, maar het kan ook een 3-jarige worden. Ik kan dan van de winter nog rustig aan doen, in de lente zadelmak maken en dan aan de bak! Joh, ik ben ook geen held en een Fries is echt makkelijk en braaf! mijn vorige Fries heb ik zelf ingereden en nooit problemen mee gehad terwijl dat echt een heel alert en fanatiek paard is. Waarom zoek je geen paard om een paar keer per week bij te rijden? Doe je ook lekker iets voor jezelf, dat heb je echt nodig hoor!
Agossie arme Lune... Tessa heeft het ook laatst gehad (niet zo erg hoor) en ze had er ook echt last van. Zat steeds te knipperen en te wrijven. Dat prikt natuurlijk vreselijk. Mrijn, gaaf een eigen paard. Ik kom niet bij je hobbelen als je het niet erg vind. Ben echt heel erg bang voor paarden. En dan ook echt panisch... Tessa heeft echt super goed gegeten. Gewoon een volwassen portie macaroni Daarna nog een banaantje zoals altijd, maar daar hapte ze niet zo gretig meer van. Ze zat echt bom vol volgens mij. Nu ligt ze lekker te slapen. Peter is boodschappen doen en verder gaan we vanavond lekker bankhangen en niks doen.
@Gwen ligt alweer 3 uur te slapen ze drinkt gelukkig wel en heeft maar liefst net een half wit broodje op hopenlijkt werkt het gelijk een beetje stoppend.straks lekker de 1e liveshow van x factor kijken.
Hehe, eindelijk eens forumtijd, pfffffff. Als eerste beterschap voor alle zieke beebjes. Misschien toch elkaar op de meeting aangestoken? Luuk is niet ziek *klopt af* maar wel weer verkouden. Ik heb verder niet teruggelezen, het was veel teveel, sorry. Luuk komt elke nacht zo'n 2-3x en het is verschrikkelijk vermoeiend. Olaf en ik lopen beiden op onze oogleden . Zondag uitslapen als het kan. Verder ben ik heel druk met het voorbereiden van de opening van de praktijk van Yvonne morgen. Om 8 uur moet ze er al zijn en ik ga ook tussen 8 en half 9 met een grote tas met ontbijt. Ik heb allemaal lekkere dingetjes gehaald en kook eitjes. Daarna gaan we alles klaarzetten en een lint met strik maken. Haar moeder mag de opening doen. Ik doe de bediening met een vriendin van Yvonne en ik maak foto's. Ik ben rond 16.00 uur waarschijnlijk helemaal afgedraaid. Zondag naar mijn schoonouders en dan is de drukte weer voorbij voorlopig. Yvonne noemt mij haar piejee oftewel, personal assistent haha . Gisteren belde iemand haar en ineens zegt ze: jaaaaaa, mijn piejee regelt alles voor me, heerlijk. Dat was ik dus . Gisteren hebben we de inkopen samen gedaan en zijn daarna een boswandeling gaan maken. Zij met de hond en ik met Luuk. Leuke afsluiter van de dag was dat. Verder gaat het al bijna 2 weken hardstikke goed, geen terugval, geen dipjes, niks. Ik kan de drukte op zich goed hebben alleen die gebroken nachten, pffffff. Ooh ennuh, ik heb hoofdpijn en buikpijn dus de menstruatie zit eraan te komen. Dussssssssss, waarschijnlijk maandag bellen om het door te geven en dan gaat het beginnen. Hier nog bijzondere, enge, spannende of wat dan ook voor nieuws?
@Dees zal vast morgen een leuke dag worden en leuk dat je Yvonne zo kan helpen en het beide leuk vindt! oh en spannend meid laat die menstruatie nu maar komen en dan lekker weer een jaar zonder duim voor jullie
Klinkt als een gezellige dag morgen dees. Gaat Luuk heel de dag mee? Ook leuk dat je naar Derek gaat. Zou niks voor mij zijn, maar ik hoop dat je uitgekozen gaat worden. Spannend ook voor je de komende maand. Ik ga koffie maken. Doei
Mrijn, aan de ene kant lijkt het me supergaaf een eigen paard.. Maar ik heb ook een pony gehad en ik weet hoeveel tijd het kost. Natuurlijk minder als hij niet van jezelf is maar ik weet niet of ik er fanatiek genoeg voor ben. Ik wil over een jaar of 10 een huis met een stukkie grond en dan een eigen paard/pony, kan me er nu al op verheugen Wat leuk dat je je toekomstige paard zelf zadelmak gaat maken, ik vind het toch heel stoer, zou het echt niet durven.. En een fries.. *zucht* dat vind ik de mooiste paarden die er zijn. Joma, wat fijn dat Gwen wat binnen heeft gekregen. Hoop dat ze gauw weer beter is! Bones, lekkere eter heb je Wij hebben ook macaroni gegeten en Lune heeft daar ook al zo van gevreten Terwijl ze de laatste week super slecht eet.. Ik heb het met een kruidenpakje gemaakt, was bang dat ze daar nog niet tegen zou kunnen maar ze vond het zo lekker dat ik haar wel heb laten eten.. En ze is tenslotte ook al ruim een jaar. Fijn trouwens dat Peter zijn bloedwaarden goed waren, een hele zorg minder! Heb je filmpje van Tessa ook nog even gekeken, je bracht me op het idee om Lune ook eens rozijntjes te laten eten, heb ik eigenlijk nog nooit gedaan.. Zo, ik ga even lekker tv kijken. Straks idd de liveshow van xfactor, leuk! Fijne avond allemaal.
Oeh gaaf Mrijn, een Friese merrie! Mijn ex had paarden dus ik heb ook een blauwe maandag gereden. Uiteraard stuiterde ik eraf en brak mijn arm
en gebroken nachten pfff hier vannacht ook maar omdat ze ziek is , nou ik ga morgen weer werken en dan mag mars er vannacht uit, maar ja als ze echt zo ziekies is kan ik me meissie ook niet laten liggen en dan hobbel ik achter mars aan, en dan zegt tie ga nou naar bed, anders had ik kunnen blijven liggen gister was ik ook laat thuis pas 23.30 van belasting papieren in laten vullen vindt ik altijd zo gedoe en liep uit daar was er al om 20.30( op afspraak) maar ja het was de moeite hoor krijgen 1500 euries terug