zo ze ligt ff op schoot te slapen ben ff proberen der nageltjes te vijlen want zijn weer lang en al die krassen op gezichtje wil ik ook niet en is ook zielig ook!dat groeid echt hard...
haha ja lui... klinkt bekend. kyana heeft ook wat lange nageltjes gehad, maar die zijn na de geboorte eigenlijk vanzelf weer afgebroken... ze kratse zichzelf ook regelmatig... is nu gelukkig minder... is zo'n gepriegel he die kleine nageltjes vijlen. heeft gwen ook een jengeluurtje? kyana jengelt in de avond best veel, niet echt huilen maar wel een beetje zeuren
hier jengelt ze uurtje of 19 uur 19.30 en toevallig nu vanmiddag ook .... zo nageltjes zijn gevijlt alleen de scherpe stukjes vijl ik eraf
Dankje ... jouw meisje is ook echt popje om te zien, vind vooral die avatar foto van jou leuk... is net alsof ze lacht... doet ze dat al trouwens? bij kyana zijn het nog stuipjes wel deze week ontdekt dat ze kuiltjes in haar wangetjes heeft als ze lacht... heeft ze van mamma
en heeft ze hem op hahaha... hoelang drinkt gwen ongeveer... kyana drinkt zo ongeveer 15/20 min aan de borst soms iets langer. was even de was doen... d8 ga alle kleertjes maar eens bij elkaar rapen wat we gekregen hebben en deze wassen... kind komt om in de kleertjes inmiddels haha... maar duurt nog even voordat het haar past.
goeiemiddag meiden Ik heb nog een vraagje naar aanleiding van boneys vraag over de kinderwagen, bij ons ligt er een dekbedje in met overtrekje is dat niet al genoeg of moetik er toch nog een lakentje bijleggen? pff bryan is erg onrustig vandaag hoop dat hij straks wel lekker rustig gaat slapen. ik voel me opeens erg onzeker nu ik weet dat de kraamhulp niet meer komt is dat raar?
vivian, nee meid das zeker niet raar. ik had dat ook ik voelde me heel raar en in de steek gelaten, nu voel ik me nog steeds een beetje zo raar maar ik moet zeggen het word iedere dag minder.
missen jullie het zwangere buikje en de schopjes ook zo? ik mis het eigenlijk best wel, het gevoel van niet alleen zijn altijd met zijn tweeen...een heel raar gevoel bijna niet in woorde te beschrijven. maar daar in tegen vind ik het ook super om dylan in mijn armen te houden
Meiden, ik ben helemaal kapot. Vandaag visite gehad en daarna naar Prenatal geweest. Ik heb écht leuke kleertjes gekocht. Op de terugweg in een enorme file gekomen op de A58, alles stond stil. En ik ontplofte bijna want hij moest voeding hebben. En dan net drinkt hij dus even slecht. Mgoe, ik ben aan het koken en hij ligt wat te brabbelen, slapen wil hij nog niet. Ik ben er vanavond niet, ben zooo moe. Tot morgen alvast meiden.
ja ze drinkt best wel vlot hoor 15 a 20 min ook kleertjes hier ook niet normaal kan er wel 3 keer per dag verkleden om te zorgen dat ze alles aangehad heeft maar wel leuk wat voor maat heeft kyana nu? en wat had ze toen ze geboren was omdat ze zo vroeg was?
meiden van harte met jullie kleintjes geniet lekker van de kleine en jullie kraamtijd knuff januari mama
logisch dat onzekere maar das binnen paar dagen over meid en ja ik heb een dekentje met lakentje ik heb dekbedje eruit gehaald maar das persoonlijk wat je zelf denk dat fijn is
Ik ben dan wel in januari bevallen, maar vind dat ik toch echt bij februari hoor! Weet ik in ieder geval dat het gezellig is!
nee de schopjes enz wel maar mijn buikje nee die mis ik niet, al vond ik het showen ermee wel leuk maar meer de elende die ik ermee heb gehad en ja dat gevoel je was echt samen op pad ja
Rosalie dr nagels groeien ook super hard! Ik heb ze eergister gevijld en vandaag had ze al weer krassen op dr gezicht.