hee meiden sorry dat ik gister niet meer online ben geweest maar was/ben echt goed ziek, ben op bed gaan liggen en alleen eraf gegaan om naar de wc te rennen. Heb het idee dat het nu iets beter gaat, heb een beschuitje op. Voor Ilse konden ze niets doen bij de hap, hij stond verbaasd dat ze maar 150-200 ml vocht per dag binnen kreeg, wel is dat voldoende om ervoor te zorgen dat ze niet snel uitdroogt. Ze doen pas wat als de huid niet meer terugveert of ze niet meer wakker word. Ze moet nu naast de ab kuur ook 4 x per dag paracetamol 240 mg Ze is vanmorgen 30 minuten wakker geweest en nu net weer ff wakker. Schiet dus niet echt op hier. Ga nu ff teruglezen.
Debie, dus jij bent wel iets beter te pas? Gelukkig maar, probeer nog een beetje rust te pakken. Ben je morgen vrij? Het is te hopen dat die AB dan een keer gaat aanslaan, want dit schiet niet op. En 4 keer daags 240 is best heavy. Wij mochten absoluut niet meer dan 2 keer daags geven en dan ook niet langer dan 3 dagen. Maar Tess was dan ook niet zo ziek als Ilse. Hoe gaat het eten en drinken nu dan? En zoveel slapen is alleen maar goed, dan kan haar lichaam de energie krijgen om de bacterien tegen te gaan. Maja, hoelang mag het duren, voordat het beter moet worden door de druppels? Irritant dat gevecht voor die druppels. Zo gaat het bij ons elke avond met tanden poetsen....ik houd haar klem en Jan drukt de mond open en poetst met de vrije hand.....ze is dan net een mager speenvarken. De buren zullen wel denken....elke avond op hetzelfde tijdstip een gekrijs van hier tot tokio. Mag je nog een beetje aan haar oogjes zitten om het schoon te maken dan? En wrijft ze er zelf veel in? Wen, veel plezier met de dieren! En "indian rose" is ook echt mijn merk, ik het al mijn spijkerbroeken (onee, 2 van only) daarvan. En Maja, die zijn niet allemaal laag hoor. 2 broeken zijn geen-bouwvakkers-decolletee-proof (of betekent "proof" dat er geen GEEN meer voor hoeft....huh....nouja, jullie snappen me wel...) hoor. Die vrolijke kleurtjes in de tuin, zonnetje erbij en je bent weer gegarandeerd een paar uur vrolijk....heerlijk toch. Naatje, je bent al weg, maar toch nog veel plezier. Wederom lekker wandelen, geniet er maar van....want de komende week wordt het weer vreselijk. Tess ligt nu een half uurtje op bed. Eerst nog even heel hard huilen, want tja, 't was zo gezellig met mama onder de fles en ineens legt ze me weg en gaat de kamer uit. Maar na 10 min. viel ze lekker in slaap. Hopelijk slaapt ze even door tot 14.00, want dan heeft ze vanmiddag weer energie bij mijn ouders. Het hoesten wordt niet erger, maar ook niet minder. Maar er kan toch niets aan gedaan worden, dus dan wordt het tijd dat ik me erbij neer leg. Tess schijnt er qua humeur weinig last van te hebben. Alleen het slapen gaat moeizamer. We hebben besloten het nog een weekje aan te kijken en dan eventueel toch weer naar de HA. Ik wil zo graag dat ze er een keer afkomt, zonder een AB-kuurtje. Anders bouwt ze nog geen weerstand op......
suus heb me net ziekgemeld, gaat zo niets worden. Ilse heeft vandaag 150 ml melk op, dus al net zo veel als gister heel de dag, verder zie ik geen verbetering, kijk het nog paar dagen aan en anders laat ik haar echt achter bij de huisarts, dit kan echt niet. heb alles gelezen, maar weinig puf tot reageren
Beste Debie, je moet echt leren geen sorry te zeggen voor die dingen hoor! Hier heb ik alleen maar medelijden met je.. met jullie eigenlijk. Gwen wat sneu... Lune vind ik ook nog zielig... t is wat met al die dames. Hoe is het met de heren eigenlijk? Hier is het heel gezellig mij niet heus.. onze verwachtingen lagen een beetje uit een.. en een bedankje kon er nauwelijks niet af bij Erik, hij was wat boos dat hij niet in een geheel gespreid bedje lag en van onze afspraken dit weekend. Dat laatste snap ik wel, maar die uitnodigingen lagen er al lang en breed voor hij weg ging en ik heb m nog gemailt er over, waar hij niet op had gereageerd.. nou ja... we gaan weer even opnieuw starten. Echt leuk is het niet. Ik mis ff een stukje waardering hier. Hij heeft dat nu wel begrepen. Zegt dat hij wel trots is op wat ik allemaal had gedaan, maar van hem had het niet gehoeven (weet ik, toen we hier kwamen wonen vond hij het al niet nodig om uberhaupt iets te schilderen, beetje gek trekje van m, verder is ie wel lief ) Het groen vind hij trouwens echt lelijk.. denk dat ik dan maar dat doorzichtige tafelkleed ga halen, is het al iets minder groen voor m. Zo, dit was even het ei dat ik kwijt moest. We gaan zo naar de verjaardag van mijn broertje. Ik zie jullie morgen weer. En dan zal ik jullie weer eens persoonlijk wat meer aandacht geven 8) .
hey meiden, ik kom ook maar weer eens kijken, vind het echt erg jammer dat ik niet veel tijd heb om te komen kletsen laat staan alles terug lezen. hopenlijk krijg ik weer wat meer tijd zodra ik ga werken. hoe is het hier? en met de zwangere onder ons? hier gaat alles goed, gisteren mijn verjaardag geviert (was erg gezellig). iedereen was er behalve mijn schoonmoeder (die kon opeens niet ) och ja het was wel gezelliger zonder haar . met dylan gaat het goed hij zit nu wel heel erg in een fase van uitproberen. iemand een update voor mij? liefs
Het is hier weer een ziekenboeg Sofie en Kas zijn ziek. Vannacht heeft ze overgegeven Ze wil alleen maar bij me zijn. Ik word er gek van! Kas ligt de hele dag al op de bank. Als ze weer beter zijn, dan ben ik hier weer meer te vinden!
het gaat lekker hier, alles en iedereen ziek, dat we maar snel beter mogen zijn. mom, das balen die reactie, dat had je niet verwacht, wie weet alleen de eerste schrik en vind hij het straks ook geweldig
alle zieke beterschap hier ook nog steeds bah.. gwen heeft vandaag maar liefst 6 hapjes wit brood op en 1 klein flesje drinken meer niet, nu ligt ze ook weer op bed zonder iets en wilde echt niks drinken, na vanmorgen 3 keer overgeven net weer een diaree luier tot haar nek toe, moet wel zeggen dat ze ook wel last van haar bekkie kan hebben want ja er zijn nu 2 punten van tanden door en 4 kiezen steken de punten ook al uit zag ik ineens vandaag. ik weet nou niet of ik haar zal laten slapen of dat ik haar moet wakker maken nog voor wat te drinken ,want ze heeft bekant niks op , wat zouden jullie doen?
Hallo meiden Zo zeg wat zijn er weer een heleboel ziek zeg! Allemaal beterschap en gauw opknappen jullie! Het weer was te mooi om ziek te zijn he,beterschap allemaal hoor! Zo hier een drukke zondag geweest ik heb samen met hubbie onze voortuin bijna leeggehaald. Er zaten allemaal planten in en 1 hele grote plant met van die prik naalden en die dingen vallen maar uit en we blijven maar vegen zo irri! Vandaag dus ook dat ding eruit geschept,na ja geschept ook gezaagd want hij was me groot. We willen in de voortuin siergrind doen want dat is minder onderhoud als al die planten. Het begin is er nu in elk geval. En tja het mooie weer is vanaf morgen weer even voorbij dus dit was even onze kans. Keano heeft al een paar dagen heerlijk buiten rond gesjeest met zijn loopwagen en hij vind het heerlijk. Zo ik zal is ff iets terug lezen.
goedemorgen hier was gwen om 1 uur wakker ,toen heeft ze 2 slokjes drinken op,en toen om 4.30 wakker heeft 50 cc papfles op,wat er net zo hard weer uitkwam ,terwijl ze denk ik best trek heeft,net half flesje drinken op met ors erdoor, maar kwam er weer net zo hard uit. en ben dus al ff wakker, hoe is het verders met de andere? en hoe is met de zieke?
Goedemorgen dames! Hoe gaat het nu met alle zieke kindjes? @Lianda; Hoe is het nu met jouw (schoon)zus? Zij had toch een bobbeltje in de borst? Of zit ik nu goed mis.. @Mom; Niet echt leuk zijn reactie Heb jij zo je best gedaan, en wordt dat niet eens gewaardeerd.. Gister was gezellig bij schoonouders, waren er om 12:30u en kwamen precies op tijd binnen voor de borrel Daarna stukje gewandeld en even in de speeltuin geweest. Heb nu een goede smoes om lekker te schommelen Leuk nieuws te horen gekregen, schoonzus is namelijk zwanger. Dus nu al 2 baby's op komst En Mike wou volgens mij aan oma laten zien dat ie al best kan lopen, want opeens liep ie 6 pasjes los door de kamer, gekkie Echt balen, heb net op weer.nl gekeken en het gaat bijna heel de week regenen Maarja was natuurlijk ook niet anders te verwachten, blijft toch Nederland. Mike slaapt nog dus ik duik ook nog even mijn bedje in, ben nog moe van het weekend.. Tot vanmiddag denk ik
He getsie...gaat dus niet beter met Gwen. Hier gaat het gelukkig al een stuk beter! Voel me nog niet helemaal lekker, maar wel al beter. Rosalie heeft alleen nog een snotneus en ze hoest. Ze had alleen wel gepoept vannacht Dus vanochtend zaten dr wat harde stukjes op dr billetjes...T was gelukkig geen waterachtige diarree meer, maar ook nog niet echt compact. En dr billetjes zitten helemaal vol met uitslag. Arm kind! Hoe is het met Ilse vandaag?
@ariel fijn dat het beter gaat met rosalie ga zo denk maar ff de ha bellen...ze moet toch wat binnenhouden
gwen was net in mijn armen in slaap gevallen heb haar op de bank neer kunnen leggen met een fleecedeken moet om 9.10 bij de ha zijn.
Ach, arme Gwen! Ik hoop dat de ha iets voor je kan doen, maar ik vrees ge ergste Het zal wel uitzieken en uitzitten worden. Hoe is het nu met Ilse? Julia slaapt nog steeds terwijl ik haar eigenlijk al om 7u bij de oppas had moeten brengen... Ze is sinds donderdag al in zo'n slecht humeur en heeft steeds wat verhoging, eet niet en hoest veel. Ik kan het nu gewoon niet over mijn hart verkrijgen om haar wakker te maken. Gevolg is dat ik me zit te vervelen, te laat kom op mij werk en een vreselijke vergadering mis (dat is dus niet echt erg) Oh, ze heef zich weer omgedraaid en slaapt gewoon verder... Hoe eten jullie kinderen op het moment? Ik weet niet of Juul vreselijk aan het experimenteren is met het principe, dat wil ik niet! Of dat ze last heeft van haar keel, maar ze eet echt haast niets! Wil de fles niet meer, eet geen brood, een paar hapjes fruit... Waar ze eerder net een kliko was, leeft ze nu echt van haast niets en als ik aandring volgt er toch een drama!
oh bah juul ook niet helemaal in haar sas, moet zeggen bij gwen begon het ook met koorts, snotterig en slecht eten, dus hoop dat juul de rest overslaat en ja de ha doet kan ook niet veel doen maar vorige keer toen ze zo ziek was kreeg ze wat tegen de misselijkheid en braken en dat werkte goed.
Mogguh, Jeetje Gwen nog zo ziek.. Wat zielig Joma, Lune spuugde er ook alles net zo hard weer uit. Ik moest toen kleine beetjes hele verdunde melk aanbieden. Ik gaf haar zeg maar 50cc water met een half schepje voeding. En dat elk uur/elke 2 uur. Dat ging goed. Brood/pap/fruit kwam er net zo hard weer uit. Beterschap! Mrijn, Lune zit ook in een niet willen eten-fase. Vooral warm eten is een drama. Hoewel ze van de week en gister ineens wel weer goed at. Maar ze speelt er ook mee, laat het uit haar mond vallen en gooit het weg Maar waar ze vroeger zo een hele boterham wegwerkte, schudt ze nu boos nee na 2 stukjes en als ik aandring hebben we ruzie tiseenfasetiseenfasetiseenfase Lune haar ogen zijn nog niet beter. Vanochtend alle troep er weer uitgehaald. Ze is nu naar het kdv, mogen ze haar vanmiddag oogdruppels geven.. Ben benieuwd hoe dat gaat want vanochtend was het weer een flink gevecht..